The Best Trails in Regodeigón, Galicia (Spain)

Photo of Termas de Prexigueiro (Ribadavia) Photo of Senda do Rio Avia (Ribadavia 2019-01-26) Photo of Encoro de Castrelo de Miño + Ourense (circular)
  • Termas de Prexigueiro (Ribadavia)

Na provincia de Ourense son varias as instalacións de caldas existentes, sendo as Termas de Prexigueiro, no concello de Ribadavia, a última que ven completar o abano. Levantadas nunha contorna preto da desembocadura do ...

Só recorrín parte da ruta, dende Ribadavia, a fin de facela circular (modificando partes). A zona e bonita e ten moitos ...
    Tío_Pepe
    Photo ofSenda do Rio Avia (Ribadavia 2019-01-26) Photo ofSenda do Rio Avia (Ribadavia 2019-01-26) Photo ofSenda do Rio Avia (Ribadavia 2019-01-26)

A ruta parte do campo de fútbol de San Cristobo, después duns 100 metros cruzamos o rio e seguimos o seu curso. A 3.3 km chegamos a unha segunda ponte que non cruzamos e desviámonos á dereita ata o chegar ao pobo da Torr...

Photo ofEncoro de Castrelo de Miño + Ourense (circular) Photo ofEncoro de Castrelo de Miño + Ourense (circular) Photo ofEncoro de Castrelo de Miño + Ourense (circular)

Ao fim de algum tempo, algumas alterações e um bom par de horas a estudar este percurso no Google Earth, chegou a hora de o testar no terreno! 5 Amigos partiram da aldeia de Val de Pereira, e foram até Ourense pela marg...

Photo ofRibadavia Valdepereira Mirador Viña Costeira Photo ofRibadavia Valdepereira Mirador Viña Costeira Photo ofRibadavia Valdepereira Mirador Viña Costeira

Ruta sencilla y muy bonita, Salimos desde la población de Valdepereira recorriendo pistas muy cómodas y siempre acompañados de unas vistas espectaculares hacia el Embalse de Castrelo de Miño y transcurriendo por los viñe...

Ruta grabada con dispositivo móvil. Data: 24-03-2018 Inicio / fin: Parking do Campo de fútbol do Xestal, Ribadavia. Ruta non sinalizada (aunque pasamos en parte, Pola senda da PR-G76), pero sen complicacións. Descr...

• Ribadavia

Ruta de Regodeigón a Castelo de Ribadavia pasando por: - Parque Nova Veronza (0.6 km) - Ponte sobre el Río Avia (8.5 km) - Iglesia Santa Maria Magdalena (8.9 km)

• RivadaviaAndainaMelónPenaCorneiraLeiro

Photo ofRivadaviaAndainaMelónPenaCorneiraLeiro Photo ofRivadaviaAndainaMelónPenaCorneiraLeiro Photo ofRivadaviaAndainaMelónPenaCorneiraLeiro

Ruta que parte desde A Quinza,Gasolinera a la entrada de Rivadavia, con fácil acceso desde la A-52.Es una ruta exigente, con algún porteo en la Cascada de Tourón y en la bajada a las Pozas de Melón.La ruta es una pasada....

• Regodeigón

Ruta que comenza no pobo de Regodeigon , deriximonos ata A Veiga entre viñedos ,subimos polo camiño da Buleira ,cruzamos o pobo onde quedan restos dunha antiga empedrada e imos as Regadas, coñecida polos seus viños, mete...

• Ruta BTT de Ribadavia 2022

Acudimos a la cita anual de btt en Ribadavia, ruta con un primer ascenso muy duro, pero que compensa de sobra con sus km de senderos e increíbles trialeras, que a menudo visitamos a lo largo del año. A disfrutar!!

• V BTT Do Ribeiro

Despois dun tempo,por fin pudemos ir a unha das rutas de #CABECEIRA,como é a ruta dos #Raiders do Ribeiro, Ruta con boas subidas,,,boas vistas (nun dia soleado,o dia da ruta tiñamos neboa) e moi boas e rapidas trialeira...

• Trialeras do Ribeiro

Nos desplazamos a la cercana Ribadavia para disfrutar de las preciosas trialeras bien mantenidas por los Raiders do Ribeiro. Aunque en esta época suelen cerrar un poco de maleza, estaban completamente practicables y disf...