The Best Mountain Bike Trails in la Muntanyeta, Catalonia (Spain)

Photo of Roses - Empuriabrava - Aiguamolls de l'Empordà - Castelló d'Empuries - Roses Photo of Roses- Cala Joncols. Photo of 20170802 Roses - Cadaques - Roses
    Photo ofRoses - Empuriabrava - Aiguamolls de l'Empordà - Castelló d'Empuries - Roses Photo ofRoses - Empuriabrava - Aiguamolls de l'Empordà - Castelló d'Empuries - Roses Photo ofRoses - Empuriabrava - Aiguamolls de l'Empordà - Castelló d'Empuries - Roses

Ruta corta y llana con la que podremos disfrutar de las localidades de Roses, Empuriabrava y Castello d'Empuries y visitar la reserva natural dels Aiguamolls de l'Empordà. Hay trozos por camino y trozos con algo de carre...

Ruta para familias muy bonita
    jon39
    leuke route naar castello kerk bezocht en terug door de aiguamolls
    j.vandenboom1
    Una ruta ben senzilla per un paratge ben bonic
    Garnatxa
  • Roses- Cala Joncols.

Ruta circular desde Roses pasando por: - Platja dels Palangrers (1.6 km) - Platja de Canyelles Petites (3.4 km) - Cala Joncols (17.2 km) - Coll del Canadell (21.6 km) - Cala Pelosa (22.5 km) - Mirador Falconera (28.0 km)...

• 20170802 Roses - Cadaques - Roses

Ruta MTB desde Roses a Cadaques y vuelta. Se va todo por caminos sin coches excepto dos tramos: Roses-Punta de la Almadraba y Punta Falconera-Cala Joncols (aquí, es carretera asfaltada hasta Montjoi, y desde allí a Jonco...

Photo ofRoses-Montjoi-Joncols-Cadaques-Perafita-Roses, ago 2012 Photo ofRoses-Montjoi-Joncols-Cadaques-Perafita-Roses, ago 2012 Photo ofRoses-Montjoi-Joncols-Cadaques-Perafita-Roses, ago 2012

Ruta interessant amb sortida i arribada de Roses, fins a Cadaques. Quasi tot per pistes, cap corriol. Vistes panomariques magnifiques de la costa (Montjoi i el Bulli, Joncols), badia de Cadaques i Badia de Roses. Hem ped...

Perfecto
    Tétines
    Fantastico !
    felipe_mqs

• roses-puig-rodo-berta

Vuelta de 1 hora y media por el Cabo de Creus. Son muy recomendables las magníficas vistas de Cap Norfeu, Golfo de Rosas y Port de la Selva desde el Puig Rodó.

• Trialeres de baixada pel Puig Rom

Ruta molt curta però intensiva. Ideal pels amants de camins tècnics amb pedra. Tots els trams més tècnics i amb més pendent son de baixada. La ruta es pot fer casi tota sobre la bici a excepció d'una feixa de pujada i de...

• Roses - Cap de Creus - Roses 21-12-2012

Photo ofRoses - Cap de Creus - Roses 21-12-2012 Photo ofRoses - Cap de Creus - Roses 21-12-2012 Photo ofRoses - Cap de Creus - Roses 21-12-2012

8 km iniciales de error en el sentido de la ruta.....a partir de aqui., subida por los urbanizaciones del litoral y una vez entrados en la zona interior por una pista de subida interesante.... vistas increibles durante t...

• Roses-Coll de Banyuls

este recorrido es una pasada de guapo. un truco: una vez llegado al coll y tu lengua otra vez en su sitio, o bien quédate a dormir en el refugio (¡tiene chimenea y todo!), o bien pasa la frontera y márcate la bajada hast...

• 2015-04-11-01 roses-perafita-cadaques-roses

Photo of2015-04-11-01 roses-perafita-cadaques-roses Photo of2015-04-11-01 roses-perafita-cadaques-roses Photo of2015-04-11-01 roses-perafita-cadaques-roses

ruta de bon fer per camins i carretera . sortim de roses direccio a cala joncols i quant portem uns 4 km girem a la dreta per un camí i el seguim fins arribar a la pení un cop allà baixem fins trobar la carretera de Cad...

• Super Cap de Creus 2012

Excursion en BTT que pasa por todos los municipios del Cap de Creus. En la misma ruta hay tres fuentes: La Font dels Lledoners (km 17) en Selva de Mar, con mucha sombra y agua fresca muy buena; la fuente de Cadaqués (km ...

• Roses - Cadaques - Roses

Ruta feta per pista i algun tall de carretera per enllaçar trams… No cal dir lo espectacular que es la ruta i pels llocs i cales que transcorre… maravellosa Ruta.. La tornada de Cadaques a Roses conté alguna pujadeta ma...

• Roses-Port de la Selva-Cadaqués-Roses

Photo ofRoses-Port de la Selva-Cadaqués-Roses Photo ofRoses-Port de la Selva-Cadaqués-Roses Photo ofRoses-Port de la Selva-Cadaqués-Roses

He seguit una ruta però fent-la al revés i tot perfecte excepte la pujada de Rises al coll que separa amb Pirt de la Selva que hem hagut de fer-ho a peu, a part d’això meravellós tot

• Roses-cala Montjoi-Roses

Volta treta d'un track de EObikes. Pujades per pistes bastant cómodes i baixades per trialeres d'un cert nivell técnic (Nosaltres només hem posat 2 peus a terra a la segona trialera que baixa a Roses). Les vistes especta...

Molt bona ruta en un entorn magnífic. La segona part de la segona trialera és força tècnica. Gràcies pel track!
    x_lo
  • Roses-Port Lligat-Roses

Roses-Port Lligat-Roses Pedazo de ruta, sense cap complicació tècnica,unes vistes espectaculars,la primera part puja força, però no té cap rampa dura,es anar fent. El corriol que baixa desde el Peni fins Cadaqués molt ...

• Roses - Cadaqués -Roses

Tècnicament és fàcil, tot és per pista però la marco moderada perquè si t'enxampa la tramontana hi corres el perill de caure pujant o baixant. Molt maca de fer. Si la feu a l'estiu aneu ben d'hora i esmorzareu sols al po...

• Roses Cap de Creus per Perafita

Roses Cap de Creus per Perafita de Roses a cap de Creus per Perafita tota la ruta ciclable excepte uns 500 mètres abans del mas Birba pujada molt dura tota a peu amb molt de desnivell i pedres.

• 20170902 Roses-perelada (circular)

Ruta Roses - Perelada - Roses. Ida siguiendo el camino que va de Roses a Figueres pero desviandonos para pasar por Marzà y llegar a Perelada. Vuelta siguiendo La Muga hasta Ampuriabrava. Ruta muy fácil si no hay tramonta...

• roses-cadaques-roses part 1

quantes possibilitats hi ha per fer Roses-Cadaques? aniré publicant-les de mica en mica. Cap d´elles será la convencional. inclouran la major quantitat possible de corriols sense excedir mai dels 40 km. i aquí va la prim...