The Best Mountain Bike Trails in Santa Anna, Catalonia (Spain)

Photo of Volta al pantà de Darnius II Photo of Volta al Pantà de Darnius Photo of Club Nàutic-Maçanet-Les Salines-La Vajol-Sant Esteve del Llop-Club Nàutic
  • Volta al pantà de Darnius II

Aquest cop la volta al pantà l'hem fet sortint del club nàutic, ens hem dirigit a la Central d'on hem començat a pujar cap al Plà d'Amigó, abans d'arribar-hi hem girat per donar la volta al puig de les Lloses, hem baixat...

Bon circuit, beaucoup de ruissellement ( tranchées ) vigilance
    alain.lepretre
  • Volta al Pantà de Darnius

Sortida del Club Nàutic ( Pantà de Darnius ) agafem un tram de carretera d'uns 5Km fins a l'Hotel La Central i allí s'agafa el camí on ens portarà a Maçanet de Cabrenys , arribem a Maçanet i atravassem el poble per torna...

• Pantà.maçanet.les Salines.la vajol.pantà

Photo ofPantà.maçanet.les Salines.la vajol.pantà Photo ofPantà.maçanet.les Salines.la vajol.pantà Photo ofPantà.maçanet.les Salines.la vajol.pantà

Ruta dura i molt maca amb 1400 mts reals de desnivell segons gps, es a dir cosa seria!!!!!!!! i amb molt i molt de fred lo que ha fet la ruta molt més dura del que és. La ruta es molt atractiva per l'entorn i per les vi...

• Ruta n° 4 Salines-Bassegoda.

Avui hem sortit a fer la ruta en Ferran, Carler, Garni, David, Nani, Guille i jo. La ruta està força maca pels indrets per on pasa i per les vistes. En quan deixem de banda l‘hotel La central comencem a pujar fins arriba...

• Volta al pantà de Boadella (IBP78)

Volta al pantà de Boadella, començant des del club nàutic de Darnius i en el sentit de les agulles del rellotge. Prenem un camí fins a la presa, travessem la presa i seguim una pista que és la part final del camí de laMu...

• Vuelta al Pantà de Boadella

Salimos desde el Club Nàutic de Darnius hacia la presa y nos dirigimos hacia una fuerte subida en mitad de la ruta, luego bajamos a Maçanet de Cabrenys para enlazar con un camino divertidísimo de bajada hacia el pantano.

• Darnius-Coll del Fau-Tapis-Maçanet-Darnius

Photo ofDarnius-Coll del Fau-Tapis-Maçanet-Darnius Photo ofDarnius-Coll del Fau-Tapis-Maçanet-Darnius Photo ofDarnius-Coll del Fau-Tapis-Maçanet-Darnius

Per més informació cliqueu el títol o copieu la següent adreça: http://encametes.blogspot.com.es/2011/08/sortida-btt-darniuscolldel-fau-tapis.html

Pujada a les Salines des de Darnius i pujant per la pista normal que pujes uns 600 metres en 12 km. El descens l'hem fet per senders i corriols de dificultat tècnica alta fins a Maçanet. Tornada a Darnius tranquila.

SORTIDA DES DEL CLUB NÀUTIC DE DARNIUS, FINS A SANT LLORENÇ. PUJADA PEL PENYA-SEGAT DE SANT LLORENÇ, PASSANT PEL MOLÍ D'EN ROBERT I DIRECCIÓ MAÇANET. PER BAIXAR S'AGAFA UN CORRIOL MARCAT FINS A LA CENTRAL, LLAVORS CARR...

• Darnius - Maçanet

Sortim del club nàutic de Darnius i pujarem per la Central direcció Maçanet, just abans d’arribar baixarem per la trialera que va al molí d’en Robert, tornem a pujar per Sant Andreu de l’Oliveda i baixarem una altre tria...

• Ruta n4 Salines-Bassegoda

Ruta sempre maca de fer peró un pel exigent per el desnivell d'uns 800 mts aproximadament. Ruta en un entorn inigualable.

Ruta molt maca, surts del Club nautic de Darnius i es va fins al Santuari de les Salines passant per el mig de Maçanet. Un cop al Santuari s'agafa una trialera molt dura que et porta fins a Maçanet i despres altre cop fi...

• 2019.04.27 Ruta de l'Exili

Pantà de Boadella - Maçanet de Cabrenys - Mare de Déu de les Salines - Coll de Lli - Les Illes - Coll de Manrella - La Vajol - Darnius - Pantà de Boadella