The Best Mountain Bike Trails in Bemantes, Galicia (Spain)

Photo of Ruta a la desembocadura del río Lambre Photo of 14 PONTE DO PORCO - LAMBRE Photo of Rio lambre - San Pantaleon - Velouzas - Bemantes
  • Ruta a la desembocadura del río Lambre

Photo ofRuta a la desembocadura del río Lambre Photo ofRuta a la desembocadura del río Lambre Photo ofRuta a la desembocadura del río Lambre

Una ruta que nos lleva desde la desembocadura del río hasta sus 6 últimos kilómetros para bajarlos por su orilla hasta el lugar de partida

Subidas moderadas y rompe piernas
    jfrxubia
  • 14 PONTE DO PORCO - LAMBRE

Ruta con senderos por las laderas del río Lambre. Salida en Ponte do Porco en la desembocadura del río Lambre, subiremos por pistas y algún sendero por la parte izquierda del Lambre hasta llegar a Velouzás donde se cont...

gps imprescindible, no está marcada. Bastantes tramos de asfalto.
    preyr
    1962f

Partindo da ponte do porco subiremos ata San Pantaleon da Viñas , seguimos ata o cemiterio e despois polo monte ata velouzas onde colleremos unha baixada que nos levara ata un ponte sobre o rio lambre , logo subiremos at...

• Rio Lambre

Ruta circular que sale y temina en Ponte do porco recorriendo caminos que bordean el rio lambre tanto la parte alta de los montes con por el borde del rio , la dificultad tecnica es baja , menos en alguna bajada y la dif...

• Ponto do porco

Ruta bonita, siguiendo el track de Porkos Bridge XC2013 https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/porkos-bridge-xc-2013-5277104, error de bulto al rato de pasar por el cementerio das mamoas, desvío incorrecto que me lle...

Nombre: 2013-10-14 17:18Hora Inicio: 10/14/2013 17:22Hora Fin: 10/14/2013 19:31Distancia recorrida: 27,5 km (02:09)Tiempo en movimiento: 01:47Velocidad media: 12,7 km/hVel. en Mov.: 15,3 km/hVelocidad Máxima: 50,1 km/hAl...

Saido da ponte do porco , seguindo o rio lambre charemos ata un dos ponte que o cruzan e faremos unha ruta polos montes que conforman o entorno deste rio e na volta cruzaremos por outra ponte e seguirmos ata unha fervenz...

• Ponte do porco

No vale la pena como ruta de montaña , es toda por carretera secundaria , solo pillas 600 metros de pista en el km 8.

• De ruta polo rio Lambre

Saindo de ponte do porco , subindo ata San Pantaleón das Viñas , Velouzas e de ali polo monte pasando cerca de ponte-ambroa , baixamos ata o canle de agua da mini central ata o final do mesmo , onde collimos a estrada pa...

Ruta que comeza en san pantaleon das viñas e que subindo polo antigo basureiro , chega a velouzas , continua polo monte ata lapido baixando ata Vilarciá percorrendo un pouco o canle da central e volvendo por velouzas , b...

• Porkos Bridge XC 2013

Ajarradebos!!

Ruta bonita, error de bulto al rato de pasar por el cementerio das mamoas, desvío incorrecto que me llevo a una zona fro...
    javazr
  • Lambre (ambas orillas)

Circular saliendo por orilla izquierda (mar a la espalda) pasando por gasoducto altura feira do 13 y bajada al río. La vuelta por orilla derecha cruzando por puente pequeño y subida ratonera.

• Ponte do porco - Güimil - Cerda - Eirovello

Ruta que saindo de Ponte do porco pasa por todos estes sitios Güimil - Cerda - Eirovello e volve ao punto de saida . Ten bastantes tramos de estrada e alguns poucos de camiños polo monte .