The Best Mountain Bike Trails in Portlligat, Catalonia (Spain)

Photo of Transpirinenca. Cap de Creus-Hondarribia. La Transpirenaica Photo of ALT EMPORDÀ. Portlligat- Cap de Creus + Paratge de Tudela Photo of Transpirinenca etapa 00-Cap de Creus-Llançà
    Photo ofTranspirinenca. Cap de Creus-Hondarribia. La Transpirenaica Photo ofTranspirinenca. Cap de Creus-Hondarribia. La Transpirenaica Photo ofTranspirinenca. Cap de Creus-Hondarribia. La Transpirenaica

Aquesta és la meva particular Transpirinenca seguint el llibre del Jordi Laparra, cal tenir en compte: Inclou l'etapa pròleg. A la desena etapa fem la variant d'Ordesa per la Sierra de Las Cutas. A l'onzena etap...

Més que dificultat tècnica és la preparació física. Si tothom acondiciona la distancia de les etapes al seu nivell no cr...
    a.arnau.r
    Tot just he acabat la ruta amb solitari. Gràcies per penjar els tracks. Una maravella però molt dura. Tan sols vaig modi...
    lota
    Buenas. Veo que todos los kms son parecidos en todas las etapas? 42?
    Marc Aricha Fernández
    Photo ofALT EMPORDÀ. Portlligat- Cap de Creus + Paratge de Tudela Photo ofALT EMPORDÀ. Portlligat- Cap de Creus + Paratge de Tudela Photo ofALT EMPORDÀ. Portlligat- Cap de Creus + Paratge de Tudela

Alucinante paseo por el Parque Natural de Cap de Creus. Hecha con bici de montaña. Todo muy suave en continuos toboganes por asfalto. Impactante Tudela.

Me estoy haciendo tus rutas una a una. Son fantásticas
    Alex Garcia de Saro
    Una bona ruta per prendre contacte amb la zona si vas amb gent que s'inicia amb MTB.
    Release Candidate
    Photo ofTranspirinenca etapa 00-Cap de Creus-Llançà Photo ofTranspirinenca etapa 00-Cap de Creus-Llançà Photo ofTranspirinenca etapa 00-Cap de Creus-Llançà

ETAPA PRÒLEG. Cap Creus-Llançà. Aquesta és una etapa fàcil i sense complicacions que serveix de preescalfament per les etapes venidores. Agafo la btt, la carrego a l’esquena i m’arribo tant com puc a la part més orienta...

• Cadaqués cabo de Creus

1919f

Ruta desde Cadaqués a cabo de Creus por toda la costa entrada al parque natural de Cabo de Creus el cual está prohibido pero nos hemos colado no se lo digáis a nadie una ruta muy bonita muy recomendable con preciosas vis...

Photo ofPortbou-Valencia. Etapa 2: Cadaqués-L'Escala Photo ofPortbou-Valencia. Etapa 2: Cadaqués-L'Escala Photo ofPortbou-Valencia. Etapa 2: Cadaqués-L'Escala

Portbou-Valencia. Etapa 2: Cadaqués-L'Escala Salgo pronto por la mañana de Cadaqués por la costa hacia el sur siguiendo un camino rural, pedregoso, ascendente, con pendiente suave. En cierto momento se comienza a desc...

• RUTA 254.Volta pel Cap de Creus

Cadaques-Far de Cap de creus-Cala Portaló-Mas dels Rabassers-Coll de Maó-Mas dels bufadors-Mas de la senyora. Ruta amb una mica de tot. Comencem per asfalt fins al far del Cap de Creus i fins al desviament cap a Ca...

La ruta es molt maca i amb grans viste. Comentar-te només que la informació hauria de ser més exacte ja que els corriol...
    Xavi Salichs
  • Portlligat - Cap de Creus

Ruta amb bicicleta des de Portlligat al Cap de Creus. Va ser una excursió genial, amb una mica de desnivell, però res que no es pugui amb una un xic d'esforç. S'ha de dir que vam passar força calor i que vam suar de vale...

• volta per Cap de Creus

Sortim de Portlligat en direcció a cala Tavallera, on trobarem l'única part no ciclable de la ruta.Llavors continuem per pista en direcció al Pení per prendre després el descens en direcció cap Norfeu i cala Jóncols.Ens ...

• Cap de Creus (ruta clàssica)

Ruta clásica en BTT por el parque natural de Cap de Creus. Una vuelta completa pasando por las poblaciones de Port de la Selva y Cadaqués, con preciosas vistas y con un desnivel moderado. Se puede tomar un baño en alguno...

Ruta molt maca pero s'ha de remarcar que hi ha una bona estona amb la bici a l'esquena a l'inici de la ruta camí a cala ...
    Sagogui
  • FAR CAP DE CREUS - PORT DE LA SELVA

Photo ofFAR CAP DE CREUS - PORT DE LA SELVA Photo ofFAR CAP DE CREUS - PORT DE LA SELVA Photo ofFAR CAP DE CREUS - PORT DE LA SELVA

Sortida pensada per deixar un cotxe al Far de Cap de Creus i així poder tornar del Port del Selva al Far l'endemà a peu. Sortim del Far per la carretera fins als trencant de Mas Rebassers, continuem per pista fins la ...

• trans pirenaica btt

Travesi­a de los Pirineos en BTT 2001 Seguint el llibre de ruta de Jordi La Parra “ La travessia de los Pirineus en BTT” Desprès de sortides a les rodalies de Manresa i Sta. Llogaia, tot va començar quan el 16 de Ju...

La mejor ruta en BTT cicloturista.
    bolets
  • Cadaqués Port de la selva

Ruta desde Cadaqués a Port de la selva totalmente interior muy aconsejable ruta complicada recomendable bicicleta eléctrica la salida de Port de la selva es un kilómetro de empuja bici total en verano tener cuidado con l...

• Volta Cap De Creus

Ruta circular con inicio y final en Cadaqués atravesando el Parc Natural del Cap de Creus. Sin ninguna dificultad técnica, la dificultad viene dada por el calor y el aire que en algún momento ha bufado fuerte. El desni...

Photo ofRUTA 142.Cadaques-Port Lligat-faro Cap de creus y vuelta con la familia Photo ofRUTA 142.Cadaques-Port Lligat-faro Cap de creus y vuelta con la familia Photo ofRUTA 142.Cadaques-Port Lligat-faro Cap de creus y vuelta con la familia

Vuelta familiar en bici hasta el faro de Cap de creus y vuelta pasando por Port lligat.Todos!! unos campeones debido a alguna fuerte rampa que otra y al trafico rodado que no se han puesto nada nerviosos.Aperitivo en el ...

Ruta Increible, corta y con fuertes pendientes. Las vistas brutales. Recomiendo hacerla a primerísima hora, por la luz y...
    arrebola
    Photo ofCadaqués-Selva de Dalt-Mas Estela-coll de Sant Genís Photo ofCadaqués-Selva de Dalt-Mas Estela-coll de Sant Genís Photo ofCadaqués-Selva de Dalt-Mas Estela-coll de Sant Genís

Sortim de Cadaqués i passem per Port Lligat per anar a buscar la pista que puja al mas Duran per anar a buscar el Camí de la Mina. Primer corriol amb fortes pujades que ens faran esbufegar. El camí de la mina a part de s...

• Portlligat - Cadaqués

Ruta de capitán en lancha Ruta en lancha desde Cadaqués una pasada de ruta entrando prácticamente todas las calas y retornando pues también por todas las calas el mar estaba Bravo en algunas circunstancias y me puso algo...

• Cadaquesa 2016 2016-07-02-01

Cadaquesa 2016. Como cada edición, insuperable. Buenos momentos como los del palo selfie, como las gafas de sol de Enric, como los radios blaugrana de Öscar,,,, Ruta circular hasta el Cap de Creus y vuelta por carretera...

Super Tour und schöne Aussichten. Am Anfang könnte man auch die Strasse meiden und den Weg links vom Fluss nehmen. Muss...
    Bernd Mueller
  • La Travesía de los Pirineos en BTT

Travesía de los Pirineos desde el Mediterráneo (Cap de Creus) hasta el Cantábrico (Hondarribi), por la vertiente sur, lo más cerca posible de las cumbres divisorias. He seguido el recorrido diseñado por Jordi Laparra ...

Genial !! El blog está muy bien. Espero hacerla en Julio del año que viene.
    Sanmarma
  • CADAQUES-CADAQUES (MAR I MUNTANYA)

km................. 30 Desnivell positiu.. 850mtrs Temps pedalant .... 2.15h. Temps parats ...... 2.10h Sortim de Cadaqués direcciò Cap de Creus, Far del Cap de Creus,,baixem la Cala Tavallera (baixada i pujada és ga...

• Cadaqués

Aprofitant que l'Elena te boda jo vaig a fer un tomb amb la bici, i uff m'ha costat la vida una merdeta de ruta. Entre que no estic en forma amb la bici i que he sortit a les 12:30 en ple solano he estat apunt d'abandona...