The Best Trails in Darzī Kolā, Māzandarān Province (Iran)

61 trails

• آبشار اوبن

Mountain Bike
    52.97mi
    7608f

رکابزنی از روستای سنگده به آبشار اوبن که بسیار لذت بخش و هیجان انگیز بود ولی برنامه بدلیل تاخیرهای مکرر پنچری و .. باعث شد برنامه سر تایم تمام نشه و به تاریکی خوردیم که کمی اذیت شدیم بخاطر همین توصیه میکنم در جنگل همیشه ...

• Distance
    5.80mi
    1319f
    Photo ofDarzikola to Anjilika waterfall (آبشار انجیلی کا) Photo ofDarzikola to Anjilika waterfall (آبشار انجیلی کا) Photo ofDarzikola to Anjilika waterfall (آبشار انجیلی کا)

برای رسیدن به آبشار انجلی کا میشه از گالشکلا، رئیس کلا و درزیکلا شروع کرد ولی کوتاهترین مسیر از درزیکلا است. حدود یک و نیم ساعت رفت و یک و نیم ساعت در برگشت باید پیاده روی کرد. توی مسیر چشمه برای برداشت آب هست. کنار اصطب...

• برنامه سنگده

Mountain Bike
    16.04mi
    2411f

27اردیبهشت ماه نود هشت دوچرخه سواری در مسیرهای فرعی جنگلی سنگده بدون ماشین پشتیبان، حدود 27کیلومتر دوچرخه سواری داشتیم، که از ورودی جنگل بانی سنگده شروع کردیم، ودر ادامه بصورت نیم دایره از وارد جاده اصلی شدیم

• Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Create your Trail Lists Create your Trail Lists
  • Distance
    2.64mi
    850f

ما ساعت ۱۲ ظهر راه افتادیم و در مسیر استراحت زیاد داشتیم به دلیل سختی مسیر و نا آشنا بودن به مسیر، و اینکه بدلیل اینکه ممکن بود موقع برگشت به تاریکی بخوریم تا خود آبشار نرفتیم و شاید نیم ساعت مونده بود برسیم از راه برگشت...

• Anjili ka waterfall

Hiking
    7.62mi
    968f

ابشار انجلیکا از درزیکلا مسیر پاکوب دارد شش گاوداری را باید پشت سر بگذارید و در انتها بسمت پایین میروید که در انتها دقت کنید از سنگ بزرگ بسمت جاده بالایی نروید از ساعت چهار و نیم به بعد اگر تند رو نباشید به ابشار نمیرسید...

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.