The Best Mountain Bike Trails in Sant Esteve de Llémena, Catalonia (Spain)

• Sant Esteve de Llémena

A nice varied loop going around the Sant Esteve hills, with road, gravel, single track and rock slabs. The first 4km are a bit boring on road, but it then jumps onto a gravel road, and alternates between some wider rock...

Sortim de Sant Esteve i enfilem a buscar la pista del Siubés, on abans d'arribar ens desviem a l'esquerra per fer corriols i pista fins a arribar a la carretera de les Encies, on l'atrevessem direcció Les Medes, seguim p...

He començat tard i s'ha fet fosc he hagut de retallar
    jmtriadu
    Genial!! Fantàstic!!! Però precaució...😅🤟🚵
    Albert V V
    Un espectacle de recorregut! Tècnic i dur, mtb del bo!
    albertcarrillo
    2018f

Sortim de Sant Esteve, i anem direcció Granollers de Rocacorba i enfilem per una pista a buscar la carena, la pista es va complicant a mesura que pujem ( encara no heu possat el plat de 28??) arribem a dalt i tirem cap a...

El track que he disfrutat més de tota la Onco, brutal aquesta ruta!! Felicitats!
    scarmn

Sortim de Sant Esteve de Llémena i agafem el cami ral fins a Granollers, pujem fins a Can Perot per asfalt i un cop passat trenquem a la dreta per enfilar a Rocacorba per Rocafesa. Un cop al pla de Bartí comença la baix...

Destacaria la pujada molt maca però dura i tècnica d'uns 8 km sovint sobre lloses de pedra fins a dalt de Rocacorba i le...
    Jordi

Sortim de Sant Esteve i començem a enfilar cap a la serra de Finestres, passem pel Restaurant Mas Siubès, atravessem l'asfalt de les Encies i anem tirant en continua ascensió cap a Les Medes, allà agafarem una pista que ...

Dels tres trams que he pogut fer aquest el millor. La pujada llarguíssima però amb algun tram més planer per recuperar u...
    Jordi
    És un tram espectacular, jo en vaig quedar enamorada, però tb em vaig acollonir un xic, en entrar al bosc d'en Mordor!!!...
    Núria Ferrer
    Recorregut per la Vall de LLemena espectacular... té trams molt tècnics, i amb baixades i pujades dificils, però val mol...
    Loren72
    1949f

Sortim de Sant Esteve per carretera i enfilem cap a la dreta per començar a pujar per anar a buscar la cresta, un cop allà ens tirem per l'altra banda i anem enllaçant pistes pedregoses i corriolets fins arribar a la car...

Depèn de moltes coses però moderat alt.
    thg
  • Rocacorba

Ruta per la zona del Rocacorba, amb un pujada i baixades força tècniques fins a l'ermita i a les antenes. Els darrers dos quilòmetres són per pista d'asfalt. Sortim de Granollers de Rocacorba i fem un tros per carretera ...

Sortim de Sant Esteve i enfilem per Les Carreres per anar enllaçant pista i formigó fins arribar a la dalt la cresta, passem per costat de l'ermita del Freixe i de La Dama de la Garrotxa i fem la Fageda Fosca de pujada, ...

Aquesta etapa es brutal, puja i puja i puja... comença amb pista amb pendents molts fortes i una zona de bosc de pujada ...
    Sagogui

Ruta de Sant Esteve de Llémena a Canet d'Adri passant per: - Collet de Bastarra - Collet de Portelles - Font de Bugra - Pedra dels Tres Senyors - Pla De Marti - Cami de rocacorba i ens desviem a la dreta per enllaç...

Recorregut molt tècnic i exigent, amb pujades fortes, corriols tècnics i baixades trencades.
    lenricg
  • Sant Esteve de Llèmena - Llorà

Pedelada senzilleta per una vall tranquila acompanyant en molts trams la riera del Llèmena i alvirant aqui i allà multitut de campanars d' ermites sobresortint l' arboleda de l' entorn. Es un cami amb pocs alt i baixos ...

Sortim de Sant Esteve pujant cap a Mas Oliveres (OBRIR I TANCAR LES TANQUES DEL BESTIAR!!), atravessem la casa i puguem fins dalt, on anirem carenejant fins al pla de Martí i començarem a baixar per la pista de Rocacorba...

Boness dons millor que no facis el tram 5 😂😂🤘
    arenas9
  • Vall del Llemena

Ruta circular des de Granollers de Rocacorba passant per: - La Barroca - El Siubés - Sant Aniol de Finestres - Santa Maria de Finestres - El Raspat - La dama de la Garrotxa - Coll de la Palomera - Coll de Pedres ...

• St Esteve Llémena-Mas Subies

1942f

Circular per pistes i corriols fins Restaurant de Mas Subies i tornada per corriol poc ciclable de baixada pero molt maco. Un cop a la carretera perduts en l ultim km per arribar a St Esteve. Millor tornar per carretera,...

• Tram 3 + tram 4 (parcial) Oncobike 2016

Sortida per paratges realment molt ben parits amb unes vistes quan corones maravelloses. Sortim de Sant Esteve de Llèmena direcció Sant Aniol per asfalt i allà agafarem la pista direcció les Medes tot pujada ciclable (m...