The Best Mountain Bike Trails in la Manresana, Catalonia (Spain)

• Badalona-Òrrius

Sortim de la platja de Badalona tot sortin el sol agafant el passeig maritim cap a Mongat. Un cop a l'estació de tren de Montsolis , creuem la N-II per sota i pujem per creuar l'autopista per dalt. Agafem la pista latera...

• Badalona - Tordera - Canet de Mar

Ruta que comienza en Badalona y acaba en Canet de Mar. Todo por montaña a excepción de los primeros kms que se hacen por el paseo marítimo desde Badalona hasta Masnou. Allí se sube en primer lugar a Teiá y cruzando el pu...

• Badalona Montserrat

Ruta con amigos entre Badalona y Montserrat pasando por Collserola. Dura sobre todo la subida final al Monasterio.

volveremos ha hacerla!
    Urikane
  • BDN-ORENETA-ROCA FORADADA-BDN

Sortida molt completa desde Badalona passant per Alella i seguint el GR 92 fins arribar a la desviació a la Roca de la Oreneta ( La Roca ), de tornada ens desviem per buscar la Roca Foradada de Vallromanes, desde aquí to...

• Badalona - Alella - Mirador - Premià - BDN

Photo ofBadalona - Alella - Mirador - Premià - BDN Photo ofBadalona - Alella - Mirador - Premià - BDN Photo ofBadalona - Alella - Mirador - Premià - BDN

Ruta circular que empieza en la playa de Badalona, pasa por el paseo de Montgat, sube por la carretera de Alella (se puede ir por el lateral para evitar coches) entra en los caminos del Parc de la Serralada i va hasta el...

• Badalona-Vallrromanes-Òrrius-Badalona

Photo ofBadalona-Vallrromanes-Òrrius-Badalona Photo ofBadalona-Vallrromanes-Òrrius-Badalona Photo ofBadalona-Vallrromanes-Òrrius-Badalona

Surtida De badalona fins Alella. Pujem a la cornisa i baixem per corriols fins Vallromanes. Ens dirigim al golf de Can Miro i comencem a pujar cap a Òrrius. Tornem a pujar a la cornisa per dirigir-nos a Can Gurgu i de b...

• Badalona - Alella -Sant Fost -Badalona

Pugem pel duets fins la cornisa per baixar cap a les tres fonts fons arribar a la riera d'alella i tornem a pujar fins la torre elèctrica. Agafem el corriol clàssic cap a Vallromanes i ens dirigim al camí dels "cirerers"...

• Badalona - Font de'n Gurri - Martorelles

Sortim de Badalona i pugem per la Cartoixa, anem per nou pins fins quasibé la urbanització però abans d'arribar agafem el desvio esquerra. Anem fins a la font de'n Gurri i d'allà agafem el camí del castell de Sant Miquel...

• Serralada de la Marina pel Bosc d'en Vilaró

Ruta de mar i muntanya en superfície mixta per gaudir de la Serralada. La marco com moderada per que les rampes a la urbanització Bosc d'en Vilaró són dures, però curtes i es poden fer. Molt bonica la part de bosc abans ...

• Badalona Montserrat Previsto

Badalona,Montcada, Collserola, Castellbisbal, Ullestret, Olesa de Montserrat, Monistrol, Sta Celcilia de Montserrat, Monastir de Montserrat, Monistrol. Index IBP: 187.28

• Badalona - Montcada

Enllacem Badalona i Montcada pujant fins l'urbanització Vallensana. La pujada és per superficie mixta amb asfalt, ciment, sorra i terra, per després baixar per pista de terra entre boscos, atenció a la torrentera d'uns 5...

• 19/04/2024

Ruta de Les Mallorquines a Dreta de l'Eixample passant per: - Parc de la Serralada Marina (4.0 km) - Ca l'Alemany (5.5 km) - Aqüeducte de Sant Jeroni (7.3 km) - Mina del canal de Ca l'Alemany (8.0 km) - Mirador de Sant J...

Nombre: 2015-04-04 08:17Hora Inicio: 04/04/2015 07:21Hora Fin: 04/04/2015 10:43Distancia recorrida: 51,8km (03:21)Tiempo en movimiento: 03:13Velocidad media: 15,4km/hVel. en Mov.: 16,1km/hVelocidad Máxima: 42,2km/hAltura...