The Best Trails in Kleine Meers, Limburg (Netherlands)

Photo of10 km Stein-Maasband-klein Meers-Stein Photo of10 km Stein-Maasband-klein Meers-Stein Photo of10 km Stein-Maasband-klein Meers-Stein

Achter brug over Julianakanaal richting Meers meteen rechtsaf pad naar beneden in de richting van Maasband. Via ommetje eerst richting Urmond en dan via Maas aan rechterhand terug naar Maasband, verder via uitkijktoren r...

Helaas heeft Waterschap Limburg besloten om een deel van de route (struingebied langs de Maas) ontoegankelijk te maken, ...
    == RuuD ==
  • Omloop Maasband-Meers

Prachtige ronde tussen Maas en Wilhelmina kanaal, van Meers naar Maasband en terug. Onderweg geniet je van mooie panorama´s, kuddes wilde runderen en paarden, een tapijt van kleurrijke wilde bloemen, een flinke bries, .....

• Zeer mooie, rustige rit

Road Bike

Vooral het stuk na Schimmert richting Aalbeek, Nuth, Schinnen,Spaubeek is prachtig, zeer gevarieerd met klimmen en dalen, verhard en onverhard.

Lekker afwisselende route, zeker aan het begin van het seizoen met een beperkt aantal hoogtemeters in de benen. Wel gesc...
    Patrick Wi
  • Stein-Meers-Veldschuur-Maasband

Van Stein richting Meers over brug Julianakanaal. Links verder over dijk richting Scharberg brug en vlak voor de brug rechtsaf door klappoortje schuin de weg oversteken richting Maas. Verder over pad richting Meers en bi...

• 1234. Stein

Deze vlakke gemakkelijke wandeling wandelt u eerst langs Kasteel Stein en door een mooi bos. Dan volgt u een mooi pad hoog boven het Julianakanaal naar Elsloo. U steekt het kanaal over en dan struint u enige tijd over ee...

Heerlijke wandeling maar beslist best pittig met klimmetjes en het nodige glibberen langs de Maas. Maar in stralende zon...
    Kim Kneepkens
  • 220. Stein

Deze vlakke gemakkelijke wandeling, gaat langs velden, door het mooie rustige Maasland. U passeert dorpjes als Maasband, waar u kunt pauzeren bij het leuke terras van Ut Bakkes, en Meers, met mooie uitzichten op de Maas ...

• Meers - Stein

We vertrekken in Meers om via Stein naar Elsloo te wandelen. Vanuit Elsloo maken we een lus via Catsop en Geulle om zo door de bossen en het kasteel terug naar Elsloo te wandelen. Pauze in cafe "de dikke stein". Van Elsl...