Tot seguint la part baixa del riu Tordera.

Photo ofTot seguint la part baixa del riu Tordera. Photo ofTot seguint la part baixa del riu Tordera. Photo ofTot seguint la part baixa del riu Tordera.

October 13, 2022
October 2022

near Hostalric, Catalunya (España)

Sortideta fàcil que segueix, sempre que pot, el riu de la Tordera des d'Hostalric fins a la seva desembocadura a Blanes.

La ruta és ben fàcil a nivell tècnic i tota l'estona hi ha zones on parar a fer un mos, beure, comprar, etc.

Ens hem colat un parell de vegades, es pot veure com anem i tornem.

Per fer aquest itinerari hem seguit les rutes:

Rutes que vam retallar per fer-la circular intentant no repetir molts trossos.

Es circula per asfalt i pistes que en ocasions segueixen la ruta de la Tourdera.

Interessant per veure el món rural que encara sobreviu ben a prop de la costa, els boscos de pins i alzina surera.

PictographBirding spot Altitude 63 ft
Photo ofPunt d'Informació de l'Espai Natural Desembocadura de la Tordera Photo ofPunt d'Informació de l'Espai Natural Desembocadura de la Tordera Photo ofPunt d'Informació de l'Espai Natural Desembocadura de la Tordera

Punt d'Informació de l'Espai Natural Desembocadura de la Tordera

Punt d'Informació de l'Espai Natural Desembocadura de la Tordera i vistes a l'aiguamoll.