The Best Trails in Begovo Razdolje, Primorsko-Goranska (Croatia)

Photo of Bjelolasica Photo of Gorski Kotar - wilderness / divljina Photo of Stretch your legs : Begovo Razdolje - Bijela kosa - Kula - Janjčarica - Matić poljana - Begovo Razdolje
  • Bjelolasica

Rise to peak of Bjelolasica known as "Kula" from macadam road near by Begovo Razdolje. Up to peak "Kula" the path is a little bit steppy, but from there there is amazing views all around and towards mountain shelter "Jak...

Lako praćenje, dobro opisano!
    Krešo Vešligaj
    Photo ofGorski Kotar - wilderness / divljina Photo ofGorski Kotar - wilderness / divljina Photo ofGorski Kotar - wilderness / divljina

This is an very difficult trail trough wilderness of Gorski Kotar. It passes trough old paths and deep forest. You can see nice views but also beware of beers and other wild animals. Track is almost completely off-trail ...

1962f
    Photo ofBegovo Razdolje - Bjelolasica (winter) Photo ofBegovo Razdolje - Bjelolasica (winter) Photo ofBegovo Razdolje - Bjelolasica (winter)

We arrived with the vehicle a little above Mrkoplje and continued to walk in the deep snow. In any case, crampons are mandatory for the winter ascent to the mountain Bjelolasica. The shelter was open, and at the top we w...

• Bjelolasica - old trail circle

Partly off-trail track. Nice views and interesting places. Be careful and do not walk alone! Enjoy. Use of this track is on your own responsibility. If you are interested to explore off-trails with me, or you are doing t...

• Bjelolasica

A fastest way up. As usual , be aware of the secrets which can be found in the mountains and prepare yourself with GPS, map and compass. Be careful and do not walk alone! Enjoy. Use of this track is on your own respon...

• Bijela kosa

View is the same every time ..... no view. As usual , be aware of the secrets which can be found in the mountains and prepare yourself with GPS, map and compass. Be careful and do not walk alone! Enjoy. Use of this tr...

Photo ofBjelolasica kompletna 12,5km 07-2021 Photo ofBjelolasica kompletna 12,5km 07-2021 Photo ofBjelolasica kompletna 12,5km 07-2021

Teško hodanje zbog neravnog, kamenog, pogrebenskog terena. Više psihički nego psihički. Odabrano nemarkirano dizanje, da vidim stazu koju Karte nemaju, a AdriaTopo ima označenu kao Planinarsku. Slike na : https://photo...

Photo ofBjelolasica - Kula i greben - 25.03.2017 Photo ofBjelolasica - Kula i greben - 25.03.2017 Photo ofBjelolasica - Kula i greben - 25.03.2017

Autom dolazimo od Begovog Razdolja do podnožja odakle klasičnom rutom idemo uzbrdo na vrh Kulu. Nakon vrha nastavljamo grebenom uz dom Jakoba Mihelčića do Gomirkovice. Sa Gomirkovice se makadamom spuštamo na cestu i dalj...

• Krug okolicom Begovog Razdolja - 31.07.2013

Photo ofKrug okolicom Begovog Razdolja - 31.07.2013 Photo ofKrug okolicom Begovog Razdolja - 31.07.2013 Photo ofKrug okolicom Begovog Razdolja - 31.07.2013

Auto ostavljamo na kraju Begovog Razdolja. Nastavljamo dalje makadamom ispod Bjelolasice. Nakon putokaza za planinarsku kuću Jakova Mihelčića na Bjelolasici skrečemo lijevo i vozimo do Gomirkovice, odnosno gornje stanice...

• Bjelolasica sa Anjom

Bjelolasica sa Anjom 2 godine u nosiljci.Od Begovog Razdolja do parkinga autom. Staza je cijelo vrijeme u šumi i hladovini. Na otprilike pola puta postaje izrazito strma ravno do vrha.Predivni vidici sa vrha.

• Bjelolasica

Bjelolasica je iz nekog razloga jedan od zapostavljenijih vrhova. Do polaznište točke moguće je doći autom i preporučujem trasu kojom smo i išli prema planinarskom skloništu Jakob Mihelčić. Moguće je napraviti i kružnu t...

• Bjelolasica - Kula - 11.07.2015

1929f

Start na kraju Begovog Razdolja pa makadamom lijevo hvatamo stazu za vrh koja ide po hrptu, od vrha nastavljamo dalje do skloništa Jakov Mihelčić. Nakon skloništa spust na makadam B. Razdolje - Jasenak pa njime natrag do...

• Begovo Razdolje pohod 16.2.2019

16.2.2019 Pohod - Begovo Razdolje - Vrbovska Poljana - Jančarica - Matić poljana - Begovo Razdolje 60 planinarskih društava, preko 500 planinara....

Photo ofBegovo Razdolje, Janjčarica - 26.01.2013 Photo ofBegovo Razdolje, Janjčarica - 26.01.2013 Photo ofBegovo Razdolje, Janjčarica - 26.01.2013

Auto ostavljamo kod hotela Jasterb u Begovom Razdolju i cestom/makadamom idemo do Janjčarice. Usput svračamo do Vrbovske poljane i mjesta gdje će se održati Svjetsko prvenstvo šumara u biatlonu. Natrag istim putem.

• Velika Višnjevica 26.05.2012

Od planinarske kuće Lokanda na vrh Velik Višnjevice. Nakon što izbijemo na makadam, gubimo markaciju pa makadamom nastavljamo do okretalice, a zatim na greben prema vrhu. Kod logora 4 ponovo nalazimo markacije i sa njima...