SANT PERE PESCADOR - GOLA DEL RIU FLUVIÀ - SANT PERE PESCADOR. Fet 6. 09-2020

Photo ofSANT PERE PESCADOR - GOLA DEL RIU FLUVIÀ - SANT PERE PESCADOR. Fet 6. 09-2020 Photo ofSANT PERE PESCADOR - GOLA DEL RIU FLUVIÀ - SANT PERE PESCADOR. Fet 6. 09-2020 Photo ofSANT PERE PESCADOR - GOLA DEL RIU FLUVIÀ - SANT PERE PESCADOR. Fet 6. 09-2020

-1 ft
-37 ft
September 20, 2020
September 2020

near Sant Pere Pescador, Catalunya (España)

Passejada familiar de 8,63 km, 1 metre de desnivell +. Temps en moviment 2 hores i 5 minuts.
Comencem a prop de Sant Pere Pescador, en l'aparcament al costat del pont del riu Fluvià, en l'esplanada on hi ha l’oficina d'informació turística.
El sender es pot seguir fàcilment amb els indicadors que hi ha al llarg de tot el recorregut, una vegada passada l'Illa d'en Caramany, hi ha una bifurcació, nosaltres hem continuant la riba del riu fins a la desembocadura, per a després recorre un tram de platja, fins a arribar al camí de mas de Martinet (abans d’arribar al mas, hem girat a la dreta per continuar per un sender especial on els sentits son els protagonistes) , seguim fins al punt de la retrobada amb el camí principal. A partir d’aquí, desfem el camí per tornar al lloc d’inici. Salut i cames ¡¡¡