Photo ofA peu - Acampada al Refugi de Malniu - Estany Sec - Malniu - Mal. Fet 9. 22 i 23-08-2011 Photo ofA peu - Acampada al Refugi de Malniu - Estany Sec - Malniu - Mal. Fet 9. 22 i 23-08-2011 Photo ofA peu - Acampada al Refugi de Malniu - Estany Sec - Malniu - Mal. Fet 9. 22 i 23-08-2011

August 23, 2011
April 2011

near Girult, Catalunya (España)

Acampada al Refugi de Malniu i passejada fins a l’estany de Malniu, i estany Mal. Avui dia 22-Agost-2011 hem decidit acampar al costat del Refugi de Malniu. La Laura, la Xènia, en Lluís i jo.
Al igual que l’any passat hem volgut fer una acampada d’una nit amb les nenes. Tot una experiència per a elles i també per a nosaltres.
L’arribada al Refugi, l’elecció del lloc per parar les tendes, el muntatge, la preparació del sopar ( Lluís), l’observació dels estels i tot plegat.... ha estat magnífic.
Comentar i agrair també a l’ajuntament de Meranges i als nois-es que vetllen per que les instal•lacions estiguin en perfecte estat i el lloc continuï sent un referent per als excursionistes i amants de la natura.
El dia 23-Agost-2011, desprès d’un bon esmorzar, (també Lluís), hem endreçat les tendes i des del mateix refugi hem iniciat l’excursió d’uns 40 minuts fins arribar al Estany del mateix nom de Malniu. Una vegada feta la foto de rigor i alimentar els ànecs del estany, hem continuat una mica mes fins a l’estany Mal. En total 1 hora.
Desprès de jugar amb l’agua fent embassaments, hem tornat cap el lloc d’inici del refugi. En total uns 7 Km i 352 metres de desnivell +.
Es pot fer tranquil•lament amb tots els membres de la família.
Al arribar de nou al refugi i veure la quantitat de cotxes que estaven estacionats i els que arribaven per estacionar, “ cames ajudeu-nos”, hem fet el possible per marxar i deixar l’idíl•lic lloc que aviem viscut tan sol unes hores abans i hem iniciat el retorn a casa.
Bones sensacions i bones companyies. Salut i fins la propera.