The Best Mountain Bike Trails in l'Argilera, Catalonia (Spain)

Photo of Llansá-Colera-Molinás-Puig Esquers-Llansá Photo of Llança-SantMiquel de Colera-CastellMolinas-Colera Photo of 1ª ETAPA TRANSPIRINENCA: Llançà - Sant Pau de Segúries (127km)
  • Llansá-Colera-Molinás-Puig Esquers-Llansá

Photo ofLlansá-Colera-Molinás-Puig Esquers-Llansá Photo ofLlansá-Colera-Molinás-Puig Esquers-Llansá Photo ofLlansá-Colera-Molinás-Puig Esquers-Llansá

Magnifica ruta de mar i montanya . Sortin de Llansa s´agafa el cami de ronda fins el Garbet , en aquest tram me liat algo pero dona gust sortir i trobarse el mar .... La pujada per la riera de Molinas es sua pero amb ...

Muy buena ruta me ha gustado mucho, muchas gracias
    wittig
    Photo ofLlança-SantMiquel de Colera-CastellMolinas-Colera Photo ofLlança-SantMiquel de Colera-CastellMolinas-Colera Photo ofLlança-SantMiquel de Colera-CastellMolinas-Colera

Salida de Llança desde Sant Carles - Pasamos por debajo de la via del tren y empezamos a subir hasta llegar al cruce de 4 caminos y cogemos el que queda a la derecha. Sigue subiendo y tras una curva muy cerrada a la izqu...

• Llançà-Puig d´esquers-Llançà

2080f

sortim de Llançà dirección a la deixalleria passant per la riera i ja comencem la pujada forta fins a un creuement on girem a la dreta i seguim amb una pujada suau borejant la muntanya , fins arribar a la pujada final a ...

Photo ofMEDIA TRANSPIRENAICA; esquivando las tormentas. Photo ofMEDIA TRANSPIRENAICA; esquivando las tormentas. Photo ofMEDIA TRANSPIRENAICA; esquivando las tormentas.

Mala época para hacer la transpirenaica, mediados de junio de 2013 y sus inundaciones en los valles leridanos y oscenses. Demasiado duro luchar contra todo por lo que a mitad de ruta abandone. En otra ocasión disfrutaré...

• LLANCÀ-St. QUIRZE DE COLERA -IBP 96- ****

Sortida de Llançà, on immediatament trobem el primer obstacle, i és que s'ha de creuar la Serra de Terrols, per arribar-nos fins a St. Silvestre. Fins ara hem seguit el GR11 i ho continuarem fent fins a arribar al collet...

Una ruta llarga però assequible tècnicament, amb bones vistes de la plana. Eviteu de fer-la en temps de molta calor!
    jprunonosa
  • Llança, St. Pere de Rodes

Sortir des de Llança direcció a St. Silvestre i a l'alçada del Puig Esquer girem 180º per anar direcció al Montperdut i St. Onofre. Després passem per Santa Helena i St. Pere de Rodes. La tronada a Llança seguint el GR11...

• LLANÇÀ-CADAQUES. -IBP 86.55- ****

24/08/2008 Sortida de Llançà seguint la carretera fins a Port de la Selva. Agafem direcció a Cadaquès però just avanç d’arribar al càmping de la sortida de Port de la Selva ens enfilem per la nostre esquerra. Comença co...

• Llança, Puig Esquer St Pere de Rodes

IBP 119AA. Sortida de Llança direcció a Colera per pujar al Puig Esquer passant pel Molinàs. La baixada del Puig Esquer per la Sureda de St Miquel,pel Puig de St. Silvestre i el Montperdut. Anem direcció a St Pere de Rod...

• Llançà-Sant Quirze-Vilamliscle

Aquesta ruta en principi és circular(A Vilamaniscle s'agafa el camíper tornar per La Veleta) No es recomenable fer-la a l'estiu. Hi ha forts desnivells