The Best Trails in Kahnūj, Kermān (Iran)

67 trails

(2)
Photo of كوهستان جوپار قله سه شاخ بزرگ Photo of پایان صعود قله های بلوچی و سه شاخ و لک احمد Photo of صعود قله سه شاخ ۴۱۳۵ جوپار-کرمان
    14.35mi
    443f
    67| Rating 5.0

کوه جوپار کوه جوپار، در جنوب شهر جوپار (از شهرستان کرمان) و در ۴۳ کیلومتری جنوب شرقی کرمان قرار دارد. برف‌های این کوه حتی در تابستان نیز آب نمی‌شود. گیاهان دارویی فراوانی از کوه جوپار به دست می آید مانند آلاله؛ آویشن؛...

عالي بود
    mahdadheidari1374
    ممنون
    farhad0391
  • Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Weather Forecast Weather Forecast
    7.69mi
    6276f

ماشین آفرود تا 1.5کیاومتر مانده به راهرو رجب در مسیر رودخانه ما را رساند. از ابتدای پیمایش تا کیلومتر 8.2که کمپ کردیم حدودا 6ساعت زمان میبرد و دو دست به سنگ دارد راهرو رجب که بدون ابزار میتوان صعود و فرود کرد و خرپران که...

9.25mi
    6617f
    Photo ofصعود تابستانه به قله بلوچی به ارتفاع 4159در تاریخ 16،17،18مهر 1399 Photo ofصعود تابستانه به قله بلوچی به ارتفاع 4159در تاریخ 16،17،18مهر 1399 Photo ofصعود تابستانه به قله بلوچی به ارتفاع 4159در تاریخ 16،17،18مهر 1399

روز شمار برنامه : 16مهر 1399 ساعت 11 صبح از کرمان حرکت کردیم.ساعت 12 به ماهان رسیدیم ناهار خورده وبه دلیل خاکی بودن جاده باوانت به سمت دهنه قناغستان حرکت کردیم . ساعت 2بعدازظهر از وانت پیاده شدیم .کوله ها را مرتب کرده وب...

• کهنوج به جیرفت

Mountain Bike
    Save to a List
    62.30mi
    886f

کهنوج به جیرفت یکشنبه را ریکاوری کردیم دوشنبه ۹۸/۱۰/۲ مسیر نسبتا سبز کهنوج بطرف حیرفت را رکاب زدیم که مطلب خاصی برای گزارش نداشت

8.17mi
    5016f

من در ابتدا قله بلوچی رشته کوه جوپار رو صعود کردم و چون کمپ قله بلوچی سه کیلومتر بالاتر از جان پناه بود برای صعود در روز دوم ناچار با برگشت تا جان پناه شدم در نتیجه از محل جان‌پناه ترک آغاز میگردد ولی مسیر برگشت با مسیر...

20.38mi
    7536f
    Photo ofصعود به قله بلوچی جوپار 26و27و28 اسفند 1400 Photo ofصعود به قله بلوچی جوپار 26و27و28 اسفند 1400 Photo ofصعود به قله بلوچی جوپار 26و27و28 اسفند 1400

صعود به قله بلوچی جوپار 26و27و28 اسفند 1400ساعت 6صبح به شهر ماهان رسیدیم .از قبل با وانت هماهنگ کردیم.از ماهان تا محل شروع کوهنوردی (ابتدای دهنه قناغستان)جاده خاکی می باشد.با سواری هم میشود به ابتدای دهنه قناغستان رفت ام...

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!