The Best Trails in Gündoğan, Muğla Province (Turkey)

127 trails

(1)
Photo of Madnasa Antik kenti - 52 Basamak kilisesi - Türkbükü Photo of Gündogan Bağlantı Yolu 2 - Karadağ - Girelbelen Bağlantı Yolu Gazderesi Leleg Yolu Rotası Photo of Gündoğan 52 basamak kilisesi - madnasa antik kenti
    6.16mi
    1660f
    Photo ofGündoğan 52 basamak kilisesi - madnasa antik kenti Photo ofGündoğan 52 basamak kilisesi - madnasa antik kenti Photo ofGündoğan 52 basamak kilisesi - madnasa antik kenti

Yürüyüşümüzü başladığımız yerde bitirdik. Önce Gündoğan ve Türkbükü aralığındaki değirmenlere uğradık ardından madnasa antik kentini gezdik. Rotanın sonlarına doğru 52 basamak kilisesinin nefes kesen manzarasında mola ve...

8.63mi
    1102f
    Photo ofGündoğan - Elli İki Merdiven Kilisesi Rotası Photo ofGündoğan - Elli İki Merdiven Kilisesi Rotası Photo ofGündoğan - Elli İki Merdiven Kilisesi Rotası

Gündoğan Kaya Mezarları - Peynirçiçeği Mağarası - Osmanlı Kuleleri - Elli İki Merdiven Kilisesi Rotası Peynirçiçeği Mağarası ile Osmanlı Kulesi arasında ve şapel civarı GPS kaynaklı sapmalar oluşmuştur. Asıl mesafe daha...

• Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Outdoor Navigation Outdoor Navigation
  • Gündoğan Tepeler

Hiking
    8.57mi
    1670f

Gündoğan Tepeler GPS kaydını kapatmayı unuttuğum için fazla gösteriyor ama aslında 9 km kadar yürüdük. Yağmur çiselemeye başladığında turumuzu bitirmiştik.

• Gündoğan - Türkbükü tepeleri

Walking
    3.51mi
    558f

Gündoğan eski çöplük yolundan Madnasa akropoli yönüne yürüyüp,52 basamak kilisesine tepeden bakıp döndük.Gündoğan ,Küçükbük ,Türkbükü Karadağ ,Yalıkavak manzaralı hafif çıkışlı harika bir kısa parkur

• Gündoğan

Hiking
    7.20mi
    1529f

Gündoğan İlk olarak Türkbükü değirmenlere yol aldık değirmenleri geçtikten sonra güzel bir yemek molası verdik geldiğimiz yoldan devam ederek Madnasa antik kentine devam ettik bu kentin eski bir leleg kalıntısı olduğun...

1.86mi
    709f

Gölköy-Gündoğan ana yolu üzerinde Yukarı Gündoğan kavşağında güneye yönelen tarla yoluna girilir. Yaklaşık 2 km boyunca güneye doğru uzanan bu yol takip edilir. Yolun 1.300. km sine kadar soldan giderken bu kilometrede s...

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!