The Best Trails in Nāhār Khowrān, Golestān (Iran)

507 trails

(3)
Photo of فلکه ناهار خوران-یال پنج افرا-جزولی-چفکا-زیارت Photo of پیمایش بدون برنامه و بدون خوراکی وسط جنگلای خودمون Photo of دشت سردانسر
  • Distance
    4.24mi
    2188f
    52| Rating 5.0
    Photo ofپیمایش بدون برنامه و بدون خوراکی وسط جنگلای خودمون Photo ofپیمایش بدون برنامه و بدون خوراکی وسط جنگلای خودمون Photo ofپیمایش بدون برنامه و بدون خوراکی وسط جنگلای خودمون

یه پیمایش بدون خوراکی و بدون برنامه ریزی از منبع آب النگدره ب سمت ناکجاابادی ک پاکوب نداشت و کلا جنگل بود....انقدر رفتم که خود جنگل از دستم خسته شد و پرتم کرد بیرون و دیگ ساعت 6/30 غروب یه پاکوب از ادما نشونم داد و گفت ب...

بسیار زیبا
    Mohammad.kiani
  • دشت سردانسر

Hiking
    13.88mi
    6627f

پیمایش مسیراز میدان نهار خوران آغاز شد و بعد از چشمه اول کمپ زدیم و صبح روز بعد به مسیر ادامه دادیم و به کمپ سلیمانی رسیدیم و شب دوم در این کمپ گذراندیم و صبح روز بعد به مسیر ادامه دادیم و از چشمه پیرزن گذشتیم و به دشت س...

• Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Outdoor Navigation Outdoor Navigation
  • تخت ورزش

Hiking
    3.45mi
    1788f

پیمایش منطقه تخت ورزش در ارتفاعات سفید چشمه از فلکه ناهارخوران گرگان. 1401/01/27 Sat

• Distance
    0.96mi
    325f
    Photo ofWalking on thr forest (النگدره گرگان) Photo ofWalking on thr forest (النگدره گرگان) Photo ofWalking on thr forest (النگدره گرگان)

یک روز عالی در جنگل های النگ دره پارک جنگلی النگدره در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان با مساحت حدود 185 هکتار و در مسیر جاده ناهارخوران واقع شده و یکی از 7 منطقه نمونه گردشگری کشور است. امکانات موجود در پارک جنگلی النگدر...

• مسیر لته به کلبه اسدی ها

Alpine Climbing
    1.38mi
    1030f

یه روز آفتابی و لذت بخش با بهاراوراکل تمرینات یوگا و مدیتیشن های روزانه و مراقبه های لذت بخش در طبیعت هیرکان در حال بیدار شدن است الهی شکرت نفسِ بادِ صبا مُشک فشان خواهد شد عالَمِ پیر دگرباره جوان خواهد شد ارغوان جام...

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.