The Best Mountain Bike Trails in la Vila Olímpica del Poblenou, Catalonia (Spain)

Photo of De Barcelona a Granollers seguint els rius Besòs i Congost Photo of Turó de Montcada (273m) i Tibidabo (512m) Photo of Meetup Can Coll
    Photo ofDe Barcelona a Granollers seguint els rius Besòs i Congost Photo ofDe Barcelona a Granollers seguint els rius Besòs i Congost Photo ofDe Barcelona a Granollers seguint els rius Besòs i Congost

De Barcelona a Granollers seguint els rius Besòs i Congost. L'itinerari és força evident encara que a vegades la temptació de sortir for a de la llera no te future i cal tornar enrere per reemprendre l'itinerari, com ens...

Una ruta asequible y entretenida por las inmediaciones de Barcelona
    zoerbi
  • Turó de Montcada (273m) i Tibidabo (512m)

Photo ofTuró de Montcada (273m) i Tibidabo (512m) Photo ofTuró de Montcada (273m) i Tibidabo (512m) Photo ofTuró de Montcada (273m) i Tibidabo (512m)

Turó de Montcada (273m) i Tibidabo (512m) amb BTT o quasi ja que el Turó de Montcada no és ciclable fins dalt i per arribar al Turó dels Tres Pins hem fet un petit tram de pujada amb le bicicleta a les mans. La resta és ...

Sense moure's gairebé de Barcelona. Ruta ben trobada.
    raimonserna

• BARCELONA-GIRONA- LLEIDA

Ruta inèdita feta en 7 dies, el mes de maig de 2021, per pistes, camins i senders. A Wikiloc estan detallades les estapes, per separat. Etapes: Sortida de Barcelona, Santa Maria de Palautordera, Girona, Rupit, Santa Mar...

• Vila Olímpica-Montcada-Tibidabo

2067f

Surto de la Vila Olímpica seguint elntrack del Manel Borrell, tot i que com que em conec el camí, no ekbsegueixo estrictament. Vaig per davant del Mar cap al Parc Fluvial del Besòs per un remunto fins a Montcada, on creu...

• Ronda Verda Badalona pels cims

1972f

Ronda Verda Badalona pels cims La Renda verda de Badalona és una variant de la ronda verda del Barcelonès, també senyalitzada, que des del Besòs puja al Monestir de Sant Jeroni de la Murtra i baixa per dins de Badalona ...

Photo ofVO - Diagonal - Ctra. De les Aigües - Eixample Photo ofVO - Diagonal - Ctra. De les Aigües - Eixample Photo ofVO - Diagonal - Ctra. De les Aigües - Eixample

Aquest és l'accés més fàcil segons el meu parer a la Ctra. Aigües. Aprofitant la pujada suau i progressiva de la Diagonal, es guanya més d'1/3 del desnivell (115m). Des del punt on s'entronca amb la Ronda Verda, el pende...

Photo ofBARCELONA-GIRONA-LLEIDA-TARRAGONA-BARCELONA r Photo ofBARCELONA-GIRONA-LLEIDA-TARRAGONA-BARCELONA r Photo ofBARCELONA-GIRONA-LLEIDA-TARRAGONA-BARCELONA r

Ruta inèdita feta en 7 dies, el mes de maig de 2021, i 4 dies el mes d'octubre, per pistes, camins i senders, en el que hem unit les quatre capitals de provincia de Catalunya A Wikiloc estan detallades les estapes, per ...

• Vila Olímpica-st Feliu-vila Olímpica

Photo ofVila Olímpica-st Feliu-vila Olímpica Photo ofVila Olímpica-st Feliu-vila Olímpica Photo ofVila Olímpica-st Feliu-vila Olímpica

Surto de Vila Olímpica per carrils bici, pujant per Marina, Gran Via, Diagonal, Gran de Gràcia-, Lesseps, Av. Vallcarca fins la Plaça Alfons Comín. Aquí la pujada fins la carretera de les aigües es força dreta en alguns ...

• Bcn-sant cugat

Sortim de la Vila Olímpica cap a la Meridiana i ens anem enfilant cap a la Carretera d'Horta a Cerdanyola. En un revolt ens dirigim al Forat el Vent per pista, tot fent drecera, on agafem un pista de baixada en molt bon ...

• Puig Vicenç (468m) des de la VO de BCN

Photo ofPuig Vicenç (468m) des de la VO de BCN Photo ofPuig Vicenç (468m) des de la VO de BCN Photo ofPuig Vicenç (468m) des de la VO de BCN

Puig Vicenç des de VO. Reuta clarament diferenciada en 2 zones: arribada al Sant Vicenç dels Horts des de Barcelona pel riu Llobregat i colta circular a Puig Vicenç des d'aquesta població. L'arribada a Sant Vicenç dels ...

• Serra de Marina, corriols i sants

Sortim de la Vila Olímpica cap al mar i resseguim el front marítim fins el Fòrum, on a l'alçada de Telefonica prenem el carril bici pel costat del tramvia. Creuem el riu i anem a buscar el passeig fluvial. Sortim a Sta. ...

• Vila Olímpica-Serra de Marina-Collserola

Photo ofVila Olímpica-Serra de Marina-Collserola Photo ofVila Olímpica-Serra de Marina-Collserola Photo ofVila Olímpica-Serra de Marina-Collserola

Sortim de la Vila Olímpica cap al front marítim i passant el port-Fòrum tombem a l’esquerra per anar a buscar el passeig fluvial del Besòs, que anirem seguint deixant Sant Adrià i Santa Coloma a la dreta. Cal estar atent...

• Serra Marina

Volta per la Serra de Marina seguint la idea de la Ronda Verda de Badalona però fent una variant des del Santuari de Sant Antoni de la Murtra per anar al mirador del Puig Castellar i baixar des del coll de la Vallençana....