Running

The Best Running Trails in El Coll, Catalonia (Spain)

Photo of Creueta del Coll - Parc Güell - turó Carmel - turó Rovira - Parc del Guinardó Photo of Baloo sant medir Photo of Volta Tibidabo

Ruta amb algun camí amb pendent com la pujada pel Velòdrom i al deixar la font de la Rata, que és tot pujada per pedres però senzill. La baixada des del dipòsit d'aigües és un pèl dreta però poc tècnica Sortida ideal pe...

• Vall d'Hebron a Vista Rica

Running

Ruta curta per fer en menys d'una hora i amb gairebé res de pla. Es comença pujant per creuar la Ronda de Dalt i seguir pujant per escales i carrers fins arribar a la Carretera de les Aigües, a partir del Pla de les Madu...

• 33 km per Collserola

Running

Sortida pujant el Coll de la Ventosa, seguim fins pujar el Pas del Rei, baixem a Vista Rica per seguir baixant a Sant Medir, passant per Sant Cugat anirem vorejant la carretera pel passeig fins Cerdanyola. Pugem per Can ...

• Penitents Vallvidrera Superior

Running

Ruta de el Coll a Sant Cugat del Vallès pasando por: - Parc de les Aigues (1.6 km) - Font de la Llicorella (2.5 km) - Tibidabo (2.9 km) - Coll de la Vinassa (3.7 km) - Can Ribes (4.3 km) - Viaducte de Can Ribes (4....

• La Clota

Running

Recorregut molt senzill sortint de La Clota per passar per les cotxeres de TMB i anar fins Karl Marx per tornar pel lateral de la Ronda. Cap complicació ni pèrdua possible, ideal per rodar suau mitja hora i per fer a qu...

Ruta de el Coll a Parc de Vallvidrera pasando por: - Parc de les Aigues (1.7 km) - Font de la Llicorella (2.6 km) - Tibidabo (3.1 km) - Mirador del Vallès (3.7 km) - Coll de la Vinassa (3.8 km) - Turó d'en Ferrer (...

Ruta senzilla, si bé el començament pel lateral de l'Arrabassada és pesat per ser estret és agraït perquè la pendent és força més baixa que d'altres pujades pel barri, a més es treballa la propiocepció. La resta de la ru...

• Una pujada al Tibidabo

Running

Pujada des del barri del Coll fins la Ronda de Dalt i buscant les Aigües fins la carretera de Vallvidrera per fer la pujada "llarga" del Tibidabo