eBike

The Best eBike Trails in Guardiola de Berguedà, Catalonia (Spain)

Photo of Guardiola de Berguedà, Sant Joan de l'Avellanet, Gisclareny, Coll de Bena, Via del Nicolau Photo of Via Nicolau Photo of GdB - Volta al Pedraforca
  • Via Nicolau

Via Nicolau des de Monestir de Sant Llorenç fins Sant Joan de l'Avellanet i tornada per pista . Al final, hem fet una drecera ( molt recomenable ) una mica tècnica que us la podeu estalviar fen el mateix camì d'anada. ...

Curta pero amb molta varietat i un entorn molt maco!!
    sedesgali
  • GdB - Volta al Pedraforca

Ruta circular des de Guardiola de Berguedà passant per: - Font de la Vinya Vella - Collada de la Font de la Paleta - Coll de Turbians - Mirador Albert Arilla - Font de Gisclareny - Coll de la Bena - Coll de Bauma - Coll ...

Photo ofSant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre Photo ofSant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre Photo ofSant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre

Sortim deds del Collet, i a uns 300 metres agafem una pista a l'esquerra, que ens postarà fins St. Climent, una mica abans d'arribar-hi trenquem a al'esquerra i agafem un GR que ens porta fins al Jou. Després per carrete...

• Via Nicolau

Sed i car 17/02/2020 Desde Guardiola de Berga hem fet la Via Nicolau. Ruta curta però molt maca i amb bones vistes del Berguedà. Combina asfalt amb camins, senders i una petita trialera final. S'ha de repetir.

Desde Guardiola de B.- Sant Llorenç-Collada de Turbians-Gisclareny-Mirador de la Gargallosa-Coll de la Bena-Sant Martí del Puig-Sant Joan de l'Avellanet- Guardiola. Ruta facil, tret de un corriol tècnic Entre Sant Martí...

• Pedals del Pedraforca

Ruta fantàstica i espectacular, he posat difícil pel desnivell i les hores a sobre la bici. 3 ebike, 2 amb bat de 630w i 1 de 500w. Si gestioneu ve la bateria com nosaltres, arribareu ven just. La primera pujada es llarg...

Sortim del Collet, per carretera direcció Saldes, agafem una pista a la dreta que puja força fins trobar la carretera asfaltada que va a Sant Corneli. A l'alçada del Jou, sortim de la pista asfaltada capa la dreta i come...

• GUARDIOLA GISCLARENY GUARDIOLA

Ruta exigent, circular. Sortim de Guardiola en direcció al Coll de Turbians, passem per Gisclareny i pugem al Coll de la Bena en direcció al coll de la Bauma i fins a coll de Torn. Baixem al Collell i allà agafarem el c...