Running

The Best Running Trails in Ulldecona, Catalonia (Spain)

• Mas de Mulet-Moletons-Torreta

Running

Ruta circular, sortint de l'inici del camí del Mas de Mulet, passant pel mas, seguint el recorregut de la Pujada al Montsià fins a la Torreta i descens per sendera fins al camí de la bassa del Montsià al Mas de Comú, cam...

La ultima subida a la Torreta es durà y la senda fàcil de perder
    carlosmircom
    ruta durilla con algun desnivel muy duro despues de subidas y bajadas no recomendable para gente inexperta y que no este...
    paloplata
  • Entrenament Cursa 2010

Running

Recorregut gairebé definitiu de la Cursa 2010. Hem acurçat el recorregut, hem reduït l'asfalt gairebé al mínim obligatori i hem afegit una pujada final, precisament per eliminar asfalt.

Photo ofPare Pasqual - Torreta - Mas Comú - GR92 Photo ofPare Pasqual - Torreta - Mas Comú - GR92 Photo ofPare Pasqual - Torreta - Mas Comú - GR92

Ruta que surt d'Ulldecona (natros ho hem fet en bici), anem seguint el GR92 fins l'àrea d'aparcament del Mas de Comú, pugem pel sender del Pare Pasqual, a l'encreuament anem cap al Mas de Rosalea, a l'arribar al sender d...

Photo ofMas de Mulet - La Torreta - Mas de Comú Photo ofMas de Mulet - La Torreta - Mas de Comú Photo ofMas de Mulet - La Torreta - Mas de Comú

Ruta circular des de l'inici del camí del Mas de Mulet, passant pel Mas de Rosalea, arribant a la Torreta, baixant pel Mas de Comú i arribant a la base del Montsià pel lligallo de l'Ermita.

• Cresta Ferradura

Running

Sortim d'Ulldecona cap a la Bassa del Montsià, agafem el lligallo de les pedreres, baixem al Mas de Mulet, tornem per la pista fins al lligallo de les Ermites, pugem a la Ferradura, fem tota la cresta fins trobar-nos amb...

• Serra Godall Central 1

Running

Ruta per la Serra de Godall d'unes 2 hores corrent. Pot allargar-se una mica per no repetir la part central. Jo surto d'Ulldecona, pujo pel pont de Godall a la Cova de les Bruixes, baixo cap a la carretera, pujo cap al T...

• Serra Godall Occidental 1

Running

Recorregut amb un principi una mica estrany fins la grimpada a la pedrera. A partir d'allí, combina moltes senderes i trams de pista molt ràpids, amb pujades i baixades però sense massa desnivell. El final pot allargar-s...

• Antenes - Ermita - Ulldecona

Running

Ruta amb una primera part totalment de sendera i fins i tot de camp a través, una baixada cap a l'Ermita molt bonica i un final d'asfalt una mica pesat.

• Entrenament Montsià 17 km

1929f

Entrenament de 17-20 km (en funció del lloc de sortida) amb pujades i baixades continues i bastant dur, però sense trams difícils ni tècnics.

• Castell x 3

Running

Tres pujades al Castell, començant per la del canal, arribant fins dalt, anant cap als pinets i tornant per la Raval, tornant a anar cap al canal però buscant una sendera per l'altra banda (que no va aparèixer) i anant c...

• Antenes Serra Godall

Running

IBP=105 Ruta dura i molt guapa, amb molta sendera i sense descans. Té diverses variants i en qualsevol moment es pot escurçar per tornar a Ulldecona. Cap gran desnivell però molt pocs plans.

• Ulldecona

2067f

Portella Conillera, Torreta de Montsià, Más de Rosalea.