The Best Trails in Formiguères, Languedoc-Roussillon (France)

Photo of Puig del Pam - Formigueres Photo of Fontrabiouse - Vall de Galba - Puig de terres - Fontrabiouse Photo of Paseo por el bosque de la Matte
  • Puig del Pam - Formigueres

Backcountry Ski

Ruta amb esquis de muntanya amb sortida i arribada a prop de l´estació d’esquí de Formigueres. Sortim poc abans d´arribar a l´estació de Formigueres, deixant el cotxe vora la carretera a prop de la cruïlla de ma esque...

Ahir vam fer aquesta ruta, que ens va agradar molt i segurament repetirem en un moment que hi hagi més neu. Ahir no era ...
    Margaa1
    Photo ofFontrabiouse - Vall de Galba - Puig de terres - Fontrabiouse Photo ofFontrabiouse - Vall de Galba - Puig de terres - Fontrabiouse Photo ofFontrabiouse - Vall de Galba - Puig de terres - Fontrabiouse

El passat divendres i aquest mateix dissabte, tot i que pintaven bastants "bastos", quan vam acabar de treballar a les 14h, vam decidir marxar i anar a fer una ruta circular per la vall de Galba. Vam optar per sortir de...

Molt bona ruta!!
    marta.ferrer
  • Paseo por el bosque de la Matte

Fácil caminata por los caminos del bosque de la Matte, entre Formigueres y la presa de Matemale. Seguiremos las indicaciones de la ruta de BTT numero 5 (en francés VTT) y pasaremos cerca de un camping, zonas de picnic c...

• Petit Peric per la vall de la Lladura

Backcountry Ski
    Photo ofPetit Peric per la vall de la Lladura Photo ofPetit Peric per la vall de la Lladura Photo ofPetit Peric per la vall de la Lladura

Llarg recorregut per accedir al Petit Peric per la solitària vall de la Lladura des de el poble de Formigueres i retorn per Camporells i la Serra de Mauri. Aprofitem que al Capcir els darrers dies hi ha nevat una mica i...

• Paseo por el Bosque de Formigueres

Snowshoe

Despues de la considerable nevada de esta pasada noche, no podemos hacer la excursión que habiamos previsto hoy , por lo que decidimos estrenar la temporada de raquetas y nos vamos a la zona de bosques Formigueres, en la...

• PETIT PERIC POR LA CANAL

Backcountry Ski

Salimos desde el parking de Formigueres y nos equivocamos en coger el sendero del bosque que baja en el valle, de todas forma encontramos el camino correcto al cruzar la senda por el bosque. Subimos todo el valle y vamos...

• Vall de la Galba

Fácil excursión que recorre un tramo del Valle del rio Galba, partiendo de Espousouille. Ruta dibujada sobre el mapa, ya que en la fecha que la hicimos (03-04-2010), no teniamos GPS Más detalles y fotos en nuestra ...

• La Lladure - Matemale

Snowshoe

Hoy hemos hecho una tranquila caminata de entrenamiento por los bosques cercanos a Formigueres, para llegar desde la zona conocida como La Lladure hasta el pueblo de Matemale. Más detalles y fotos en nuestra web.

Recorrido adecuado para una salida corta. Si se quiere hacer con raquetas debería hacerse a principio de temporada. A pr...
    Eugenioh
    Photo ofFormigueres - Serra Maurí - Estanys de Camporells (Capcir) Photo ofFormigueres - Serra Maurí - Estanys de Camporells (Capcir)

Sortim des de el poble de Formigueres cap a buscar Serra Maurí, pujarem per la pista que porta al ref. de Camporells, (bones vistes dels Estanys de Camporells, Els Perics i la Vall de Galba) el retorn el farem aprofitant...

L’hem fet avui i ens ha encantat🙌😍😍 Les vistes… la pujada s’ha anat fent bé, i la baixada 🤤🤤🤤 espectacular
    Maduixesdebosc
    caberly3
    Photo ofFormigueres-Espousouille-Fontrabiouse Photo ofFormigueres-Espousouille-Fontrabiouse Photo ofFormigueres-Espousouille-Fontrabiouse

Excursion relativamente tranquila para ir desde Formigueres a Espousouille y a Fontrabiouse, subiendo y bajando las 2 montañas que separan estos 3 pueblos, tal como vemos en el track y en el perfil de la ruta. Ver det...

• Espousille Vall de Galba Camporells Formigueres

Backcountry Ski
    Photo ofEspousille Vall de Galba Camporells Formigueres Photo ofEspousille Vall de Galba Camporells Formigueres Photo ofEspousille Vall de Galba Camporells Formigueres

Llarga volta que fa tota la vall de Galba, passa per el forat de La caixa i per els alts plans de Camporells puja a la part mes alta de l'estació d'esquí de Formigueres, tornarem per aquesta estació d'esquí al punt de so...

• La Basseta (Formigueres)

Fácil excursion a la Basseta, en el camino a los lagos de Camporells, partiendo de la Creu de la Jaceta. Ver acceso en coche a Creu de la Jaceta : http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5345846 Más detalles y fotos...

• Espouiosse (El Vall de Galbe)

Excursion corta, pero bonita, pista de subida muy suave y el ultimo km duro. Al final nos liamos un poco. Cuando se acaba el camino, hay que seguir el sendero del GR con la bici a cuestas,luego vuelve ha haber camino. M...

• Valle de Galba (raquetas)

Snowshoe

Bonita excursión con raquetas por el Valle del Galba, partiendo de la población francesa de Espousouille, cerca de Formigueres. Más detalles y fotos en nuestra web.

Photo ofEl Camí al Capcir, Andorra i l'Alt Urgell Photo ofEl Camí al Capcir, Andorra i l'Alt Urgell Photo ofEl Camí al Capcir, Andorra i l'Alt Urgell

Travessa pirinenca entre El Capcir-Alta Cerdanya i l'Alt Urgell creuant el Principat d'Andorra. Elevat interès paisatgístic, històric, patrimonial, gastronòmic i esportiu. Tresors monumentals eclesiàstics al seu pas pel ...

• Volta al Puig Peric

Sortida per ascendir al Puig Peric, aprofitem per ascendir al Petit Peric i fer un tomb pels llacs que l'envolten. L'ascensió comença al mirador de l'estació d'esqui de Formiguera, on hi accedim per pista apte per vehicl...

• Coll de Sansa - Acceso Coche

Acceso en coche desde Formigueres al Coll de Sansa por una pista forestal, lugar donde podemos dejar el coche y empezar varias excursiones. En nuestro caso, desde alli iremos al refugio de Nohédes, desde el que veremos ...

• Capcir, Formigueres, Les Angles

Formigueres herritik abiatu gara eta eskiko estaziora jaoten gara. Gero Lac de Puyvalor, Odello, Lac Matemale, Les Angels, Estany de Balceré, eta berriro Formigueresera iristen gara. Itzuli oso polita, bide oso onak eta...

• La Lladure (VTT Capcir n°4) #2

Nouvelle version du circuit n°4 de l'Espace VTT du Capcir. Les différences sont un passage vers l'Iglesieta de Vallsera, un retour moins direct vers Formiguères et 2 km en plus.

Superbe parcours, pas de difficulté technique particulière même si ça monte régulièrement pendant les 7 premiers kilomèt...
    melleberton
    Très belle boucle
    René64
  • passejada per la vall de la Galba

Snowshoe

lloc de sortida Esposolla, seguim una pista entre bosc, creuem el riu Galba fins a la Jaceta que és als límits de l'extens bosc de Camporelles. Aquest recorregut és una part del Tour del Capcir. Ascensió suau però consta...

• Puig del Pam

Backcountry Ski

Ascensió al Puig del Pam (Capcir, França) des dels afores del poble de Formigueres.