The Best Trails in Jóvízmajor, Pest (Hungary)

• Dömörkapu - Bükkös patak

Érdemes ezt az útvonalat választani 30fok feletti időben :) mivel itt akkor is jó hűvös van. 2km körül a zöld keresztről lementünk a patak partra, itt izgalmas útvonalon többször átkelve rajta lehet előre jutni. A valós ...

Photo of2022.02.26. - Dömörkapu - Bükkös-patak - hunyor séta Photo of2022.02.26. - Dömörkapu - Bükkös-patak - hunyor séta Photo of2022.02.26. - Dömörkapu - Bükkös-patak - hunyor séta

Tulajdonképpen csak a Kárpát-forrásig mentünk (zárt útvonal volt a valóságban, de menet közben elfogyott a delej a telefonból). Kellemes séta hol az úton, hol a virágok közé fényképezni. Nem számítottam arra, hogy már t...

• Dömörkapu - Dobogókő

Az útviszonyok miatt az út nagyrészét betonúton tettük meg. A többi rész jeges körülmények között egy kicsit veszélyes.

• 2023.07.29. - Bölcső-hegy

Nordic Walking

A Lajos-forrásig autóval mentünk, az út keskeny és rendkívül rossz minőségű - főleg a felső szakaszon. (Persze megint későn jutott eszembe elindítani az appot) A kilátóból nagyszerű a panoráma, érdemes látcsövet vinni. ...

Photo ofLajos-forrás, Dömörkapu 2015-11-08 10:46 Photo ofLajos-forrás, Dömörkapu 2015-11-08 10:46 Photo ofLajos-forrás, Dömörkapu 2015-11-08 10:46

Csodálatos őszi, napsütéses időben túráztunk egy jót. Hosszabbra terveztem. A Sikárosi-rétnél akartam visszafordulni Lajos-forrás felé, de különböző technikai és más problémák miatt lekellett vágni a kék kersztnél. Jó cs...

• Bölcső hegyi kilátó

Lajos forrásnál parkoltunk. Rövid túra a kilátóhoz. A parkolónál kávézó is van ;) Jó kis emelkedős út. Fent nagyon szép körpanoráma.

• Anna-völgy, Kő-hegy

Eső után voltunk. viszonylag sokan voltak kint. bokáig érő sarat dagasztott a sok ember.
    Tamás Szabó
  • 2019-07-17 10:22:03kohegy

TevékenységGyaloglás Távolság5.2 km Létrehozva2019-07-17 10:22:03 Max. sebesség6.8 km/h Sebesség15:22 min/km Energia1304 KJ Pontok212 ÖsszesSebesség > 0 Átlagsebesség3.9 km/h4.3 km/h Követési idő1 h:19 min:54 se...

• Pilis / Lajosforrás /

Lajosforrás-Kosrigó vendéglő-Tövises hegy-Akasztó hegy-Király völgy-Sikáros rét-Hosszú rét-Lajosforrás.