The Best Trail Running Trails in Arenys de Mar, Catalonia (Spain)

Photo of Arenys de Mar-Creu de Canet pel Castell de Santa Florentina-Arenys de Mar Photo of Arenys de Mar Photo of 001-2012/07/30-17:35:31

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• Arenys de Mar

Arenys de Mar / El Corral / Lourdes / Subirans / La Casa Nova xica / Lourdes / Arenys de Munt / Arenys de Mar

• 001-2012/07/30-17:35:31

Agafem la riera d'Arenys de Mar on creua amb l'autopista. Pugem fins al merendero de Lourdes que el deixem a l'esquerra km 5,3 - 5,4(foto1 i 2). Fins aquí es pot córrer. A partir d'aquí fins a km 7,6 (foto3) la pujada é...

Tradicional marxa caminant i Trail corrent que surt del Parc de Lourdes de la vila d'Arenys de Mar. El recorregut passa per llocs emblematics d'Arenys de Munt com el Parc del Castell de Jalpi, i s'enfila per les serralad...

Faltava indicacio a la entrada de castell jalpi. La resta be indicat
    Xavibiker44

• Rials entre Arenys de Mar i Canet de Mar

Ruta que transcorre per rials entre Arenys de Mar i Canet. Sortim de la part baixa de la riera d'Arenys de Mar i ens dirigim cap a la 3ª platja. Un cop allà ens enfilem cap el rial de la serp i a continuem pel rial d'en ...

• Arenys de Mar-Corriols pel voltant del Remei

Sortim del final de la Riera en direcció al Caprabo, agafem el rial llarg, passem per sota l'urb. Les victories, seguim pel rial d'en Navarra, seguim per una serie de corriols per dins el bosc que ens porten al rial del ...

• Arenys-Llavaneres-Creu de Rupit-Arenys

1909f

Sortim d'Arenys i resseguint la costa nem fins a Llavaneres on agafem un carril bici que ens començarar a pujar per la pista que ens durar a la Creu de Rupit, d'aquí seguirem pujant direcció al Corredor, fins que arrivem...

• Areny de Mar - Turó de l'home

Des d'Arenys a Sant Celoni en btt, despres pujada i baixada a peu ( corrent en els trams possibles) 1h + 6h30' http://www.malfieten.com/25/05/2011/arenys-de-mar-turo-de-lhome/

• 42è Trail Arenys de Mar 2021

Entrenament seguint el 42è trail d'Arenys de Mar del 2021.

Al principi s'hi troba asfalt i una pista no gaire interessant, però després el recorregut és molt maco i val la pena!
    Clàudia & Domi
  • Arenys de munt/ creu de canet

Es una ruta fàcil, la puedes hacer corriendo, caminando o en bici y es bastante entretenida. En general es apta para toda la gente, de niños hasta personas mayores.