The Best Trails in Casfreiras, Viseu (Portugal)

• Casfreires (rode route)

Rode pijlen en stippen volgen. Omhoog vanaf de camping naar Corujeira, rechts aanhouden en bij de "slingerweg" weer rechts. Nu bij de nieuwe witte moderne villa weer rechts het zandpad op en door het bos naar beneden tot...

Heerlijke wandeling dank ervoor
    Tom Hoogeveen
    Photo ofCasfreires route langs 2 kapelletjes Photo ofCasfreires route langs 2 kapelletjes Photo ofCasfreires route langs 2 kapelletjes

Route langs de kapel bij Carvalhal en de kapel bij Souto. Zelf gemaakte wandeling langs de 2 kapelletjes rechts en links van Casfreires. Je ziet diverse kruistekens in de dorpjes en onderweg. Beetje op en neer maar dat g...

• Casfreires, gele route Lamas

Gele pijlen en stippen volgen. Leuke route van bijna 16km. Diverse aangename dorpjes, door bossen, langs kleine akkertjes en boomgaarden. Wij zagen tamme kastanje, vijgen, druif en hazelnoot. Aangename tocht zowel onverh...

Bedankt voor het uploaden van deze wandelroute: met gpx is de route prima te doen.
    Koook
    Some good photos Erick
    bryannewell715
    Photo ofCasfreires, Souto kapel en Covelo bos Photo ofCasfreires, Souto kapel en Covelo bos Photo ofCasfreires, Souto kapel en Covelo bos

Casfreires Souto kapel en Covelo bos. Leuke korte route langs verlaten huizen naar de kapel en verder over zandweggetje omhoog, rechtsaf bij een mooie kruisbeeld en genieten van het uitzicht. afdalen door het Covelobos e...

Nice afternoon walk, reasonably varied, the countryside is a complete mix of cultivated land and wild scrub. Good views ...
    Geoffelliott

• Casfreires (groene route)

Casfreires (groene route) volg de groene pijlen en stippen. Bij de camping starten en bij de slingerweg het bos omhoog ingaan. via onverharde paden naar Corjujeira en door naar Pereira en door een groen glooiend heuvel...

• Casfreires (oranje route)

Casfreires (oranje route). Deze langere wandeling wordt goed aangeven met oranje tekens. Eerste gedeelte gaat stevig omhoog en loopt verder door het bos van Covelo. Klein stukje asfalt waarna de route onverhard weer ve...

Erg leuke wandeling, zeer de moeite waard!👍
    Ad doet maar wat
    Photo ofCasfreires Souto kapel en Corujeira bos Photo ofCasfreires Souto kapel en Corujeira bos Photo ofCasfreires Souto kapel en Corujeira bos

Uitbreiding van de blauwe route. Bij de kapel verder omhoog en bij t-splitsing links zandpad volgen tot asfaltweg. Hier weer links naar beneden en door het dorp Casfreires. Voor de camping weer links en bos in omhoog naa...

• Casfreiras ronde.

Casfreiras wandeling rondom de camping. Door de bossen. Klimmen en dalen (ruim 700 meter tot 900 meter hoogte verschil. Wandeling gaat door Casfreiras en mooi klein dorpje waar de tijd heeft stilgestaan. Daarentegen ook ...

Photo ofCasfreires Covelo route (blauwe route) Photo ofCasfreires Covelo route (blauwe route) Photo ofCasfreires Covelo route (blauwe route)

Casfreires is de startplaats van deze korte wandeling welke zich slingerend naar de kapel werkt door een verlaten dorpje en het bos van Covelo. Het gebied kenmerkt zich door het authentieke Portugese leven. Mocht dez...

• Casfreires Corujeira boswandeling

Korte wandeling achter de camping door het bos naar Corujeira. Mocht deze wandeling je aanspreken en/of heb je hem gelopen dan kun je een berichtje achterlaten met een beoordeling. Helemaal leuk vinden wij het als je...

• Casfreires kapel Santa Barbara

Makkelijke wandelroute over asfalt naar de Kapel Santa Barbra. Start bij camping Chave Grande, rechts omhoog tot waterstation er gele pijlen linksaf volgen tot kapel. Mooi uitzicht hierboven. Asfalt slingerweg naar bened...

• Casfreires Corujeira route

Makkelijke korte route vanaf de camping. Rode route door het bos omhoog naar Corjujeira. daarna rechts aanhouden over asfalt en weer rechts de slingerweg af langs de villa's van voornamelijk Nederlanders. Mocht deze w...

• Casfreires naar Corujeira linksom

Makkelijk rondje van 5km. Achter uit camping omhoog door bos naar Corujeira. Daarna links aan houden over asfaltweg, linksaf over onverhard door Covelobos naar weg Covelo-Casfreires. Weg verlaten naar achteringang campi...

• Segunda Etapa Translusitana Casfreiras - Flor da Rosa

Dual-sport Motorcycle
    19265f

La ruta tiene un 60% off Road y un 40% on Road. Se puede hacer con las maxitrail pero recomiendo ir NO muy cargado de equipaje y en caso de lluvia o lluvias recientes NO se puede hacer con las maxitrail. Hay un par de ...

• FP-Carvalhal

Road Bike

De route start op camping Quinta de Chave Grande in Casfreires en gaat door een prachtig landschap met authentieke Portugeese dorpjes.