The Best Trail Running Trails in Santpedor, Catalonia (Spain)

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• Guerrilla Trail 20k 2017

1a Edició de la Guerrilla Trail a Castellnou de Bages. Una cursa amb la mateixa filosofia que a les Punk-Trail, no competitiva, amb inscripció gratuïta, però amb l'obligació moral d'aportar al banc d'aliments. Opció de c...

• Corriols 'Hivernal Santpedor'

Sortim de Santa Ana de Claret i agafem direccio al pla de les Abelles. Pasat la granja i formigonera trenquem al cami ma esquerre i el seguim fins arribar al 1er corriol que ens portará al "pessebre". Del pessebre baixem...

• Santpedor - Sant mateu

Ruta mixta per entrenament de entre setmana, Santa Anna, Joncadella, corriol de Montconill, Boixeda, Guinardé.

• Bell Race 2014

Cursa de 15 km i 600 m de desnivell. Amb molt corriol. El dia de la cursa el terreny era moll i fangós ,degut a les pluges abundants . El track no es sencer per un problema de recepció.Comença al km 2 i no es gaire fia...

Cursa divertida i asequible que transcorre pel camí dels Maquis. Llocs interessants i desconeguts. Com a totes les "punk trails" no hi falten els avituallaments catxondos i ben parits. Hi ha dues modalitats ( la curta de...

• Serrat del Morts X2

Sortin de Santpedor direcció cami de Llussà i entren al desviament cap el prc 131 pero agafem el trencall de la dreta direcció Serrat del Morts ( indicat ) i fem el seu recorregut dues vegades tornant pel Prc 131 indicat...

• Metalbages-Navarcles V01 11,5K

Sortint de MB creuant el pont de fusta fins el poligon de Pujol-Muntalà. Girem a l'esquerra fins la carretera i agafar el camí que duu a les Olzinelles, creuar el bosc fins camí de l'antic Camp de futból de Torruella, pa...

• Metalbages-Navarcles 13,5K V05

Versió passant per Santa Anna seguint PR-131C. Per culpa de les obres actuals, quan s'arriba despres de la baixada a la Sèquia, es millor seguir-la a la dreta fins la rotonda de Caixa Manresa, per despres anar per asfalt...