The Best Mountain Bike Trails in La Zona Residencial del Golf, Catalonia (Spain)

Photo of Puigcerdà-Cim de Coma Morera-Puigcerdà Photo of BTT Puigcerda al Llac de Malniu Photo of Puigcerdá-Err-Eyne-Targassonne-Llívia-Puigcerda
  • BTT Puigcerda al Llac de Malniu

Ruta BTT dura i feixuga, que ens porta desde el Golf Cerdanya fins al Llac de Malniu. La ruta la dividiría en tres parts: 1ª part: Larguíííísima pujada de uns 17km i desnivell acumulat d’uns +1.100m., amb un 60% de pis...

Pujem fins a Guils primer per camí i després per carretera, un cop pasar Guils agafem a l l’esquerra per corriol fins a l’estació després baixem per camí fins MontMalus i allà agafem un corriol per tornar a empalmar el c...

Volta molt maca i entretinguda
    dani camping

• Vuelta a la Cerdanya

Bolvir camino puogcerda, nos metemos por el poligono industrial direccion el golf de san marc. Pasamos por Vilallobent, Queixan, el Badiu de ahi pillamos un corriol que va hasta Soriguerola. Seguimos por el golf fontanal...

• Puigcerda-Guils-Niula-Montmalus

Saliendo de la Ermita del Remei(Bolvir de Cerdanya) subiremos por camino hasta Guils, desde arriba de todo del pueblo cojeremos una pista dura (no es el GR)hacia arriba de la montaña, a mitad de la pista nos desviamos a ...

• Bolvir sanavastre riu segre

Salir desde la urbanización del Golf, direccion Sanavastre, luego cruzar el río Segre y seguir subiendo (el río nos queda a la izquierda de subida)

• Bolvir - Fontanera

La ruta de pujada a Fontanera. La aproximació fins el començamet de la pista forestal que surt a la esquerra, despres de la valla de tancament de la pista asfaltada, es pot fer per moltes variants. Nosaltres la vam fer p...

• Bolvir-Guils-TourDeCarol-Bolvir

Primer tramo hasta Guils, bastante subida, una vez que coges el desvio a la Tour de Carol, te encuentras von un bonito descenso (complicadete en la primera parte por las piedras). Bonito paseo antes de comer.

• Vall de Guils

Vall de Guils. Es puja fins a Guils i s'agafa la caretera que puja cap a L'estació de Guils Fontanera. Just avans de la primera Valla surt una pista a mà dreta. Anada i tornada pel mateix cami fins que descubrim altres ...

• Bolvir Bor Bolvir

Ruta circular molt distreta i rodadora. Anada tot seguint el riu pasant per l'ermitatge de Quadres seguint les marques direccio a Talló i remontant suaument fins Bor. Aqui es pot fer paradeta a la Fonda Matia a fer un re...

• Cerdanya (Vuelta Circular)

Salida desde el barrio del golf (Sant Marti d´arabo) hacia La tour de Carol(Francia)- Llivia- Oseja- Caixans-Sanabastre-Sant Marti d´Arabo. Vuelta circular facil, rodadora sin ninguna dificultad tecnica.Bonita.

• Pujada al Refugi de la Culassa

La aproximació fins a Llo serveix per escalfar les cames per les rampes mantingudes i variades que hi han de els banys fins el coll de la creu. Nosaltres vam fer una paradeta a la Culassa a fer un mos. La culassa no es u...