The Best Walking Trails in La Mota, Catalonia (Spain)

Photo ofMas Clarà (Quico Sabaté) - 2014-02-15 - 3 KM Photo ofMas Clarà (Quico Sabaté) - 2014-02-15 - 3 KM Photo ofMas Clarà (Quico Sabaté) - 2014-02-15 - 3 KM

Curt itinerari, poc més de 3KM, que comença des de l'esglèsia de Sant Martí de la Mota i va per pistes aptes per a 4x4 fins a Mas Clarà. Mas Clarà va ser l'últim mas on va parar Quico Sabaté després de morir tirotejat di...

L'entorn interessant per motius històrics. Val la pena passejar-hi i repassar l'història.
    Xondu
  • La Mota Can Clarà

Sortida i arribada a l'església de Sant Martí de la Mota. Baixant passa per can Parades, en runes, i en aquest punt tot i que la ruta registrada continua pel camí de la dreta, aquest camí està una mica perdut i seria mil...

• Volta per La mota

Sortim de can Pere Comes en direcció Canet d'Adri. Abans d'arribar a can Farinel·lis, trenquem a la dreta per un camí amb forta pujada al principi. Ens porta fins a Sant Marti de la Mota. Aqui prenem la carretera asfalta...

• La Mota, volta a Matamala

Sortida de Can Pere Comes, direcció can Comes. Després de la primera baixada prendre a l'esquerra. Es passa can Farinelis, can Mainegre i can Sopa, i es trenca a l'esquerra per anar a creuar el pont recentment (2019) res...

• Ruta Tomás Freire. Golf Girona

Aquesta ruta comença a l'urbanitzacio del Golf de Girona, on podem trobar bastanta vegetació, principalment pins i roures. Continuant podem arribar a una zona de bosc molt espessa amb una vegetació molt variada. Després ...

• Volta al pla de la Pallonera

Sortida de can Pere Comes, baixant per la costa de Matamala. Passa per uns bucs d'abelles fins al Clot de can Sopa. Pujada cap a la Pallonera i d'aquí al punt inicial. En aquest últim tram, es pot veure un altre grup de ...

• La Mota

Passejada circular per la Mota, amb sortida a can Pere Comes passant per can Comes fins a la carretera GIV-5191 i tornada per la carretera asfaltada de mes cap a l'est que passa per la casa de la 'cúpula'