Sant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre

Photo ofSant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre Photo ofSant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre Photo ofSant Corneli, Fumanya, Cingles de Vallcebre

October 14, 2020
October 2020

near Guardiola de Berguedà, Catalunya (España)

Sortim deds del Collet, i a uns 300 metres agafem una pista a l'esquerra, que ens postarà fins St. Climent, una mica abans d'arribar-hi trenquem a al'esquerra i agafem un GR que ens porta fins al Jou. Després per carretera fins St. Corneli. Un cop esmorzats, agafem la carretera que va cap a Fumanya. Hem triat alguna pista per evitar fer tant d'asfalt. Una mica mes enllà del Km 12, trenquem a la dreta per una pista no gaire marcada que puja. Al km. 13 aproximadament agafem un camí a la dreta. Aquí es complica una mica la cosa, dons hi ha uns 50 mts que s'ha de pujar a peu empentant la bicicleta. A partir d'aquí i fins el km 16,5 aproximadament, es corriol obac, que a l'hivern i amb la humitat, es complicat i força tècnic (els de Berga Enduro ho marquen com a pista vermella). Un cop sortim del bosc aqui es comença a gaudir de vistes i trialeres ciclables gairebé el 100 per 100 per tot els cingles de VAllcebre, quan arribem al final passem per sobre d'un pont i hi ha uns 100 metres dificils. Arribem a la carretera que va a Saldes, al cap d'uns 100 metres passem la tanca de la carretra i agafem un corriol que va per sota del Camping Berguedà, que al final enllaça amb la carretra de Saldes, a 2 km del Collet. D'aqui fins al final es carretera asfaltada.