The Best Mountain Bike Trails in Molló, Catalonia (Spain)

Photo of Molló-Coll d'Ares-Prats de Molló-Cal Got-Pla de Meians-Coll de la Clapa-Fabert-Espinavell-Molló Photo of MOLLO ( Restaurant Panorámix ) - COLL D'ARES - TORRE DEL MIR - MOLLO Photo of CAMPRODON (FONT RUBÍ)-COLL D'ARES-COLL PREGON-MOLLÓ
    Photo ofMolló-Coll d'Ares-Prats de Molló-Cal Got-Pla de Meians-Coll de la Clapa-Fabert-Espinavell-Molló Photo ofMolló-Coll d'Ares-Prats de Molló-Cal Got-Pla de Meians-Coll de la Clapa-Fabert-Espinavell-Molló Photo ofMolló-Coll d'Ares-Prats de Molló-Cal Got-Pla de Meians-Coll de la Clapa-Fabert-Espinavell-Molló

Sortim de Molló, baixem per la carretera que va a Camprodon uns centenars de metres, a l’esquerra marxa una pista formigonada que agafem i ens baixa a creuar el Ritort, ara pujant seguim fins a la Costa on s’acaba el for...

Ruta ciclable 99,9%, amb un entorn fantastic, compte els dos ultims kilometres , no agafar la pista formigonada de la dr...
    jordi079
    Preciosa! Gràcies
    Marc Sánchez
    Gràcies per compartir aquesta ruta tant maca. El corriol del camí de la retirada és espectacular.
    Xavi Salichs
    Photo ofMOLLO ( Restaurant Panorámix ) - COLL D'ARES - TORRE DEL MIR - MOLLO Photo ofMOLLO ( Restaurant Panorámix ) - COLL D'ARES - TORRE DEL MIR - MOLLO Photo ofMOLLO ( Restaurant Panorámix ) - COLL D'ARES - TORRE DEL MIR - MOLLO

Bonica i assequible ruta circular per anar a la Torre del Mir des de el Coll D'Ares. Zones molt obertes i paisatjes espectaculars, tot el recorregut és per pistes forestals, llevat la Sortida , del Restaurant Panorámi...

Es una ruta per recomenat,..!!👍
    Josep Mª Mayola
    Photo ofCAMPRODON (FONT RUBÍ)-COLL D'ARES-COLL PREGON-MOLLÓ Photo ofCAMPRODON (FONT RUBÍ)-COLL D'ARES-COLL PREGON-MOLLÓ Photo ofCAMPRODON (FONT RUBÍ)-COLL D'ARES-COLL PREGON-MOLLÓ

Espectacular ruta circular molt recomanable, sortint de l'urbanització Font Rubí de Camprodon. Comença pujant x pista, travessant prats i amb un tros tècnic amb forta pujada fins a arribar al Coll d'Ares. Entrem a Franç...

La ruta l'hem fet amb elèctriques i les pujades fins aL Coll d'Ares son difícils, pot ser hagin empitjorat des del 14, i...
    JuliSG

2031f
    Photo ofCamprodon (Font Rubi) - Sant Antoni - El Remei - Camprodon Photo ofCamprodon (Font Rubi) - Sant Antoni - El Remei - Camprodon Photo ofCamprodon (Font Rubi) - Sant Antoni - El Remei - Camprodon

Camprodon (Font Rubi)- Sant Antoni - El Remei - Camprodon Es puja pel cami a Sant Antoni desde Canmprodon per pista fins al Pla de Bonaire, on es deixa la pista i s'agafa un corriol amb fort descens molt tècnic, fins en...

Molt xula i durilla
    òscar Gallifa
  • Coll d'Ares - Torre del Mir

2005f

Volta curteta per una pista amb baixades i pendents suaus, perfectament ciclable, molt bonica, amb vistes quasi permanents del massís del Canigó. Partim de 1.230 m i arribem fins als 1.605, per tornar als 1.230 m. Passem...

• Mines del Costabona

Sortida de Mollo cap a Fabert, després de 3Km de pujada asfaltada sense repòs. Passat Fabert fins l'Oratori de Puig Moixell ja per pista forestal. Seguim fins Coll Pregon i Coll de Siern, a on seguim per corriol de baixa...

• Molló - Coll d'Ares - Molló

Sortida i arribada a Molló. Comencem baixant fins al Pont de Mas Fumat, bonic raconet i ja ens enfilem cap a la Ginestosa find arribar al Pla Jugador, amb vistes espectaculars, visitem la Casilla i continuem pel camí, to...

• Molló-Coll D'ares-Favert-Molló

sortim de Molló, pujem a coll d'Ares ens endimsem en el pais vei per torbar una pista que hens porta cap a la frontera, allà reseguim la valla i vaixem cap al veinat de favert, tot segui pujem per una pista que es comver...

• Molló-Coll d’Ares-Torre del Mir

11.06.22 Dejamos la furgo en el pueblo de Molló y salimos con la bici. Empezamos bajando un tramo de carretera asfaltada y giramos hacia la izquierda para coger una pista. Bajamos hasta el río y después de cruzar el pue...

Photo ofMolló - Coll d'Ares - Torre del Mir - Puig Pedrissa - Pla Joan - Molló Photo ofMolló - Coll d'Ares - Torre del Mir - Puig Pedrissa - Pla Joan - Molló Photo ofMolló - Coll d'Ares - Torre del Mir - Puig Pedrissa - Pla Joan - Molló

Sortim del restaurant Panoramix cap al Coll d'Ares (uns 10 km per carretera asfaltada). Fàcil per l'inici de la ruta i per agafar ritme. Un cop dalt continuem per la carretera direcció França, però després d'aproximadame...

Molt bona la ruta. És tal i com està descrita. El paissatge espectacular.
    fpallasv
  • El cami de la Retirada

Mítica Ruta del pirineo Catalán. Llamamos “camino de la Retirada” a cualquiera de las rutas que siguieron los exiliados, tanto civiles como militares, para cruzar la frontera en dirección a Francia. Se puede decir que h...

Photo ofFabert, La Presta, Prats de Molló, Carboneres Photo ofFabert, La Presta, Prats de Molló, Carboneres Photo ofFabert, La Presta, Prats de Molló, Carboneres

Sortim de la carretera de Coll d’Ares, a l’alçada del trencant de Fabert i fem la pujada de 2,5Km fins aquest veïnat. Seguim amunt per la Collada d’en Mancià i Coll Pregon, a on saltem al país veí i fem una baixada espec...

• Cami de la retirada i torre del Mir

Photo ofCami de la retirada i torre del Mir Photo ofCami de la retirada i torre del Mir Photo ofCami de la retirada i torre del Mir

Sortim de la gasolinera que hi ha després de Molló i seguim per l'asfalt fins a coll d'Ares. Aquí baixem per el divertidissim camí de la retirada fins a Prats de Molló. Val la pena perdre una estona per voltar per els se...

• 05-AGO-17 TORRE DEL MIR 13:37:39

Ruta molt de bon fer, transcorre practicament tot per pista, deixat d´un petit troç despres de espinavell, al travassar la carretera es fa per un corriol molt dret que s´ha de fer a peu i tot i aixi costa de pujar pero n...