The Best Trail Running Trails in Òdena, Catalonia (Spain)

Photo of 07/15 Òdena-Puig d' Aguilera (puja-baixa per trialeres)-tornada per Ca l' Aguilera de la Costa | Anoia, Igualada {500m+} Photo of Òdena Photo of Els Moions, Turó de l´Avellana i Miramar

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• Els Moions, Turó de l´Avellana i Miramar

Photo ofEls Moions, Turó de l´Avellana i Miramar Photo ofEls Moions, Turó de l´Avellana i Miramar Photo ofEls Moions, Turó de l´Avellana i Miramar

Sortim de l´antiga N-II, Ens desviem direcció al camp de tir, deixem el cotxe a un voral a mà dreta, nosaltres agafarem el camí de l´esquerre, de seguir recte ens duria al camp de tir. Es un camí ample en suau pujada, d...

• Tres Moions

Sortim del camí que ens portaría cap al camp de tir, ens desviem a mà esquerre per un camí de terra, l´anem seguint fins a la cota 425m ens desviem a mà esquerre pugem camí amunt i cap a la cota 465m surt un corriol a mà...

• Circular des d'Òdena al Puig Aguilera

Photo ofCircular des d'Òdena al Puig Aguilera Photo ofCircular des d'Òdena al Puig Aguilera Photo ofCircular des d'Òdena al Puig Aguilera

Volta circular, que surt des de les proximitats de la plaça de l'Església d'Òdena, per remuntar paral·lelament a la carretera vella q va a Manresa, tot seguint pistes i corriols fins al coll passat el Bosc Gran on s'agaf...

• Òdena - Castelloli-Vilanova del cami

Photo ofÒdena - Castelloli-Vilanova del cami Photo ofÒdena - Castelloli-Vilanova del cami Photo ofÒdena - Castelloli-Vilanova del cami

Òdena - Castelloli-Vilanova del cami Salida interesante si se quiere entrenar media maratón, desnivel controlado, casi todo pista forestal A tener en cuenta: En Km 3 debes girar a la derecha. De 5.8 km a 6.3 ...

• IGUALADA CAN SABATER IGUALADA

Circular sortint de Can Roca a Igualada fins a Can Sabater. Anada amb pujada i tornada de baixada. 10km de trail fàcil alternant pistes i algun corriol.

• TRAILRUN CAN MACIÀ - PUIG AGUILERA 12K

Sortim de l'aparcament de Can Macià i pugem per camí amb ascens sostingut fins dalt el pla i fins al mirador del Puig Aguilera. Les vistes són espectaculars sobre la Conca d'Òdena. Baixem per una drecera de corriol que e...

Photo ofVolta clàssica amb variants entre Igualada i Òdena Photo ofVolta clàssica amb variants entre Igualada i Òdena Photo ofVolta clàssica amb variants entre Igualada i Òdena

Volta per corriols, camins i pistes entre Igualada i Òdena. És surt del castell de can Roca i es realitzen com tres bucles, un primer creuant la riera d'Òdena, un segon fins les casetes d'en Mussons i un tercer fins la ...

• Puig Rabat - Puig Aguilera - Puig Rabat

Photo ofPuig Rabat - Puig Aguilera - Puig Rabat Photo ofPuig Rabat - Puig Aguilera - Puig Rabat Photo ofPuig Rabat - Puig Aguilera - Puig Rabat

Ruta plantejada per pujar al Puig Aguilera per camins i corriols. A la part de dalt, gairebé arribant a la carena, tram curt sense corriol, directament pel dret. No recomanable, millor continuar pel corriol. La baixada...

• Puig d'Aguilera - Puig d'Aguilera

Circular senzilleta que ens permet assolir un nou 100 cims No Essencial. Sortida de Trailrun "turístic" on vam passar molta calor...és el que té sortir en ple mes de juliol. Ruta recomenable per dies que no faci massa c...

• Òdena, corriols, 1/2

1939f

Ruta circular des de Òdena passant per: - Església de Sant Pere Apòstol (0.6 km) - Pantà de Can Macià (2.9 km) - Puig d'Aguilera (6.1 km) - Font de Can Brunet (18.0 km)

• Tres moions, Turó de l´Avellana

Sortida a trotar i a estirar una mica les cames per les rodalies d´Igualada i on millor que una muntanya emblemàtica com els Tres Moions i els seus voltants Sortim de la a-NII, girem al desviament que duu a camp de tir ...

• Castell d'Òdena, Puig d'Aguilera

Ruta circular des de Òdena passant per: - Castell d'Òdena (0.3 km) - Església de Sant Pere Apòstol (0.6 km) - Font Puig d'Aguilera (2.1 km) - Pont de Ventaiols (2.8 km) - Mirador de l'Anoia (5.2 km) - Puig d'Aguilera (5....

• 6 cims, Conca d´Òdena

Sortim de Can Macià, pugem el Puig Aguilera (626m), baixem passem per vàries masies i anem en busca de l´àntiga N-II, quan arribem a l´alçada del camp de tir ens desviem, i agafem el camí que porta els Tres Moions (Les P...

• Camp de Tir - Tres Moions

Agafem la carretera a N-II, i a l´alçada del camp de tir ens desviem, deixem el cotxe passat el pont. La sortida comença tot just agafant el camí de l´esquerre, (recte aniriem al camp de tir). Seguim fins la cota 425m, ...