The Best Trails in Bajanda, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Photo of [TC258] Rec de Bajanda - Camí de Sant Jaume Photo of [TC132] Bajanda - Cim Dels Carrots Photo of Bajanda volta al rec i a la muntanya hipopotam amb greccerdanya
    Photo of[TC258] Rec de Bajanda - Camí de Sant Jaume Photo of[TC258] Rec de Bajanda - Camí de Sant Jaume Photo of[TC258] Rec de Bajanda - Camí de Sant Jaume

Entretinguda ruta circular a peu que enllaça un recorregut més aviat boscà i planer, tot seguint el Rec de Bajanda (Alta Cerdanya), amb un tram del camí de Sant Jaume, el qual ens permet descobrir el tren groc i contempl...

Feta fa 3 dies molt bonica, gràcies
    xavi cadernera
    Avui hem repetit aquesta ruta amb una mica de neu. Totalment espectacular! Molt recomanable!
    PedraToska
    Vam fer ahir aquesta excursió en família i ens va agradar molt, gràcies per compartir-la
    Jordi Buisan

Senzilla ruta circular a peu des de Bajanda (Alta Cerdanya) que ens enlaira fins el cim dels Carrots i ens permet gaudir de magnífiques vistes de 360º des dels diversos miradors que anem trobant al llarg del recorregut. ...

He fet la valoració anteriorment. Gràcies
    anamdamu
    Vistes molt completes de la Cerdanya
    Lluís Vila B
    Molt bona ruta per fer un matí assolellat de diumenge.
    Javi Molero
  • Mas sant joseph-Gorguja

Semicircular molt sencilla . Vaig molt ben acompanyada . Iniciem passeijada des d'un entrador abans arribar Estavar.Seguim el camí i a 700 metres hi ha el mas sant joseph.Seguim recte i quan acaba el passeig d'arbres in...

Una passejada passada per aigua. Però amb un camí antic a darrere de sant Joseph genial
    josepuigcerda

Photo ofGrec Cerdanya: Bajanda volta al Hipopotam Photo ofGrec Cerdanya: Bajanda volta al Hipopotam Photo ofGrec Cerdanya: Bajanda volta al Hipopotam

Seguim les antigues canals d'aigua.

Vuelta circular a l Hipopótame, montaña de l Alta Cerdanya, primero por pistas sobre pastos y luego por la Costa de Sant...
    lojoan
    Vistes espectaculars a tota la Cerdanya!
    toniserra
  • Bajande- Els Carrots- Bajande

Ruta circular amb unes vistes espectaculars de l'alta Cerdanya. Iniciem a la població de Bajanda, prop d'Estavar. Iniciem ruta en sentit de les agulles del rellotge i per tant farem tota la pujada nomes començar. Si es ...

• Bucle de la Balladosa

Des de Bajanda, passem la plaça i prenem el carrer Pompeu Fabra per iniciar la pujada al coll dels Carrots. Enfilem la pujada a la Balladosa, on veurem un màstil que antigament suportava una mànega de vent. Un cop a dalt...

Muy bien especificado, buen trabajo
    July3A
  • Rec de Bajanda

Ruta circular amb sortida i arribada al poble de Bajanda. A l'anada anem seguint el rec de Bajanda i el riu que baixa pel fons de la vall. En aquesta època, veiem varis salts d'aigua. A la tornada deixem la vall i pugem ...

• Bajanda

Circular des de Bajanda, Cerdanya Francesa, feta a la tardor amb molt bones vistes i arbres amb totes els tons de colors d' aquestes dates. Desnivell moderat i camins gens complexes

Bona i tranquila ruta
    sem
  • CIRCUIT TRAIL RUNNING BAJANDE

Sortim desde la pista, fem el primer tros desde el poble a la pista caminat per tal d’escalfar ja que puja força i ja tindrem temps de fer pujada. Iniciem la ruta en una pista pràcticament sense desnivell direcció Via f...

• Bajanda - Cim dels Garrots

Ruta sense dificultats que durant tot el recorregut ens ofereix unes vistes extraordinàries de l'alta i la baixa Cerdanya. Durant el recorregut hem de creuar varies tanques per el bestiar. La ruta es pot fer en els dos s...

• Bajanda : volta a l'hipopòtam

Amb el GREC (Club Excursionista Cerdanya) hem fet una excursió amb poc desnivell i pocs km, en base als recs de la Cerdanya, voltant el que en diuen la muntanya de hipopòtam. Des de la part alta de Bajanda, municipi d...

• EL REC DE BAJANDA

Caminada molt planera però vistosa ja que seguir el canal de Bajanda ens porta a endinsar-nos per un engorjat pel qual hi passa el riu d'Angost que baixa des de Vià i que va fins Estavar per unir-se al Segre del qual n'é...

• Bajanda - Llívia

Ruta que seria molt assequible si no fos per un parell de pujades. Passem per Sagallossa, Er, Sta Llocaia... Pujada durilla amb pedres després de Er. Variada carretera / camins.

• Bajanda , circular

Fàcil i maca excursió, 10 km assequibles perfectament per fer en un parell d' hores. Llarg tram pel rec de Bajanda, camí molt bonic. De retorn vistes de la Cerdanya a 4 costas

Senzilla ruta circular a peu des de Bajanda (Alta Cerdanya) que ens enlaira fins el cim dels Garrots i ens permet gaudir de magnífiques vistes de 360º des dels diversos miradors que anem trobant al llarg del recorregut. ...