Backcountry Ski

The Best Backcountry Ski Trails in Mijanès, Midi-Pyrénées (France)

• Estació esquí Mijanés - Tarbesou

Backcountry Ski

Sortim des de l'estació d'esquí (ja tancada) de Mijanés. Comencem a pujar per pistes però amb molta poca estona ja ens desviem i travessem el riu per un pont. Seguint en direcció Sud-Est, amb una mica de pla i pujada de...

Vaig fer la ruta ahir. Un lloc espectacular!!! Coincideixo en que m'agradaria fer més coses per la zona. No obstant això...
    Spliff
    Que be que hàgiu disfrutat!! Té pinta de ser un lloc encantador! :)
    marta.ferrer
  • Tarbesou (2.364m)

Backcountry Ski

Clàssic entre els clàssics de l'esquí de muntanya, bon cim per iniciar-se en aquesta disciplina. Es tracta d'una ascenció molt bonica, en tot el seu recorregut, agraïda amb unes vistes sublims des del cim i amb un descen...

• El Pic de Tarbesou desde Mijanes

Backcountry Ski

El Trak comença a la part superior del teleski de Mijanes, fins aquest punt el mes recomanable es pujar per la pista d'esquí, l'itinerari es molt espectacular per fer tota la carena dels pics de Camrusc, Monpodou i de la...

• Tarbesou

Backcountry Ski

Voliem fer una ruta mes atractiva, però el vent i la boira ens ho van impedir. El cim (que no vam veure) ens va quedar tan sols a uns 60mts. de desnivell. La neu glaçada, les pedres, l'espesa boira, el fort vent, tot p...

• Tarbesou des de Mijanés.

Backcountry Ski

Sortim de l'estació d'esquí de Mijanés. Enfilem per l'itinerari de raquetes direcció la cabana de l'Orri, quant la pendent ens ho permet girem cap a la dreta per anar a pujar al punt culminant de l'estació d'esquí de Pai...

• Pic de Tarbésou des de Mijanès

Backcountry Ski

Ruta molt adequada per la iniciació a l’esquí de muntanya. Sortim de les pistes d’esquí de Mijanès , pugem direcció nord-est, trobarem al cap de poc d’haver deixat les pistes un planer on hi ha l’orri de Maure, anirem re...

• Tarbesou desde Mitjanès, con esquís

Backcountry Ski
    Photo ofTarbesou desde Mitjanès, con esquís Photo ofTarbesou desde Mitjanès, con esquís Photo ofTarbesou desde Mitjanès, con esquís

Ascensión de esquí de montaña sin demasiada dificultad a una cumbre muy esquiable y con grandes paisajes. Salimos del aparcamiento de la estación de esquí de Mitjanès, por las pistas. Poco después dejamos las pistas y no...

• Mijanès - Estanys de Rabassoles

Backcountry Ski

Sortim per la pista d’esquí de fons que surt a la nostra esquerra, la seguim fins el lloc anomenat la Renclusa on seguim per la pista que surt lleugerament cap a la dreta fins arribar a una zona amb taules de pic nic on ...

• Tarbessou 23-01-10

Backcountry Ski

Bonic itinerari en zona remota de Pirineu al Capcir (Mijanès) per on passa Tour de France per la vora.

• Tarbessou per Mijanès

Backcountry Ski

Bonica ruta d'esqui, que surt de l'estació de Mijanès a l'ARIÈGE. Uns 1000m de desnivell de pujada, amb descens per una de les canals centrals que hi ha a mig itinerari. Bona neu, per la poca que hi ha en general. M'he...

• bosc de mijanes

Backcountry Ski

bonic bosc on refugiar-se del mal temps, si les condicions son bones es pot pujar al Tarbesó

• mijanes tarbesou

Backcountry Ski

Neige tout le temps . Pas besoin de déchausser . Par contre très tôlée à l ombre .

• Tarbesou

26-3-2016. Recomenable sortida des de l'aparcament de les pistes de Mijanès

• Pic Tarbessou

Backcountry Ski

Pujada al tarbessou desde Mijanés. La baixada es va fer pel dret, El GPS es va quedar parat, en pause. Molts allaus per la cara sud del Coll de Pailleres o Cesta de Monegau. Vàrem veure 5-6