The Best Mountain Bike Trails in Sagaró, Catalonia (Spain)

Photo of S'Agaro-St Baldiri-Solius-S'agaro.gpx Photo of S'Agaró - L'Ardenya Photo of s'agaró-tossa de mar (per cadiretes)-llagostera-s'agaró
  • Pedralta and single casa nova

Nice little trail consisting in climbing up to Pedralta and joining the collet de la mare de deu with single trails The downhill part from the collet joining ubanizacion Casa Nova is not as nice as the one on the East s...

• Maià - Mare de Deu del mont

Una ruta no molt llarga però amb bastant desnivell. La pujada fins a la Mare de Déu del mont es fa molt dura en l’últim quilòmetre, ja que s’ha de fer pràcticament a peu. La baixada fins a Beuda és molt tècnica, on els q...

Atenció. Últim quilòmetre fer camí de peu , marcat amb groc , ja que l’ original s’està perdent !!! La ruta genial !! ...
    viroia
    Be, molt be, potser l ultim Km d abans d arribar a la mare de Deu del mont, seria millor fer lo per el cami de les marqu...
    perecomasrifa
  • S'Agaro-St Baldiri-Solius-S'agaro.gpx

Photo ofS'Agaro-St Baldiri-Solius-S'agaro.gpx Photo ofS'Agaro-St Baldiri-Solius-S'agaro.gpx Photo ofS'Agaro-St Baldiri-Solius-S'agaro.gpx

Vamos de S'Agaro a Sant Feliu de Guixols, pasamos por Cassa Nova y subimos a la Ermita de Sant Baldiri, seguimos un par de repechos mas y empieza una preciosa bajada con trialera incluida un poco tecnica. El resto es fác...

El único pero, los mosquitos!
    ivanmajoll

• S'Agaró - L'Ardenya

Ruta per l'Ardenya marítima amb vistes espectaculars tant al mar com als boscos. Sortida de S'Agaró direcció Sant Feliu de Guíxols i pujada fins Sant Elm. Seguint la carretera de Tossa s'agafa el camí que passa per la D...

Photo ofs'agaró-tossa de mar (per cadiretes)-llagostera-s'agaró Photo ofs'agaró-tossa de mar (per cadiretes)-llagostera-s'agaró Photo ofs'agaró-tossa de mar (per cadiretes)-llagostera-s'agaró

Ruta d'autèntic Btt, sortint de S'Agaró, anem cap a Sant Feliu de Guíxols, on comencem tot un seguit de pujades i baixades amb molt desnivell, que ens du a la zona de Sant Baldiri. Desprès d'un seguit de pujades i baixad...

Tram molt maco i ombríbol
    Jordi Coll F
    Photo ofPlatja d'Aro - Massís Cadiretes - Platja d'Aro Photo ofPlatja d'Aro - Massís Cadiretes - Platja d'Aro Photo ofPlatja d'Aro - Massís Cadiretes - Platja d'Aro

Sortint de Platja d'Aro ens dirigim cap a Llagostera per camí del Carrilet. Tot just abans d'arribar a Llagostera ens desviem a l'esquerra per pujar el massís de Cadiretes. El camí de pujada és bastant dur per culpa de l...

• S'Agaró - Romanyà de la Selva - S'Agarò

Photo ofS'Agaró - Romanyà de la Selva - S'Agarò Photo ofS'Agaró - Romanyà de la Selva - S'Agarò Photo ofS'Agaró - Romanyà de la Selva - S'Agarò

Pasa por la ruta 8 y 2 del Centre de BTT del Baix Empordà. La única dificultad es una pequeña trialera que hay después de Romanya de la Selva pero no es muy técnica. La ruta 8 está un poco acortada desde el campo de Golf...

Em disfrutat amb aquesta ruta!! Gràcies per crear-la.
    Joan Collell Verdaguer
    Photo ofPlatja d’Aro- mirador d’Aro-Castell de Solius Photo ofPlatja d’Aro- mirador d’Aro-Castell de Solius Photo ofPlatja d’Aro- mirador d’Aro-Castell de Solius

Ruta muy agradable y con buenas vistas principalmente desde el mirador del puerto de playa de Aro ( hay que subir unas escaleras andando)y desde el castillo de Solius. El principio es principalmente por senderos, después...

• S'Agaró - Pedralta

Ruta per l'Ardenya sortint de S'Agaró i pujant per la Divina Pastora fins Pedralta per baixar direcció Solius i S'Agaró. Paissatge molt maco ideal per fer fotos, formacions rocoses de gran bellesa i espectaculars vistes...

Perfecte ruta! Molt divertida amb parts tècniques i parts fàcil!
    rgg1978
    100% ciclable, divertida i no excessivament exigent. L'he fet en 2 hores. La major part del descens es fa per pista, he ...
    Lensi
  • S'Agaró-Cales del Baix Empordà-S'Agaró

Photo ofS'Agaró-Cales del Baix Empordà-S'Agaró Photo ofS'Agaró-Cales del Baix Empordà-S'Agaró Photo ofS'Agaró-Cales del Baix Empordà-S'Agaró

Ruta molt suau i planera. Travessem Platja d'Aro i un cop arribem a Sant Antoni de Calonge, agafem el passeig marítim que ens portarà fins al port de Palamós. Agafem la carretera que voreja el port i entrem a tot un segu...

fácil, bonita i agradable
    Xavi Crespo
  • S'Agaró - Puig d'Arques

Sortida de S'Agaró direcció Castell d'Aro fins enllaçar amb el començament de la ruta 8 i fins a Romanyà de la Selva. La ruta està molt ben senyalitzadada. A Romanyà s'agafa la ruta 9 que porta fins a Puig d'Arques, el ...

Photo ofS'Agaró - Llagostera - Romanyà per corriols Photo ofS'Agaró - Llagostera - Romanyà per corriols Photo ofS'Agaró - Llagostera - Romanyà per corriols

Ruta de corriols , molt diferent a la típica ruta fins a Llagostera. Camins espectaculars, val la pena fer-la

Ruta realizada, perfecta en verano ya que el 80% está resguardada del sol por los árboles, muy interesante por los paraj...
    Xavi Fastbender
    Photo ofS'Agaró - Mare de Deu Gràcia - Solius - S'Agaro Photo ofS'Agaró - Mare de Deu Gràcia - Solius - S'Agaro Photo ofS'Agaró - Mare de Deu Gràcia - Solius - S'Agaro

Ruta que empecé a las 8 de la mañana y se me hizo tarde, llegué a los 40 grados al sol con y para liarla más me quedé sin agua por lo que los síntomas de deshidratación fueron bastante serios. Suerte que en Solius el Ama...

• s'agaro-puigdarques-fitor-palamos

Ruta dura, sobretot per les pujades tant a Puigd'Arques ,on es pot veure el radar meteorològic, i on hi ha unes vistes espectaculars de la Costa Brava.Fem un descens de vertigen fins encarar la pujada per un senderó que ...

• Ruta del Carrilet (S'Agaró-Llagostera)

Photo ofRuta del Carrilet (S'Agaró-Llagostera) Photo ofRuta del Carrilet (S'Agaró-Llagostera) Photo ofRuta del Carrilet (S'Agaró-Llagostera)

Pedalada per terres gironines. La ruta ressegueix el camí que feia antigament el tren (Carrilet). El traçat del Carrilet té 39'7km i va des de Sant Feliu de Guíxols fins a Girona. Des de Girona, llavors es pot continuar...

Photo ofDe la Platja de Sant Pol(S'Agaro) al Pic de Montclar Photo ofDe la Platja de Sant Pol(S'Agaro) al Pic de Montclar Photo ofDe la Platja de Sant Pol(S'Agaro) al Pic de Montclar

Ara que estem en ple estiu proposem fer una matinal amb banyada a la tornada a la platja de Sant POL, pujarem al cim mes Alt de L'Ardenya de Sant Feliu de Guíxols,EL MONTCLAR, pujada progressiva i baixada perillosa per a...

• Platja d'aro-Tossa-Platja d'aro.

Platja d'aro-Tossa-Platja d'aro. Sortim de platja d'aro direccio santa cristina pasem pel costat del golf costa brava i per sota dels carcaixells den d'almau i seguirem la pista en direcció al dolmen de can Cabanyes an...

• S'Agaró - L'Ardenya- Llagostera

Sortida de S'Agaró direcció Sant Elm fins enllaçar la carretera de Tossa. Pujada fins la Divina Pastora direcció Sant Grau i seguir pel Camí de Sant Benet fins trobar la carretera que va a Llagostera. Tornada per la Vi...

La ruta era de 2015 y el desnivel estaba desfasado no llega a 600 de positivo acumulado, también algún camino poco cicla...
    j.azabal@abadvocats.com
  • S'Agaró - Solius - Sant Baldiri

Ruta per l'Ardenya, amb corriols molt macos. El descens des de Sant Baldiri és molt tècnic, per això la qualificació de la ruta com a difícil. Si opta per un altre camí de descens, la ruta es pot considerar de dificulta...