دوچرخه اردبیل سد سوها آبشار لاتون آستارا

Photo ofدوچرخه اردبیل سد سوها آبشار لاتون آستارا Photo ofدوچرخه اردبیل سد سوها آبشار لاتون آستارا Photo ofدوچرخه اردبیل سد سوها آبشار لاتون آستارا

Very difficult
May 4, 2018
May 2018

near Shūrāvīl, Ardabīl (Iran)

برنامه دوچرخه سواری 13 اردیبهشت ماه 1397
شروع برنامه َاعت 6 صبح از اردبیل و رکاب زنی به سمت شهر ابی بیگلو و با گذشتن از چندین روستا به سمت نیارق و در نهایت به روستای سوها میرسیم از روستای سوها یه سربالایی نصبتا تندی ما را به سد سوها در ارتفاع حدود 1800 متری سطح دریا میرساند سد سوها محل زیبایی برای کمپ زدن وشب مانی میباشد با صرف صبحانه و گرفتن انرژی دوباره به سمت قله اسپیناس شروع به رکاب زنی کرده و از انجای مسیر شروع سرازیری خیلی تند با یک راه مال رو باریک در عرض حدود نیم متر که بعضی جاها راه اصلا مشخص نیست ما را به ابشار زیبای لاتون میرساند بعد از عکس گرفتن و لذت بردن از زیبایی آبشار راه مسیر لوندویل رو در پیش رو گرفته و تا آستارا ادامه مسیر میدهیم و ساعت 15 همان روز به سلامتی برنامه به اتمام میرسد.
شرکت کنندگان منوچهر کامرانی و حسین همتی
پ ن. مسیر جنگل کاملا گنگ و در صورت آشنا نبودن احتمال گم شدن خیلی بالا هست لطفا بدون راهنما از این ترک استفاده نشود😘

سد سوها

ببخشید شماره نیسانی دارید که از روستای سوها تا دریاچه سوها ببره

• Photo of منوچهر کامرانی
    منوچهر کامرانی May 30, 2022

سلام خواهش میکنم شماره ندارم ولی تو سوها همیشه نیسان هست هر وقت برین میتونین همونجا کرایه کنین