The Best Trails in Argensola, Catalonia (Spain)

Photo of Argençola, capella St Maure i Moli tot de Contrast, cal Macari, cal Serrats i Argençola. Photo of Sant Bartomeu de Carbasi, Font de Mussa y Sant Jaume desde Argensola Photo of Circular Clariana
  • Circular Clariana

Ruta fácil el primer tram molt bonic i mes després de ploure . Si vols fer-La mes curta quan arribes a la carretera agafes el GR directe a Clariana i si no a la teva dreta un sender. Si plou millor no fer-La poc baixa Ai...

Photo ofArgençola-Pou de gel-Font dels Verdaguers-Argençola. Photo ofArgençola-Pou de gel-Font dels Verdaguers-Argençola. Photo ofArgençola-Pou de gel-Font dels Verdaguers-Argençola.

Sortida fàcil amb un itinerari curt i circular apte per tothom i amb mainada inclosa, on es veurà un pou de gel i una font de clot. A més un tram de la ruta es pel torrent del Mas Riell on en aquesta epoca de l'any i amb...

Caminada circular curta i senzilla. Bona per fer amb nens. El tram amb desnivell és molt curt.
    martafaba
  • Argençola

1982f

Sortida desde Cal Serrat, baixem fins a la riera de Clariana i tot seguit pujem i tornem a baixar direcció Contrast, agafem cami direcció Les Roques i allà agafem un cami tot seguin uns camps l'església de Sant Miquel de...

Photo ofArgençola - Clariana - Contrast - Rocamora Photo ofArgençola - Clariana - Contrast - Rocamora Photo ofArgençola - Clariana - Contrast - Rocamora

Ruta bonica i agradable per l'Anoia, passant per 3 micro-pobles. Camì fàcil de seguir i ben senyalitzat. Millor fer-lo a l'inrevés (més bones vistes, pujades més suaus i amb ombra). Hi ha un lloc on banyar-se a mig camí.

• Sant Salvador de Clariana

Excursió senzilla a pas lent a l'ermita de Sant Salvador de Clariana des de la carretera BV-2212. Hi ha poca documentació però esta datada en el S-XVII. Està en un estat de deixadesa total, sense sostre i les parets en u...

• Argensola - Montfalco Gros

Tant es pot fer d'una banda com de l'altre com anar i venir q és el q he fet avui. Només he marcat l'anada

Photo ofARGENÇOLA - PASSEJADA FINS AL POU DE GEL Photo ofARGENÇOLA - PASSEJADA FINS AL POU DE GEL Photo ofARGENÇOLA - PASSEJADA FINS AL POU DE GEL

És un itinerari curt i fàcil, circular, que proposem començar des del poble d'Argençola. En un moment o altra, abans de marxar, us recomanem que pugeu dalt el castell i la plaça de l'església de Sant Llorenç, privilegiad...

• Argensola

Volta al Salt de Contrast i Sant Salvador

• Argensola

Ruta al poble d’Albarells desde la Quinta Forca

• Argençola

Una volta amb sortida i tornada al nucli d'Argençola. Camí embrossat que surt a tocar de la creu de terme que passa a corriol i baixa fins a tocar del Molí de les Vinyes; seguir a ma esquerra fins a la pista que comunica...