The Best Walking Trails in Santa Eugènia de Nerellà, Catalonia (Spain)

Photo of Volta Olià - Nas - Vall Ridolaina - Santa Eugènia de Nerellà- Olià Photo of Volta Olia - Nas - Cortariu - Olia Photo of Nas - Roc del Teixó
  • Volta Olia - Nas - Cortariu - Olia

Sortim d’Olia i anem a Nas pel PR-C 124, de Nas anem cap a Cortariu, agafem el corriol que puja al refugi del Gonec fins el primer collet d’es d’on gaudim de les vistes de la Vall de Pi, tornem pel corriol que baixa a Pi...

• Nas - Roc del Teixó

Passejada molt fàcil des del poble de Nas que ens porta a un mirador poc conegut de la Cerdanya. L'itinerari comença seguint el PR c-124 (marques grogues i blanques, en sortir del poble deixem una granja a la nostra esqu...

Passeig fàcil amb bones vistes.
    Xavier Picanyol i Puig
    Sense complicacions de cap mena i amb bon avistament de rapinyaires.
    MauriciCM
    Informació clara i totalment fiable d'una ruta molt recomanable
    Xavi Mora Ortega

• Olià - Mirador de Nas - Olià

Caminada per fer amb nens, sortim d’Olia i anem a trobar el PR-C 124 que ens puja fina a Nas, creuem el poble i tornem par darrera fins al mirador. Tornada pel mateix cami. Hem gaudit de les vistes al Cadí - Moixeró (Tos...

Photo ofVolta Olià- Santa Eugènia de Nerellà - Olià Photo ofVolta Olià- Santa Eugènia de Nerellà - Olià Photo ofVolta Olià- Santa Eugènia de Nerellà - Olià

Passejada curta a Santa Eugènia des d’Olia. Bones vistes de la Tossa d’Alp, el Puigmal i la Serra del sirvent, Tossa Plana de Lles, Muga, Tossal Bovinar i Perafita. A Santa Eugènia l’església romànica del segle XI amb la...