The Best Trails in Suho, Primorsko-Goranska (Croatia)

Photo of Krug okolicom Hahlića 2. dio - 22.06.2012 Photo of Šverda i Čabarska polica - 26.08.2012 Photo of Dom Hahlić-Dnić-Vidalj-(zapadni greben Mudna dol)-Podkilavac 07.04.2019
    Photo ofKrug okolicom Hahlića 2. dio - 22.06.2012 Photo ofKrug okolicom Hahlića 2. dio - 22.06.2012 Photo ofKrug okolicom Hahlića 2. dio - 22.06.2012

Pokušaj je bio auto ostaviti na Previjku, ali promašujemo makadam za Previjak i ostavljamo auto dva km dalje pa pješice prema Previjku. Prvi cilj je Vidalj, nakon kojega idemo prema vrhu Fratra. Nakon Fratra spuštamo se ...

Photo ofŠverda i Čabarska polica - 26.08.2012 Photo ofŠverda i Čabarska polica - 26.08.2012 Photo ofŠverda i Čabarska polica - 26.08.2012

Auto ostavljamo na križanju ceste prema Klani i nastavljamo pješke preko spomenika Viktoru Lencu do Šverde. Poslje Šverde uz šumarsku kuću Jablan dolazimo do Čabarske police. Natrag se vraćamo preko Lisine.

• Pakleno i Napa

Tura okolo Hahlića s polaskom i povratkom u Previljaku. Staza kroz Pakleno je prelijepa a posjetili smo i "izgubljenu dolinu" u kojoj još uvijek ima snijega. Uspon na Napu nije za svakoga jer ima par nezgodnih dijelova...