Snowshoe

The Best Snowshoe Trails in Llesúy, Catalonia (Spain)

Photo of Fita Alta i intent al Tossal dels Altars des del Parking de l'antiga Estació de Llesui. Hivernal. Photo of Bony d'Altars o Tossal dels Altars des de Llessui (Serra d'Altars, Pallars Sobirà) Photo of Ruta per la antiga estació de Llessuí (intent hivernal a lo Tossal)
    Photo ofFita Alta i intent al Tossal dels Altars des del Parking de l'antiga Estació de Llesui. Hivernal. Photo ofFita Alta i intent al Tossal dels Altars des del Parking de l'antiga Estació de Llesui. Hivernal. Photo ofFita Alta i intent al Tossal dels Altars des del Parking de l'antiga Estació de Llesui. Hivernal.

Avui hem fet una ruta caminant i amb raquetes de neu a l'antiga Estació de Llesui. La ruta l'hem començat a l'aparcament de l'antiga estació de 1400 metres. Després hem pujat cap a dalt de l'estació i no hem anat amb el ...

Gran ruta, llàstima no haver fet el cim
    Guim996_
    Bona ruta, llàstima no haver pogut arribar al cim... Un altre dia el fareu, les muntanyes no es mouen... Salut
    gilgabarró
    Photo ofBony d'Altars o Tossal dels Altars des de Llessui (Serra d'Altars, Pallars Sobirà) Photo ofBony d'Altars o Tossal dels Altars des de Llessui (Serra d'Altars, Pallars Sobirà) Photo ofBony d'Altars o Tossal dels Altars des de Llessui (Serra d'Altars, Pallars Sobirà)

Ascensió amb raquetes al Bony d'Altars, situat en el cordal de muntanyes de la Serra d'Altars, a la capçalera de la Vall d'Àssua. La Serra d'Altars separa les valls d'Àssua i Fosca i es perllonga cap al nord en direcció ...

He fet aquesta ruta allargant fins el Tuc de la Cometa i baixant pel Pletiu des Ordigues fins a l'estació i pel mateix c...
    Οδυσσέας Παπανδρέου
    2001f
    Photo ofRuta per la antiga estació de Llessuí (intent hivernal a lo Tossal) Photo ofRuta per la antiga estació de Llessuí (intent hivernal a lo Tossal) Photo ofRuta per la antiga estació de Llessuí (intent hivernal a lo Tossal)

Ruta per gaudir amb família a l'estació de Llessuí. Durant l'últim tram de la ruta hem fet un intent a un cim, però ens ha començat a nevar i a bufar molt vent. Hem fet servir les raquetes des de l'edifici de l'estació a...

Super xula i per disfrutar.molt. una locura 😵‍💫😵‍💫
    OriolCasMu
    Bona ruta.
    gilgabarró
  • Tuc de la Cometa (100 cim)

Snowshoe

Tuc de la Cometa 23 Feb 2019 Tornem al Tuc de la Cometa, aquesta vegada fent una hivernal. Vàrem utilitzar els grampons des de l'aparcament perquè la pista estava gelada i més tard per pujar pel llom, les raquetes. ...

Hola! Ahir vam fer la ruta, neu a partir de l'antic restaurant de l'estació d'esquí. Portàvem raquetes i grampons però ...
    MuntanyencSlow

• Llesui- Montsent de Pallars-Llesui

Snowshoe

Aparcament a l'inici de l'abandonada estació d'esqui que trobarem passat el poble de Llesui. L'itinerari segueix per una pista que després deixarem seguint les marques grogues les quals en portaran a la pista que ens du...

• Tuc de la Cometa

Snowshoe

Malgrat que aquesta ruta sigui, llarga, dura i feixuga, val la pena fer l'esforç d'assolir el cim perquè les vistes que s'albiren són magnifiques, bé, com la majoria de cims, però, aquest és la única gratificació que tin...

• Antigua estación Llesui

Snowshoe

Llesui es el pueblo más alto del Valle de Àssua, y está a 12 Km de Sort (Pertenece al mismo municipio). A 1 Km del pueblo, es donde antiguamente estaban las pistas de esquí, inauguradas en 1966, y que en la actualidad p...

Les vistes espectaculars
    Teresa Torres
  • EXCURSIÓ RAQUETES DE NEU A LLESSUÍ

Snowshoe

Ruta curta però amb fort desnivell, amb vistes espectaculars del Montsent de Pallars i Montorroio. No vam poder arribar fins al final de la ruta degut a les fortes ventades, el fred i la borrufa, però des de dalt dels A...

Photo ofParking pistes Llessui - Fita Alta (restaurant) Photo ofParking pistes Llessui - Fita Alta (restaurant) Photo ofParking pistes Llessui - Fita Alta (restaurant)

Comencem al parking de l'antiga estació d'esquí de Llessui (1430m). Des d'allà agafem una pista que travessa el Barranc d'Escrita en direcció al Coll Triador. En un moment donat, quan portem 4Km de pista, abandonem la...