Wikiloc will stop soon for maintenance

The Best Mountain Bike Trails in Serra de Daró, Catalonia (Spain)

Photo of Pla de les Moles Ullastret,15-AGO-17 Photo of Serra de Daró-Ullastret-Poblat ibèric-LLabià-Gualta Photo of SERRA DE DARO-ULLASTRET-PERATALLADA-PALS-FONTANILLES-SERRA DE DARO
  • Pla de les Moles Ullastret,15-AGO-17

Photo ofPla de les Moles Ullastret,15-AGO-17 Photo ofPla de les Moles Ullastret,15-AGO-17 Photo ofPla de les Moles Ullastret,15-AGO-17

Petita volta en bicicleta al voltant del riu Daró, esquivant el dia de no veda. Al pla de les Moles hi ha un indret on s'extreia la pedra per fer les rodes de molins i on encara se'n troben restes. Es tracta de pedra g...

petita ruta pels nostres voltants. Interessant la pedrera del pla de les moles.
    Cuca de llum
    Photo ofSerra de Daró-Ullastret-Poblat ibèric-LLabià-Gualta Photo ofSerra de Daró-Ullastret-Poblat ibèric-LLabià-Gualta Photo ofSerra de Daró-Ullastret-Poblat ibèric-LLabià-Gualta

Avui, aprofitant el matí assolellat, hem decidit agafar les bicicletes i fer una passejada pels voltants. Agafant el camí dels aspres, hem arribat fins a Ullastret, hem creuat la carretera i hem passat per davant el pob...

Gràcies per la recomanació de la Font Pasquala, que no coneixia. Efectivament, les vistes compensen la suada de la pujad...
    AIex
    Photo ofSerra de Daró - Peratallada - Fitor - La Bisbal Photo ofSerra de Daró - Peratallada - Fitor - La Bisbal Photo ofSerra de Daró - Peratallada - Fitor - La Bisbal

Ruta pel Baix Empordà i les Gavarres. Sortim de Serra de Daró, passem per Llabià i arribem al poble medieval de Peratallada (foto 1 i 2), val la pena una visita entretinguda. Continuem i ens endinsem a les Gavarres per a...

Si es pogués evitar creuar pel centre de La Bisbal d’Empordà la ruta seria perfecte
    Catbtt2

• Serra de Daró- Ullastret

Passejada amb bicicleta cap al tard amb la Clara. Tot seguint la mota del Daró en sentit la Bisbal, hem atravessat el riu a l'alçada de Matajudaica, i hem seguit a l'esquerre cap a Ullastret. La darrera pujada abans d'...

Photo ofSerra de Daró - Peratallada - Sant Feliu de Boada - Llofriu - Ullastret Photo ofSerra de Daró - Peratallada - Sant Feliu de Boada - Llofriu - Ullastret Photo ofSerra de Daró - Peratallada - Sant Feliu de Boada - Llofriu - Ullastret

Aquesta ruta pel Baix Empordà comença a Serra de Daró, passa per Llabiá, Peratallada, Sant Feliu de Boada, Llofriu, torna a Peratallada i es desvia cap a Ullastret per acabar a Serra de Daró. Distancia total 37 km, desni...

He disfrutado mucho con esta ruta descubriendo algunos pueblos del Ampurdan. Muy recomendable. Le calificado con dificul...
    jose.hidalcha
  • Pels pobles de l'Empordanet

Iniciem la ruta a Serra de Daró, seguint el Daró fins el desviament que ens portarà a Ullastret, continuem en direcció a Peratallada, Sant Feliu de Boada, Torrent, Llofriu i des de aquí comencem a remuntar, passant per P...

• El poble perdut de Sidillà

Feia molts mesos que hi donava voltes: havia de trobar l'antic poble de Sidillà! Després d'un intent frustrat, per fi avui hi ha hagut sort! Hem sortit de Serra de Daró en direcció St. Iscle, i abans d'entrar al poble h...

• Volta circular Serra de Daró

2008f

Volta circular passant per Serra de Daró - La Bisbal d'Empordà - Fonteta - Vulpellac - Peratallada - Sant Julià de Boada - Palau-Sator- Fontanilles - Llabià - Serra de Daró. Entretinguda passejada per aquests bonics pob...

• Serra de Daró La Bisbal d'Emporda

Una ruta de paseig per les lleres del daro fins a La Bisbal despres tornarem per Fonteta, Vulpellac, Canapost,Peretallada, Palau Sator Fontanilles, Llebia, o sia una bona ruta per coneixre pobles del baix Emporda amb Bic...

• Serra de Daró a la platja Castell

Bonica ruta entre pobles empordanesos sortint des de Can Casadellà situat a Serra de Daró i passant per Llabià, Gualta, Fontanilles, Fontclara, St Feliu de Boada, Torrent, Llofriu, Palafrugell, Ermedàs i platja Castell ...

• Serra de Daró - Foixà

Sortim de Serra i anem direcció Verges passant per Sant Iscle i el Mas Sabrià.Travessem el pont i girem direcció Jafre, vorejant el Ter fins arribar a la presa de Colomers.Tornem a travessar el Ter i direcció Foixà. Torn...

• Sant Iscle - Estartit

Pedalada per la plana de l' Alt Empordà. Iniciem la ruta a Sant Iscle d' Empordà, un petit nucli enfilat en un petit turó envoltat de plantacions de pomeres i arran de la carretera de Parlavà a Torroella, passem pel c...

• Els Àngels

Ruta circular desde Serra de Daró pasando por: - Església de Sant Cristòfol Fonolleres (2.7 km) - Església de Sant Feliu Parlavà (5.2 km) - Església de Sant Andreu de Pedrinyà (11.9 km) - Font de la Vilosa (14.1 km) - Es...

• Serra de Daró-Ruta de les cabretes

Sortim del Mas Marsal i voregem el Daró direcció Gualta amb parada obligatòria a veure les cabretes de'n Jana, travessem el Daró a Llabià, i ens aturem a la Font de la Roqueta a berenar. Seguim la mota del Daró fins a ca...