The Best Mountain Bike Trails in Vinyoles, Catalonia (Spain)

Photo of Orís-Els Munts-Roure de la Senyora-Sant Roc-Sant Salvador de Bellver-Corriol PR-C Orís Photo of Oris-Gallifa-St.Llucia-St.Marti Xic-St Hipolit- Oris Photo of volta per els meandres del ter, i pujada de conanglell cap a rocaprevera, i altres.
    Photo ofOrís-Els Munts-Roure de la Senyora-Sant Roc-Sant Salvador de Bellver-Corriol PR-C Orís Photo ofOrís-Els Munts-Roure de la Senyora-Sant Roc-Sant Salvador de Bellver-Corriol PR-C Orís Photo ofOrís-Els Munts-Roure de la Senyora-Sant Roc-Sant Salvador de Bellver-Corriol PR-C Orís

Ascensió a Els Munts (1.057 m) del repte 100 cims en btt. Cim nº 51 de la FEEC. Ciclable fins al cim. IBP índex: 79 Temps amb les parades descomptades. Sortim de Can Branques (Orís) per una pista asfaltada que v...

Paisatges molt macos, pujades fortes!
    gabivolador
    Per mi el tram tècnic que comença a Sant Salvador es prou difícil com per fer la meitat del corriol damunt la bici i l'a...
    OLacorte

Sortim d'Orís per asfalt, passem pel costat del castell i seguim fins a Sant Genís on s'acaba l'asfalt i comença la pista que en pujada mantinguda ens durà a Sant Miquel de Gallifa. Continuem pujant per la pista , passem...

Vistes molt variades i boniques. Molt bona ruta!!
    Irene Ferrer Panicot
    Ruta variada. Molt bones vistes
    miki1981
    Ruta pistera en general, llevat d'un parell de corriols, amb vistes impressionants.
    totof

Volta circular per uns quants municipis de la part nord d'Osona. Se surt de Can Branques per baixar cap a Torelló i pel camí de Casa de l'Hora i Lourdes s'arriba a Manlleu. Es creua el Ter i tot passant per la protector...

Una ruta facileta, divertida i a prop de casa! Uns camins que desconeixia , a darrera de la gleva! Moltes gracies!
    flavie
  • Saderra - Tub de la Redorta

Ruta curta que passa per Borgonyà, Saderra fins a coll de Duec i baixa per una llarga trialera, anomenada el Tub, fins el cementiri de Sant Pere de Torelló i torna al lloc d'inici passant per Sant Vicenç i Torelló. Aque...

L' hem repetit des de Saderra a Sant Pere. Trossos a peu en l'entorn del coll de Duec. Un cop et fiques a la banda de ...
    alnat

• Orís - Ripoll

Sortida d'Orís per pujar fins a Sant Quirze, Montesquiu i agafar la carretera de Sora. Després es deixa el quitrà per agafar una pista que en fortes pujades ens situa a Sovelles. Es fa un petit tram de corriol per agafar...

Bona ruta. Força exigent al principi. Molta sombra i de bona pista. M' ha agradat molt!
    rourov
    Photo ofOris-Gallifa-St.Llucia-St.Marti Xic-St Hipolit- Oris Photo ofOris-Gallifa-St.Llucia-St.Marti Xic-St Hipolit- Oris Photo ofOris-Gallifa-St.Llucia-St.Marti Xic-St Hipolit- Oris

Sortida que ens porta desde Oris a les ermites de St. Llucia i St. Marti Xic, passant per St. Boi i Sobremunt i tornant per St. Hipolit i Vinyoles. Amb un dia clar les vistes son espectaculars, val molt la pena.

Photo ofQuintanes - la trona - sant salvador - Quintanes Photo ofQuintanes - la trona - sant salvador - Quintanes Photo ofQuintanes - la trona - sant salvador - Quintanes

Nombre: Quintanes - la trona - sant salvador - Quintanes Hora Inicio: 08/12/2013 18:47Hora Fin: 08/12/2013 20:56Distancia recorrida: 27,6 km (02:09)Tiempo en movimiento: 01:55Velocidad media: 12,8 km/hVel. en Mov.: 14,3 ...

• ORIS-saderra- bellmunt-ORIS

Sortint de la zona de Can Branques agafem la carretera per pujar a St, Genis. Agafem el camí que porta a Bajalou i seguim cap el camí de Saderra a Bellmunt. Arribant a Coll de Duec anem a buscar la carretera que puja a B...

• Orís-Torelló-Cabrera

Fins a la Vola, es passa per la carretera. Després se segueix per Sant Andreu de la Vola, can Pocaroba i Campamar. Es dona la volta a la muntanya de Cabrera per pujar per les Marrades. La tornada es per l'Osca i el corr...

Hi ha massa carretera, però el problema principal és que la baixada des del Castell de Cabrera és pràcticament una "ferr...
    baccusetvenus
    Photo ofQuintanes - Sant Miquel de Gallifa - Quintanes Photo ofQuintanes - Sant Miquel de Gallifa - Quintanes Photo ofQuintanes - Sant Miquel de Gallifa - Quintanes

Nombre: Quintanes - Sant Miquel de Gallifa - Quintanes Hora Inicio: 08/31/2013 11:51Hora Fin: 08/31/2013 14:06Distancia recorrida: 24,7 km (02:15)Tiempo en movimiento: 01:55Velocidad media: 11 km/hVel. en Mov.: 12,8 km/h...

• Orís - Torelló - Pla D'Aiats

Matinal sortint des de Can Branques, Torelló, Sant Vicenç i Sant Pere. Es puja cap a la Vinyeta per agafar la pista que porta a Llombragueres. Se segueix cap el Prat de la Vola i per una pista mig de desemboscar, es va a...

• Orís - Els Munts - Rocallisa

Pujada als Munts per la ruta normal de Gallifa. Es baixa per una petita trialera que porta a la Rocallisa, un baixador curt però molt dret. Es passa pel Portell Estret i Solallong i després es creua una petit collet que ...

• Torelló - Coma de Bo - Saderra - Orís

Sortida curta circular pels volts de Torelló. Es passa per les cases del Sot Gran i Coma de Bo per enfilar un corriol que ens deixa a la pista de Saderra. Creuant la C17, arribem als peus de l'abocador d'Orís per pujar f...

Nombre: Quintanes - Sobremunt - Mas Fontcendra - quintanes Hora Inicio: 08/22/2013 17:57Hora Fin: 08/22/2013 20:13Distancia recorrida: 31,9 km (02:16)Tiempo en movimiento: 01:59Velocidad media: 14 km/hVel. en Mov.: 16 km...

• Abocador d'Orís - Bajalou

Se surt d'Orís per pujar per la carretera fins a la Rectoria i continuar per una pista enporlanada. A la Casanova del Pontarró, ens desviem a la dreta per anar a parar a l'abocador comarcal de deixalles. Creuem un petit ...

• Orís - Ripoll - Orís

Se surt de can Branques per pujar fins als peus dels Munts. Es baixa en direcció a la carretera BV4608. La creuem per passar per la casa del Prat. A continuació es creua la carretera de Perafita i s'agafa un petit tram d...

• Quintanes - Sant Boi - Montorro - els Munts

Photo ofQuintanes - Sant Boi - Montorro - els Munts Photo ofQuintanes - Sant Boi - Montorro - els Munts Photo ofQuintanes - Sant Boi - Montorro - els Munts

Nombre: Quintanes - Sant Boi - Montorro - els MuntsHora Inicio: 08/10/2013 17:32Hora Fin: 08/10/2013 20:23Distancia recorrida: 32,8 km (02:51)Tiempo en movimiento: 02:15Velocidad media: 11,5 km/hVel. en Mov.: 14,5 km/hVe...

• Orís - La Portella - Solallong - Gallifa

1969f

El primer tram passa per la C-17 fins el trencant de Bajalou. Es passa per la casa de la Portella i fent un petit collet s'arriba a Solallong. Es remunta en direcció als Munts i abans de Montorro es pren la pista que bai...

• Orís - Santa Llúcia - Abocador.

D'Orís fins a Sant Hipòlit es passar per la antiga C-17. Es puja un tram de la Trona per decantar-se cap a Serratosa i la carena de Santa Llúcia. Se segueix un tros de carena fins a desviar-se cap a Gallifa. Per acabar, ...