The Best Mountain Bike Trails in Llambilles, Catalonia (Spain)

Photo of ELS METGES-PUIG D'ARQUES-ST.CRISTOFOL Photo of Btt gavarres(llambilles-els Angels) Photo of La Perla Negra / The Black Pearl (III) - MTB
  • ELS METGES-PUIG D'ARQUES-ST.CRISTOFOL

Photo ofELS METGES-PUIG D'ARQUES-ST.CRISTOFOL Photo ofELS METGES-PUIG D'ARQUES-ST.CRISTOFOL Photo ofELS METGES-PUIG D'ARQUES-ST.CRISTOFOL

Sortida que iniciem a Llambilles cap a St.Cristòfol. Ruta moderada tota per camins i corriols, amb molt bones vistes de les Gavarres.

PReciós!
    jmarticampmajo
    Estic d'acord, ruta molt maca per les gavarres...
    xevipeix
  • Btt gavarres(llambilles-els Angels)

Photo ofBtt gavarres(llambilles-els Angels) Photo ofBtt gavarres(llambilles-els Angels) Photo ofBtt gavarres(llambilles-els Angels)

pujada per pista de llambilles fins els angels,baixada per corriols ciclables,voregant la riera.sense dificultat sempre que no baixi molt aigua.la ruta esta molt be,el desnivell son uns 500m.

Una bona volta ideal per rodar per pistes amples amb el premi de les vistes dels Àngels. Gracies per compartir-la.
    Jordi
  • La Perla Negra / The Black Pearl (III) - MTB

Photo ofLa Perla Negra / The Black Pearl (III) - MTB Photo ofLa Perla Negra / The Black Pearl (III) - MTB Photo ofLa Perla Negra / The Black Pearl (III) - MTB

[EN] Great MTB ride along the best and less known single-tracks in the area. Riding down under several power lines and other technical sections require excellent bike handling skills. Enjoy! [CA] Gran ruta de MTB que ...

Jo només he seguit la ruta en el tram que va del km.27,2 al 30,3 perquè és un tram que no coneixia i que feia temps que ...
    David Fuste
    Photo ofDe Llambilles als Metges (Sant Cebrià de Lladó) Photo ofDe Llambilles als Metges (Sant Cebrià de Lladó) Photo ofDe Llambilles als Metges (Sant Cebrià de Lladó)

Les Gavarres ofereixen infinites possibilitats per gaudir tant a peu com amb bicileta. Un punt imprescindible d'aquesta serra és Sant Cebrià de Lladó o, com és conegut popularment, els Metges. Allà s'hi ajunta una mica t...

Photo ofGavarres Far West - Rediscovering forgotten routes Photo ofGavarres Far West - Rediscovering forgotten routes Photo ofGavarres Far West - Rediscovering forgotten routes

[CA] Ruta per la zona Oest de les Gavarres intentant passar per corriols i pistes poc conegudes o si més no poc populars. Avis: els darrers km abans d'arribar a Llambilles el track segueix un corriol que fa anys era espe...

• LLAMBILLES-CIM DEL MONTIGALAR

Ruta circular molt aconsellable, tota x camins i corriols x les Gavarres. Tant la pujada com la baixada la fem x la pista que s'enfila cap a Sant Mateu de Montnegre, per després deixar-la i iniciar la pujada cap al Turó...

• Girona Gavarres Sant Feliu Girona

Ruta llarga però val la pena. Sortim de Girona, carrilet i fem les Gavarres fins Sant Feliu. La tornada pel carrilet. La part de les Gavarres val molt la pena, paissatge molt desconegut i xulo. Jo soc de Premia de Ma...

• Llambilles, Platja d'Aro per les Gavarres

Photo ofLlambilles, Platja d'Aro per les Gavarres Photo ofLlambilles, Platja d'Aro per les Gavarres Photo ofLlambilles, Platja d'Aro per les Gavarres

Ruta sense dificultat tècnica però amb molt quilometratge per les Gavarres. Sortim de Llambilles i ens enfilem cap a l'església de St. Cristòfol del Bosc, continuem per pista fins a la carretera que la creuarem, passa...

Photo ofCarrilet: Llambilles-Girona-Olot-Girona-Llambilles Photo ofCarrilet: Llambilles-Girona-Olot-Girona-Llambilles Photo ofCarrilet: Llambilles-Girona-Olot-Girona-Llambilles

Per fi la he fet, va ser ahir, 13-4-2015. Ja han passat unes hores i després de l'esgotament puc dedicar-me una mica a escriure i relatar la meva experiència d'ahir. M'agradaria ser més concís i poder explicar-me en f...

• LLAMBILLES-PUIG D'ARQUES

Ruta molt recomanable, que surt de Llambilles i circula tota x camins i algun corriol no gaire tècnic x les Gavarres fins a Puig d'Arques. Pujem 1r.fins al cim real del Puig d'Arques i després pujarem al mirador de fusta...

• CORRIOLS X LES GAVARRES

Ruta molt recomanable sortint desde Llambilles, tota x camins i corriols per la zona de les Gavarres. L'he classificat com a difícil, ja que algun corriol de pujada és força exigent, també en fem alguns de baixada no ga...

Photo ofLlambilles-El Pla del Bugantó - Roca de les 30 creus Photo ofLlambilles-El Pla del Bugantó - Roca de les 30 creus Photo ofLlambilles-El Pla del Bugantó - Roca de les 30 creus

3,5 HORES. VAIG TOCAT, AIXÍ QUE ES POT FER EN MENYS TEMPS- A MÉS AVUI A FET CALOR I HO HA EMBOLICAT MÉS. MARXA DE PRIMAVERA DE CASSÀ 2015 Comencem a Llambilles, anem a buscar el Bugantó, que el travessem. Entre camps ...

Photo ofLlambilles-Cassa-St Cebria de Lledo-La bisbal-Llambilles Photo ofLlambilles-Cassa-St Cebria de Lledo-La bisbal-Llambilles Photo ofLlambilles-Cassa-St Cebria de Lledo-La bisbal-Llambilles

Avui creuarem el massís de les Gavarres entre Llambilles i La Bisbal d’Empordà. Sortim del poble de Llambilles per la via verda de Sant Feliu de Guíxols direcció Cassa. Ràpidament arribem a Cassa i entrem pel polígon ind...

• Els 103 de les Gavarres

El meu GPS marcava 103 kms. Com que hi havia un problema amb les altituds, penj aquest track del GPS d'un company, que com podeu comprovar, va marcar més kms que el meu. La ruta no és gaire tècnica, però com podreu co...

• LLAMBILLES-STA.PELLAIA-METGES

Ruta moderada tota per camins x les Gavarres. Comencem a pedalar desde Llambilles amb els 1rs 6 o 7 .km de pujada constant fins a Sta.Pellaia(tros més dur amb 500 mts.de desnivell). Després anirem gairebé fins als Metge...

Photo ofLlambilles-Sant Mateu Montnegre - Els Angels - El Celrè Photo ofLlambilles-Sant Mateu Montnegre - Els Angels - El Celrè Photo ofLlambilles-Sant Mateu Montnegre - Els Angels - El Celrè

Pujada al Àngels, obligada per a tot ciclista muntanyenc proper a Girona. En aquest cas, des de Llambilles, seguint una ruta que de pujada va per pistes, passant per prop de Sant Mateu de Montnegre, on hem fet marrada. E...

Ruta trialera a la baixada