The Best Trails in Lâçin, Eskişehir Province (Turkey)

77 trails

7.43mi
    1801f

Zirvedeki kayalıkların ön tarafındaki çok dik eğimden aşağı dere yatağına indik. Bu rotayı yürüyecek arkadaşlara zirvedeki kayalıkların arka tarafından geçerek dere yatağına inmelerini tavsiye ederim.macera aramayın iniş...

5.90mi
    1152f

Lâçin (Ring) biz keyf aldık . Umarım sizde begenirsiniz.daha fazla gorsel icin rotasız tayfa face / youtube👍

• 25.02.2024 Laçin Ring

9.38mi
    2402f

Yolda çok fazla dik iniş mevcut. Ayrıca rota sonlarına doğru planda olmayan bir gölet yapılmış, gölü atlamak için zor bir etap ve su geçişi mevcut. Takip etmenizi önermiyorum 😀

7.67mi
    1873f

Laçin rotalarımızdan bunu tavsiye ederiz. Zirveye çıkarken diğer rota sizi üzebilir.çataldan sola giderek rootaya başlayınız.zirveden sonra sert bir inişiniz var.iyi etkinlikler.daha fazla görsel için rotasız tayfa youtu...

• Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Send to your GPS Send to your GPS

Alpine Climbing
    7.20mi
    1729f

Laçin zor rotamızı profesyonel olmayan arkadaşlarla denemeyin. Tavsiye olunur. Sıkı bir doğaçlama için mükemmel bir rota . Biz çook keyf aldık. İyi etkinlikler. Daha fazla görsel için rotasiz tayfa youtube / face

• Laçin ring

7.71mi
    1709f

İlk keskin dönemeçten yola devam etmek yerine dere yatağına girilip kavşak noktasına kadar devam edilebilir. Kavşaktan yol raip edilip sola patikaya girilecek. Devamında yoldan devam edip tekrar sola doğaçlama sert bir i...

• Lâçin Mağaralı Rota

7.41mi
    2493f

Rotanın 5. km'sinden sonra dik çıkış olan kısmı az ileriden daha az yokuş olacak şekilde denenebilinir. Sonlara doğru orman yolunun bittiği yerden sonrada dik inişin hafifletilmesi için az daha sağ taraflara bakılmalı.

3D Maps

Experience trails in vivid detail, from summits to valleys. Embark on a virtual route for a realistic 3D view.