The Best Mountain Bike Trails in Sant Guim de Freixenet, Catalonia (Spain)

Photo of Voltant per la Plana de Ponent Photo of Voltant per la Plana de Ponent. 01-Sant Guim de Freixenet-Balaguer Photo of PUJALT, La Guardia-Sant Martí Sesgueioles-Montfalcó Gros-Vilamajor-Astor
  • Voltant per la Plana de Ponent

Volta circular per les comarques de ponent, transcorre per pistes i camins asfaltats amb nula intensitat de trànsit. Extreta d'actiunatura. Ens trobem amb trams de la ruta, sobretot per la cara nord de la ruta, força pla...

De moment he fet mitja volta, de Sant Guim a Lleida, ara em falten les etapes de pujada..😅 Tot i que els trams d’asfalt...
    Martí Puig
    Sensacional Volta a la plana de ponent. Millor compendia. Salut Company
    agustí-CYCLOTURISME
    Photo ofVoltant per la Plana de Ponent. 01-Sant Guim de Freixenet-Balaguer Photo ofVoltant per la Plana de Ponent. 01-Sant Guim de Freixenet-Balaguer Photo ofVoltant per la Plana de Ponent. 01-Sant Guim de Freixenet-Balaguer

Volta circular per les comarques de ponent, transcorre per pistes i camins asfaltats amb nula intensitat de trànsit. enllaça amb la ruta completa. DIA 1. Sant Guim de Freixenet-Balaguer. Etapa 1. Sant Guim-Guissona...

Bones fotos i explicació!
    ANBIKE
    Va ser un gran dia. 108 km encara que de pla no te res de facil Sensacional els verds desl camps de cereals a la prima...
    agustí-CYCLOTURISME
    Photo ofPUJALT, La Guardia-Sant Martí Sesgueioles-Montfalcó Gros-Vilamajor-Astor Photo ofPUJALT, La Guardia-Sant Martí Sesgueioles-Montfalcó Gros-Vilamajor-Astor Photo ofPUJALT, La Guardia-Sant Martí Sesgueioles-Montfalcó Gros-Vilamajor-Astor

Ruta circular, de ½ jornada en la que combinem tot tipus de traçats, pista, alguns corriols fàcils i poquisim asfalt. La ruta destaca tant pel seu valor paisatgístic i patrimonial com per l’esportiu. Pobles i altres in...

Interessant ruta sense gaires complicacions que passa per poblets bonics i bastant desconeguts per a mi. Nosaltres vàrem...
    caminsxgaudir
    Feta amb ebike, perfecte ja que no hi ha molts desnivells i no cal abusar de l'assistència. Ruta molt xula i variada. L...
    fdiaztrias
    Muy buena ruta para conocer toda esta parte de comarca entre la segarra y la anoia , pistas con algunos tramos de sender...
    Josep ca_mi
  • Ruta de la Vall del Sió

Aquesta ruta segueix el curs del riu Sió des del seu naixement a la Font de Gàver, fins al seu desguàs al Segre, a Balaguer, a La Noguera. Un riu amb poc cabal però llarg, creua les comarques de Segarra, Urgell i Noguera...

Photo ofRuta de les 2 Valls desde Sant Guim de Freixenet Photo ofRuta de les 2 Valls desde Sant Guim de Freixenet Photo ofRuta de les 2 Valls desde Sant Guim de Freixenet

Ruta molt agradable que recorre per terrenys entre l'Alta Anoia i la Segarra.La ruta l'hem feta en sentit antihorari però més o menys té la mateixa dificultat. Visitarem pobles interesants amb molt bones vistes del piri...

Bonica i assequible volta que ens permet visitar pobles bonics.
    Jofopi
    De veritat que estic agraït als que munten rutes amb tan bon criteri. Soc ja gran i m'ha resultat assequible. Suficient ...
    molina.serra.ramon
  • Ruta de les Dues Valls

La ruta comença davant de l'estació de Sant Guim de Freixenet, d'es de on seguirem direcció al Celler cooperatiu. Just després de sortir del poble, agafem un camí cap a l'esquerra fins arribar a un túnel que travessa la ...

Photo ofSant Guim de Freixenet-l’Astor-Vergós Guerrejat Photo ofSant Guim de Freixenet-l’Astor-Vergós Guerrejat Photo ofSant Guim de Freixenet-l’Astor-Vergós Guerrejat

Sortim de Sant Guim cap a Sant Domir, creuem la carretera direnció a Biure i d’allà cap a l’Astor pels plans de Can Vila, creuem L’Astor per arribar a Vilamajor, seguim direcció al Castell de Santa Maria (camí indicat am...

• Sant Guim (tres valls)

Sant Guim (tres valls): Sortida de Sant Guim i baixada cap a Sant Domir, seguim camí per passar per la Font de Branques i per sota el Castell de Santa Maria, allà ens enfilem cap a Les Masies de Melió, passem per l’ermit...

• Sant Guim de Freixenet-Brianso

Sortim de Sant Guim direcció a Sant Guim vell agafem el cami que surt abans de passar la via. De Sant Guim Vell cap a La Rabassa. Allà haria estat millor agafar el camí passat el poble per arribar a Montllaó, així no hau...

Photo ofSant Guim de Freixenet-ruta de les dues Valls Photo ofSant Guim de Freixenet-ruta de les dues Valls Photo ofSant Guim de Freixenet-ruta de les dues Valls

Ruta proposada pel Consell Comarcal de la Segarra, amb alguna variant petita. Està senyalitzada amb pals de fusta i cartells, coincidint també amb PR. La ruta és tota per pista i algun tram d'asfalt i discorre entre la V...

• St Guim de Freixenet Manresa

Ruta lineal, sense la més mínima dificultat tècnica, l'únic és la distància amb els corresponents desnivells. Des de St. Guim visitem St. Domí i anem a St. Martí de Sesgueioles i cap a Els Prats de Rei, ons ens acostem ...

• El curs del riu Sió

El Riu Sió Riu de la Depressió Central Catalana, afluent, per l'esquerra, del Segre. Neix a la font de Gàver (Segarra), encara que recull les aigües del sector més alt de l'altiplà segarrenc entre la Rabassa i la Manres...

Seguida en sentit d’agramunt a cervera
    jmcamalt
  • Ruta de les Dues Valls - La Segarra

Photo ofRuta de les Dues Valls - La Segarra Photo ofRuta de les Dues Valls - La Segarra Photo ofRuta de les Dues Valls - La Segarra

Entre les valls del Sió i del Freixenet es troben dos elements principals del patrimoni segarrenc: el Celler Cooperatiu de Sant Guim de Freixenet i Montfalcó Murallat. El Celler és una obra de Cèsar Martinell que mostra ...

• Ruta difícil (Sant Guim de Freixenet)

Photo ofRuta difícil (Sant Guim de Freixenet) Photo ofRuta difícil (Sant Guim de Freixenet) Photo ofRuta difícil (Sant Guim de Freixenet)

És una ruta amb una dificultat elevada, ja que té desnivells importants i passa per corriols. És una ruta on es pot gaudir de les boniques vistes dels petits pobles de la bora Sant Guim de Freixenet i el poble en si. Es ...

• Ruta de les dues Valls

Ruta que va entre les valls del Sió i del Freixenet. La ruta comença a Sant Guim de Freixenet fins a Montfalcó Murallat i la tornada. La ruta original proposa anar primer per la vall del Freixenet i després fer la vall d...

Photo ofSant Guim de Freixenet-Montfalcó Gros-L’Astor-Freixenet Photo ofSant Guim de Freixenet-Montfalcó Gros-L’Astor-Freixenet Photo ofSant Guim de Freixenet-Montfalcó Gros-L’Astor-Freixenet

He sortit de Sant Guim pel camí que va directe a Sant Domir, allà he seguit direcció Viure , he travessat via del tren i carretera i he seguit direcció Sta. Maria del camí per “les obagues” , però encara a la solana, he ...

Photo ofRiu Gaià: sant Guim de Freixenet - Vila Rodona Photo ofRiu Gaià: sant Guim de Freixenet - Vila Rodona Photo ofRiu Gaià: sant Guim de Freixenet - Vila Rodona

Ruta que comença a Sant Guim i que va a buscar l'inici del riu Gaià, que se situa a Santa Coloma de Queralt, a la font de Canelles. Des d'aquí, seguim el riu cap al sud, el més a prop possible sempre que els senders i le...

• Sant Guim de Freixenet - Montfalcó Murallat

Photo ofSant Guim de Freixenet - Montfalcó Murallat Photo ofSant Guim de Freixenet - Montfalcó Murallat Photo ofSant Guim de Freixenet - Montfalcó Murallat

Anada per Sant Guim Vell, La Rabasa, Mas Sau i tornada per la Vall de Sió, trencant deseguida cap a la dreta per pujar a Vergós Guerrejat, seguint per la carena fins Altadill i Sant Guim

• Cicloturisme per la Segarra

Sortida per camins i carreretes sense trànsit amb el Nani, el Pitu Llopis, el Josep Ramon i el Caqui. Hem sortit d'un petit aparcament a la carretera entre Sant Guim de Freixenet i Calaf. Seguim carretera avall fins a...

• 2021 06 12 BTT BICICLETADA DEL OU

Bicicletada del Ou a Sant Guim de Freixenet Ahir vaig descobrir aquesta zona de la comarca de la Segarra, amb Km per pistes per recorre amb la BTT, els cultius de secà es barrejant amb zones de bosc. VillorninAdventure...