The Best Trails in Shahrān, Tehrān (Iran)

302 trails

• شهران به امامزاده داوود

18.13mi
    5781f

حدود ساعت هفت صبح حرکت کردیم و حدود ساعت دوازده رسیدیم امامزاده داوود البته به خاطر عدم آمادگی یکی از همراهان در طول مسیر استراحت زیادی داشتیم. شیب ها خیلی تند و نفس گیر بودند و یه دوچرخه سواری پر فشار تجربه کردیم.

• امام زاده داوود

31.11mi
    5840f

مسیر برگشت جاده خاکی فرحزاده که زیاد باحال نیست یه جوریه که سنگا از کف جاده زده بیرون پیشنهادم اینه که تو تابستون که دره آب نداره از همون جاده آسفالت برگردید آخر مسیر می رسه خونه داداشم. نیاید که استقبال خوبی ازتون نم...

• emamzade davood

13.43mi
    942f

تا بعد از خروجی سنگان رفتم و برگشتم، جاده ش باریکه و برای دوچرخه سواری خطرناکه، به خصوص اینکه در حال حاضر برای آزادراه تهران-شمال رفت و آمد کامیون در جاده زیاده. با اینکه زیباس ولی به نظر من مناسب دوچرخه سواری نبود. مسیر...

• Distance
    11.93mi
    1207f

میدان اول شهران تا روستای رندان حرکتمون به سمت رندان از فلکه ی اول شهران شروع کردیم و حدود ۱۶ کیلومتر تو مسیر امام زاده داوود پدال زدیم تا به خروجی رندان رسیدیم. مناظر و آب و هوا با وارد شدن به منطقه ی رندان به طرز شگف...

• Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
  • قله پهنه حصار

Alpine Climbing
    25.30mi
    6555f

۶ تا ۷ ساعت صعود و ۵ ساعت فرود چشمه آب توی مسیر هست گروه کوهنوردی سورن

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.