The Best Mountain Bike Trails in Vilaseca, Catalonia (Spain)

Photo of Torelló-Borgonyà-Saderra-Oris-Torelló Photo of Torelló - Bellmunt - Montesquiu - Llaés - Balmes del Teixidor - Milany - Cambrils - Collfred - Ciuret - Vidrà - Torelló Photo of Torello-Serra de Milany-torello
  • Torelló-Borgonyà-Saderra-Oris-Torelló

Photo ofTorelló-Borgonyà-Saderra-Oris-Torelló Photo ofTorelló-Borgonyà-Saderra-Oris-Torelló Photo ofTorelló-Borgonyà-Saderra-Oris-Torelló

Ruta circular que surt des de Torelló en direcció Borgonyà. Un cop allà, s'agafa el cami que va cap al cementiri i just abans d'arribar-hi ens desviem cap a l'esquerra. Continuem el camí durant algun quilòmetres més f...

Sembla divertida de fer. La poso a preferits!
    marta.ferrer
  • Torello-Serra de Milany-torello

No feu cas al temps. la ruta es de unes 6h. Surt mes pel problema amb la bici que varem tenir. La ruta queda a uns 3kms del castell de milany ( vAm trencar canvi de la bici i varem recular, veureu que us deixo un Chek...

Ruta molt guapa i molt dura!
    Guillem Plans

• Torelló - Santuari de Cabrera (1.300m)

Photo ofTorelló - Santuari de Cabrera (1.300m) Photo ofTorelló - Santuari de Cabrera (1.300m) Photo ofTorelló - Santuari de Cabrera (1.300m)

Torelló -> Santuari de Cabrera (alt.1.300m) Anada per camins de muntanya amb rampes dures. Aparquem la bici just on comença la zona de les 'escales' de pedra (a 100m del cim) i pujem a peu. A la tornada ens desviem pe...

Bona ruta
    miki1981
    Buena información
    anansies
  • ST.VICENÇ-TAVERTET-RUPIT-CABRERA-ST.VICENÇ

Photo ofST.VICENÇ-TAVERTET-RUPIT-CABRERA-ST.VICENÇ Photo ofST.VICENÇ-TAVERTET-RUPIT-CABRERA-ST.VICENÇ Photo ofST.VICENÇ-TAVERTET-RUPIT-CABRERA-ST.VICENÇ

Ruta força exigent tant pels quilòmetres com pel desnivell. avui encara més complicada, pel fang i la neu que hem trobat. de totes maneres, hi han llocs que fan que valgui la pena fer-la, tot i que avui el dia núvol i em...

Durilla
  • Bellmunt (Directe)

Sortida en BTT, per provar les forces de les cames. Hem pujat al Santuari de Bellmunt des de Torelló, per la via ràpida. Sortim de l'avinguda del Castell per anar cap a St. Vicenç de Torelló, passem pel mig del pob...

No pares!!
    GFC.cat
    Un bon entrenament per les cames. Les pendents son considerables. El tram final és del 23%!!!
    MarcCAT
  • LA RUTA DEL MOSSÈN

Sortida desde l'Església Romànica de St.Vicenç de Torelló cap a l'Ermita de Lurdes per seguir cap a Manlleu, allà agafem el Vora Ter fins a La Gleva, passant pel Santuari de la Gleva, d'allà cap a St.Hipòlit, on pugem pe...

Bona
  • Torelló - Vic

Torelló - Sant Vicenç - Lourdes - Manlleu - Vic - Masies de Voltregà - Vinyoles - Orís - Torelló. Anada per les Rutes 9 i 8 BTT, tornada per asfalt travessant Les Masies. web de totes les rutes del centre BTT Vic: h...

Photo ofST.VICENÇ DE TORELLÓ-BARCELONA(Per Collformic) Photo ofST.VICENÇ DE TORELLÓ-BARCELONA(Per Collformic) Photo ofST.VICENÇ DE TORELLÓ-BARCELONA(Per Collformic)

Sortida de St.Vicenç de Torelló, cap a Taradell. D'allà ens dirigim cap a Collformic, passant per la Font de la Pomereta, aquí és el punt més exigent de la ruta. A Collformic ens aturem a fer un bon esmorzar-dinar per re...

molt bona ruta, en breu la farem 👏👏
    pepieng
    Photo ofsant vicenç-palmerola-sot gran-vilaseca-sant vicenç Photo ofsant vicenç-palmerola-sot gran-vilaseca-sant vicenç Photo ofsant vicenç-palmerola-sot gran-vilaseca-sant vicenç

ruta de sant vicenç cap a palmerola i fins on comença el sender per anar a peu cap al castell dels moros, despres cap al sot gran on i tenim un mirador, encara que no es veu gaire res des de la terrassa on hi ha les bara...

• ST.VICENÇ DE TORELLÓ-BCN (Per Collserola)

Photo ofST.VICENÇ DE TORELLÓ-BCN (Per Collserola) Photo ofST.VICENÇ DE TORELLÓ-BCN (Per Collserola) Photo ofST.VICENÇ DE TORELLÓ-BCN (Per Collserola)

Sortim direcció Sta.Eulàlia de Riuprimer per enfilar cap a Muntanyola, d'allà seguim pujant per arribar a Collsuspina per continuar cap a St.Quirze Safaja, on parem a esmorzar. Només de sortir, agafem una pujada curta pe...

• 04.07.2015 Puigsacalm

Ruta amb sortida de Torello cap a Sant Pere, Forat Micò, La Vall, La Tosca y Vidra. Desprès d'aquesta primera part, aturada per esmorzar a can Serrasolses per continuar la ruta amb l'objectiu de arribar al Puigsacalm. ...

Photo of2017.01.07 Torello - St Quirze - El Mir - Torello Photo of2017.01.07 Torello - St Quirze - El Mir - Torello Photo of2017.01.07 Torello - St Quirze - El Mir - Torello

La primera part de la ruta es la típica de sempre pero avui la climatologia ens ha regalat a partir de El Mir un paisatge poc habitual durant tota la baixada per els rius. Temps sobre la bici. 3:01 h Desnivell: 854 +...