The Best Trails in Maḩalleh-ye Ḩasanābād, Ostān-e Alborz (Iran)

948 trails

(5)
Photo of 000711 - Azimiyeh (BG) to Purkan Photo of یکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی Photo of تمرین آمادگی جسمانی صعود به قله بی جی یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱
  • 000711 - Azimiyeh (BG) to Purkan

5.17mi
    1988f

Azimiyeh, Karaj to Azimiyeh (BG) Summit and Poorkan (Purkan) village October 3, 2021 ................................................................... Take some water with you in this season. It's beautiful route a...

4.75mi
    1608f
    Photo ofیکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی Photo ofیکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی Photo ofیکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی

ساعت ۷و ربع صبح حرکت کردیم ب سمت قله توی مسیر کلی عکس گرفتیم و ب قله که رسیدیم جشن تولد داشتیم . تولد دوست خوبمون نازنین جون بود که بچه ها زحمت کشیده بودن و کیک و بادکنک گرفته بودن خیلی خوش گذشت . کلی اون بالا موندیم . ه...

• Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Send to your GPS Send to your GPS
  • قله بیجی

4.90mi
    2064f

چهارشنبه مورخ ۱۴ دی ۱۴۰۱ قله بیجی و کمی پیمایش خط الراس به سمت دوبرار از قلل پر تردد و مناسب تمرین میان هفته ای آنتن دهی خوب آب آشامیدنی فقط در پایین کوه یک جانپناه در کنار قله یک ساعت و نیم پیمایش تا قله با سرعت م...

4.10mi
    1319f

تمرین هفتگی .ساعت ۵ و نیم عصر ب سمت قله حرکت کردیم حدودا ۷بالا بودیم نیم ساعتی موندیم و برگشتیم . هوا بسیار عالی بود . حدودا یک ربع ب ۹ هم پایین بودیم

4.18mi
    2110f

با درود خدمت همه کوهنوردان عزیز دوستان این مسیر رو چند وقت پیش رفتم در شمال شهر کرج منطقه عظیمیه ترک مسیر رفت و برگشت می باشد. دوستان و علاقه مندانی که تمایل دارند تصاویر ماهواره ای و یا توپو مپ سه بعدی را بر روی دس...

• Doberar - Difficult Descent

Alpine Climbing
    6.57mi
    3871f

don't follow the descending trail, it's difficult. دوستان بعد از فتح قله و در مسیر برگشت حتما از یال کنار یالی که من برگشتم به پایین نزول کنید. مسیر برگشتی که من اینجا گذاشتم بد مسیر و خطرناک نیز هست و پر سنگ های لیز ...

3.71mi
    2123f

قله بیجی کوه (عظیمیه) قله بیجی کوه قله ای به ارتفاع تقریبی 2222 متر از سطح آب های آزاد می باشد که در شمال شهر کرج قرار دارد و اکثر گروه ها و باشگاه های فعال سطح شهر این قله را بویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه به عنوان ی...

2.25mi
    1962f
    33| Rating 5.0

حدودا ۳ بعدظهر حرکت کردیم اون بالا سفره چیدیم و با همنوردای عزیز عکس گرفتیم و یه تیم اومدیم پایین ۷ پایین بودیم و یه تیم به همراه استاد امیری شب رو موندن بالا برای سال تحویل . شب فوق العاده سردی بود

❤️💪❤️
    mojtaba shaker
    6.70mi
    3415f
    Photo ofصعود به دو قله عظیمیه و دوبرار. ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰. Photo ofصعود به دو قله عظیمیه و دوبرار. ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰. Photo ofصعود به دو قله عظیمیه و دوبرار. ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰.

ساعت ۵:۱۵ صبح روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، به اتفاق ۲۸ نفر از اعضای گروه به قصد صعود به دو قله عظیمیه و دوبرار، پیمایش خود را آغاز کردیم و ساعت ۷:۰۰ صبح از کانکس به سمت قله دوبرار عزیمت نمودیم. آسمان نیمه ابری و دما معتدل...

1.86mi
    2067f

روز پنجشنبه سوم خرداد 1397 هشتم ماه رمضان تصمیم گرفتم به قله بیجی کوه برم و افطار رو در قله باشم. دخترم سارینا هم باهام اومد. برای رفتن به قله مسیر چشمه را انتخاب کردیم. حدود ساعت 7:45 عصر از پای زنجیر استارت زدیم و ده د...

• عظیمیه به دو برار

24.84mi
    4170f

عظیمیه به دو برار دوستان بر گشتنی حواسم نشد جی پی اس رو خاموش کنم همین طوری روشن مونده بود، از این بابت شرمنده. صعود در طوفان کامل انجام شد. شماره جهت راهنمایی ، سوال ، هماهنگی برنامه 09121938655 اینستاگرام 6irpa...

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.