Bicycle Touring

The Best Bicycle Touring Trails in Hostalric, Catalonia (Spain)

• Camí de la Tordera i la Ruta del Mar

Bicycle Touring
    Photo ofCamí de la Tordera i la Ruta del Mar Photo ofCamí de la Tordera i la Ruta del Mar Photo ofCamí de la Tordera i la Ruta del Mar

El Camí de la Tordera és un itinerari que permet recórrer el tram mig i baix del curs del riu Tordera i permet unir pobles com Hostalric, Fogars de la Selva o Tordera, o bé arribar-se fins a Blanes. El paisatge que recor...

Genial ruta.Bonita y con paisajes diferentes.Y muy facil de seguir
    betty_littlerunaway
    Ruta fantástica y la compañía aún más día perfecto.
    Levi VP
  • Hostalric - Gaserans - La Batllòria

Bicycle Touring
    Photo ofHostalric - Gaserans - La Batllòria Photo ofHostalric - Gaserans - La Batllòria Photo ofHostalric - Gaserans - La Batllòria

Surto de la plaça dels Bous d’Hostalric, seguint indicadors de la ruta “camí de la Tordera” direcció Arbúcies. Una pronunciada baixada em porta als Horts d’Hostalric, després un magnific i ample passeig a la vora del riu...

• Camí de la Tordera

Bicycle Touring

(CAT) El Camí de la Tordera és un itinerari que permet recórrer el tram mig i baix del curs del riu Tordera i permet unir pobles com Hostalric, Fogars de la Selva, Tordera, i arribar-se fins a Blanes. El paisatge que rec...

La ruta és bonica i molt plana. Hem fet alguna variant ja que passat Tordera i la planta potabilitzadora, en lloc de seg...
    cesar59

• Tot seguint la part baixa del riu Tordera.

Bicycle Touring
    Photo ofTot seguint la part baixa del riu Tordera. Photo ofTot seguint la part baixa del riu Tordera. Photo ofTot seguint la part baixa del riu Tordera.

Sortideta fàcil que segueix, sempre que pot, el riu de la Tordera des d'Hostalric fins a la seva desembocadura a Blanes. La ruta és ben fàcil a nivell tècnic i tota l'estona hi ha zones on parar a fer un mos, beure, c...

• Hostalric - Pineda de mar

Bicycle Touring

Partimos con el grupo Vadebici desde la estación de Hostalric (subimos al Castillo para ver las vistas) por el camino de Tordera hacia la playa. Ruta muy bonita, prácticamente todo por pista y algo de carretera.

Photo ofLa Floresta - Llançà (Etapa-2:Hostalric-Girona) Photo ofLa Floresta - Llançà (Etapa-2:Hostalric-Girona) Photo ofLa Floresta - Llançà (Etapa-2:Hostalric-Girona)

Continuem la pedalada entre camins rurals, pista, senders i el carrilet. Seguint trams de la Tourdera, Camins de l'aigua, Eurovelo8 i el Carrilet fins arribar a Girona. Seguint les indicacions de la ruta Barcelona-Giron...

Great road, almost no traffic, magnificent landscapes!
    Denis Gordovsky
  • La Selva

Bicycle Touring

Ruta amb principi i final a Hostalric.

• R1 2Hostalric Calella 30km

• Ruta de la Tordera

Des de Hostalric, Tordera, Palafolls, Malgrat i tornar seguint el riu Tordera

• Hostalric - BCN

Bicycle Touring

Convindria buscar una alternativa entre St. Celoni i Vilalba Sasserra. Al deixar la BV-5301 es travessa una propietat particular, granja-escola, que caldria evitar, i amb forta pendent.