A peu - Santa Fe del Montseny - Turó de Morou - Gorg Negre - Santa Fe. Fet 8

Photo ofA peu - Santa Fe del Montseny - Turó de Morou - Gorg Negre - Santa Fe. Fet 8 Photo ofA peu - Santa Fe del Montseny - Turó de Morou - Gorg Negre - Santa Fe. Fet 8 Photo ofA peu - Santa Fe del Montseny - Turó de Morou - Gorg Negre - Santa Fe. Fet 8

June 26, 2011
June 2011

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Ruta feta a peu el 25-Juny-2011 de 16 km i 900 metres de desnivell +. Participants Marga, Xènia i Francesc.
Divertida ruta per fer en família sense cap mena de risc i amb l’avantatge que si es vol retallar al arribar al Pantà de Santa Fe, es pot girar a la dreta i tornar al lloc de inici reduint la ruta en uns 5,5 km aprox.
Avui hem volgut fer una ruta tranqui-la amb molta ombra i molt fresca, ideal per aquests dies de calor.
Es una ruta circular que surt del estacionament que es troba al costat de Santa Fe de Montseny i en aquest cas, he volgut fer-la en direcció al Turó de Morou ( val la pena fer el cim per poder gaudir d’unes magnifiques vistes). Desprès del Turó, hem continuat cap avall en direcció al Pantà de Santa Fe, i desprès hem seguit baixant fins arribar al Gorg Negre (tot un espectacle).
Desprès de dinar, hem desfet el camí fins al Pantà i hem tornat per l’altre costat fins arribar novament al lloc d’inici.
Salut i fins la propera.

• ally Domenech Sep 27, 2020

Ruta fàcil de seguir excepte a mig cami entre el pantà de Santa Fe i el Gorg Negre on no em sapigut trobar el camí per arribar-hi