The Best Trails in Owsūn, Tehrān (Iran)

414 trails

(1)
    18.79mi
    4124f
    Photo ofشیرپلا، توچال، شهرستانک، جاده چالوس Photo ofشیرپلا، توچال، شهرستانک، جاده چالوس Photo ofشیرپلا، توچال، شهرستانک، جاده چالوس

چند نکته: ۱. ترک میدان دربند تا شیرپلا ظاهراً به دلیل اختلالات جی پی اس درست ضبط نشد. (حدود ۴۱ کیلومتر ثبت شده!) ۲. از هتل توچال تا اولین رودی که در نزدیکی شهرستانک وجود دارد پاکوب کاملا مشخص است. بعد از گذر از این رود ک...

• پناهگاه شیرپلا،سربند

Alpine Climbing
    Save to a List
    3.81mi
    856f

مسیر پله‌ای هست و باید با احتیاط و استفاده از باتوم و کابل و بکسهای موجود در مسیر صعود و فرود کرد. این مسیر رو دست کم نگیرید در بعضی از قسمتها احتمال سقوط و خطر جدی وجود دارد.زمستان باید مراقب باشید روی سنگها سر نخورید.و...

9.86mi
    3422f

گردنه کلکچال به قله توچال تابحال هروقت به قله توچال میرفتم شب در پناهگاه شیرپلا میخوابیدم و صبح از آنجا به قله میرفتم، اما امروز از مسیر کلکچال به بالای پیازچال و سپس خط الراس شرقی توچال و سپس قله توچال صعود کردیم، حدود...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area
    5.13mi
    3323f

۱)از گردنه‌ی اسپیلت تا ابتدای یال باید همواره از سمت راست رودخانه گذر کنید و به راه پاکوبی که آنسوی رودخانه هست توجهی نکنید.پاکوب سمت راست رودخانه شما را هدایت میکند به ابتدای یال ۲) در انتهای یال وقتی روی خط الراس قر...

2.45mi
    46f
    33| Rating 5.0
    Photo ofقله کلکچال ۷ دی ۱۳۹۶ - Kolakchal Summit Photo ofقله کلکچال ۷ دی ۱۳۹۶ - Kolakchal Summit Photo ofقله کلکچال ۷ دی ۱۳۹۶ - Kolakchal Summit

Dec/28/2017 With at least snow at the beginning of winter

مسیر خوب و متنوع و قله زیبا و دیدنی ضمناً از روی قله، میشه قله دماوند هم دید اگه هوا صاف و تمیز باشه من این مسیر رو تا...
    Safa Daneshvar
    12.53mi
    4072f

مسیر حرکت: دربند، بند یخچال، گرده اسپیلت، قله اسپیلت، گردنه کلکچال، دشت پیازچال، گردنه پیازچال، قله لزون، قله توچال، جان پناه امیری، شیرپلا، دربند توضیح: از شروع برنامه در دربند، تا اواسط گرده اسپیلت، رکورد نشده حجم برف...

• شیرپلا به قله‌ی توچال

Alpine Climbing
    Save to a List
    2.78mi
    4193f

برف نسبتا زیادی بود ولی کوبیده شده بود باد هم نسبتا شدید و سرد بود.زمان زیادی صرف شد چون هم آمادگی نداشتم و هم مشغول عکس و فیلم گرفتن و ثبت مسیر(ترک) بودم. . ساعت ۹ از شیرپلا حرکت کردم

3.09mi
    2379f

تاریخ ۹۷/۹/۳ ساعت ۵ عصر حرکت کردیم و ساعت ۸ رسیدیم . با اینکه هوا شناسی اوضاع رو بد پیش بینی کرده بود ولی این چالش رو به جون خریدیم و اومدیم. خیلی آب و هوا بد بود به غلط کردن اوفتاده بودیم تا زانو تو برف بودیم ولی بالاخر...

1.82mi
    2231f
    Photo ofصعود از چمشه نرگس به قله توچال مورخ 25.5.96 Photo ofصعود از چمشه نرگس به قله توچال مورخ 25.5.96 Photo ofصعود از چمشه نرگس به قله توچال مورخ 25.5.96

بعد اینکه روز پنچشنه وارد قله توچال شدم لوازم خودم را در پناهگاه کارگری یا سنگی قرار دادم و ساعت 11 صبح به سمت چسمه نرگس از طریق قله و یال چهار پالون حرکت کردم وبعد کمی توقف و برداشت دو بطری اب. به سمت قله توچال برگشتم و...

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.